kilik Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Hva er det du egentlig prøver å vise med den tabellen din? At spillene som kommer fra dem, ikke er så dårlige som mange påstår. Hvem er det som står for denne "kåringen" da? Ingen kåring, men gjennomsnittsscore av mange anmeldelser. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Anmeldelser tar som regel ikke med oppfølging av spillet i etterkant ? Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Hvor fant du denne? må se mer hvilke kriterier og hvilke anmeldelser de har tatt utgangspunkt i, ikke så umulig å forstå om det er VG som har drevet anmeldelsene.. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Tabellen er hentet fra EA selv. Det er basert på scores fra Metacritic.com, en side som samler anmeldelser. Hovedsaklig fra de fleste amerikanske spillnettsider og blader. Endret 25. februar 2008 av kilik Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 En ting som i alle fall kan sies om EA er at de har ELENDIG oppfølging av utgivelser i etterkant. Og skuffler ut expansions en må betale for, som tilsvarende produsenter gjerne gir gratis i en patch. Dette er en dreining i absolutt dårlig retning mener jeg. Lenke til kommentar
l0Ff Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Uff... Jaja, dette var jo et bra alternativ til å få folk til å slutte med gaming. Istede for slike "Rehab" senterene som blir oppretta rundt om.. Tror jeg har "snublet" over en konspirasjon mot oss gamere. Lenke til kommentar
Camper_killer Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Metascore er bare 100% BS, har sett flere gode spill og filmer som har fått ræva score der. Når Bioshock er rangert høyt oppe der, så sier det sitt. Du kan si hva du vil om Bioshock, men det er hverken utfordrende eller nyskapende(Plasmids aka magic ble senest brukt i MoM: Dark Messiah). Alikevel sitter faktisk Take2 på tonnehvis av gode titler. Kjøper EA opp Take2, så stemmer jeg på piratpartiet. Endret 25. februar 2008 av Camper_killer Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Enig med Camper_killer, etter å ha sett på metascore, så må jeg si at det ser ut som at de har kastet terning for å komme fram til scorene. Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Man kan si mye om EA, men det er en fordel at spillindustrien har et så stort selskap, de kan jo blant annet ta sjansen på innovative spill som kanskje ikke blir så populære, Spore er et eksempel på det. Lenke til kommentar
uthufhtrhyhfg Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Håper for guds skyld dette ikke skjer! EA ødelegger alt de kommer borti! Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Det hadde aldri blitt noe utsettelse av gta IV hvis ea hadde eid take2. De hadde heller slengt det ut på markedet før det var ferdig. De har ikke forstått at spill selges enda lenger hvis de er gode. Grafikk er ikke alt. Tok ikke akkurat lange tida å gå lei av for.eks C&C3 tiberium wars. Får bare håpe de ikke ødelegger for kotor3 da. Et så avansert spill trenger tid for å bli ferdig. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Man kan si mye om EA, men det er en fordel at spillindustrien har et så stort selskap, de kan jo blant annet ta sjansen på innovative spill som kanskje ikke blir så populære, Spore er et eksempel på det. Men når de ikke gjør det? De spytter bare ut de samme titlene år etter år. Spore er vel det mest innovative fra EA på.. hvor mange år? Eller iforhold til antall titler de slipper ut? Lenke til kommentar
Anthropod Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 http://www.petitiononline.com/t2ea000/petition.html http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=314114 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Hva omsetter egentlig EA for? Virker som de har noe sykt med penger, føler et nytt M$ er på vei. Dette baner vei for stor aktør og monopol. Boikot anyone? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 De har fortsatt mange gode titler, så noe boikot tviler jeg mange blir med på. Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 http://www.petitiononline.com/t2ea000/petition.html http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=314114 Signed, sealed, delivered Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 take two er like dårlige på patching av spill som ea. spiller gta sa nå og de har ennå ikke fixet åpenlyse feil, som den kontrollboksen ved porten som er usynelig, den har vært ødelagt i 3 år og de fixer den ikke. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 veldig få av de gamle konsollspillene til forrige generasjon (om noen?) som ble patchet etter utgivelse. At en senere portet pc-versjon ikke ble patchet heller var vel egentlig ikke noen bombe... Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Ihvertfall lanserer ikke EA spill som trenger grådig patching (ihvertfall på konsoll). Ubisoft lanserte rayman raving rabbids som det var umulig å få tak i de siste bonusfilmene. Nintendo lanserte super paper mario og zelda, der hvor savefilen din kunne bli korrupt og du ville bli nødt til å starte spillet på nytt. Kan noen gi meg eksempler på konsollspill fra EA som har slike feil? Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Jeg har ikke en oversikt over EA sine konsollspill i hodet, og har vel ikke spillt mange av dem, men å si at EA sine FIFA utgivelser de siste årene (foruten 2008) har vært fantastisk er vel å dra det ganske så langt. At de faktisk greide å gi ut to HELT forskjellige spill på 360 og resten av konsollene (feks PS2), men samtidig kalle dem akkuratt det samme er høyst kritikkverdig. Her snakker jeg ikke om likhet på coveret, eller i menyene, men hvordan spillet (ikke grafikken) var når en spillte kampene. Endret 26. februar 2008 av hardkjerne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg