Isbilen Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Kanskje fansen kunne gjøre noe? I FC Barcelona eies vel mesteparten av klubben av fansen, hvis alle kjøper et par T2-aksjer hver, kan det bli vrient for EA å gjøre noe oppkjøp. Endret 25. februar 2008 av Isbilen Lenke til kommentar
Coraxx Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) eg hate Ea av hele mitt hjerte, alt de tar i blir til dritt. kjøpe take 2 akjser? høh, kul ide Endret 25. februar 2008 av Coraxx Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Det negative med dette jeg kan tenke meg er at de sensurerer spillene (Crysis, hvorfor i helvete var det ikke skuddsår og bevegelige lik?), melking og mangel på konkurranse. Det siste vi gamere vil ha er et gigantisk selskap som kontrollerer hele spillindustrien. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Hvis et spill inneholder for mye gibbage (SOF) vil det bli en voldsom fokus på det uansett hvem det gis ut av. At Crysis ikke inneholder så mye brutalitet som det kunne ha gjort kan godt være upåvirket av EA for alt jeg vet. FarCry var jo også ganske mildt på det punktet, var det ikke? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Hvis et spill inneholder for mye gibbage (SOF) vil det bli en voldsom fokus på det uansett hvem det gis ut av. At Crysis ikke inneholder så mye brutalitet som det kunne ha gjort kan godt være upåvirket av EA for alt jeg vet. FarCry var jo også ganske mildt på det punktet, var det ikke? Det kan godt hende, men FarCry hadde langt mer grafisk vold enn Crysis. I FarCry kunne man skyte på lik, og de fikk kulehull i kroppene. Husker jeg pleide å pepre løs i ansiktet på mercenaries etter en hard kamp, så hele ansiktet så ut som bare kjøttdeig. :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Microsoft vil vel tjene på dette ? Lenke til kommentar
Gege Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Hele EA gjengen kan dra en viss plass. Skulle nesten tro at de var ett form for diktatur som vil eie hele spillverden. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Microsoft vil vel tjene på dette ?Korleis då tenkjer du? Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Hvis EA får dette te, så kommer gta 4 til DS, Wii, PSP, Mobil i tilleg til de som e Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Hvis EA får dette te, så kommer gta 4 til DS, Wii, PSP, Mobil i tilleg til de som e Viss EA får tak i selskapet kommer alt til å gå galt, slikt har sjedd før da f.eks ea kjøpte Maxis og Westwood. (noe bra, men en del dårlige ting har blitt gjort!) Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Hvis EA får dette te, så kommer gta 4 til DS, Wii, PSP, Mobil i tilleg til de som e Viss EA får tak i selskapet kommer alt til å gå galt, slikt har sjedd før da f.eks ea kjøpte Maxis og Westwood. (noe bra, men en del dårlige ting har blitt gjort!) jau, mente ikkje det som en positiv ting. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Microsoft vil vel tjene på dette ?Korleis då tenkjer du? Tja, teorien var forsåvidt at hvis Take-Two ender opp under EA, så blir det neppe brukt like lang tid på titlene som man har gjort tidligere, stemmer ikke helt overens med "spy ut titler for å tjene penger" filosofien til EA. Når man ser på hvordan EA titlene er på PS3, så er det jo selvsagt mulig å vinkle det til at dette ikke vil være godt nytt for PS3. Men selvsagt, det skal godt gjøres at jeg treffer med denne teorien Lenke til kommentar
jhbolle Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Oh noes! The mighty evil empire EA goes to war to conquer the kingdom Take 2. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Er enig med han som sa "Alt EA tar i blir til dritt" Dette er jo en sannhet, the sims, Command and Conquer og ikke minst NFS. Hva har EA kommet med som har vært skikkelig bra de siste årene? ikke Crysis i alle fall, det var kult, men er alt for "barnevenlig" øy! han er død, han er blitt til fjell, så han beveger seg ikke når jeg skyter på han, lurer på hvor jeg traff han, han har ikke noen merker i seg etter å ha blitt truffet. Skate? SKATE?! noen som husker Tony Hawk 2 ? det var kult det. Endret 25. februar 2008 av vargaz Lenke til kommentar
kilik Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Kvaliteten på EA-spill er ikke så dårlig som sitt rykte: EA står også bak kanskje årets mest originale mainstream-spill, nemlig Spore, så at de bare pøser ut oppfølgere er ikke helt sant. Men det som skjedde med Westwood, Bullfrog, Origin og mange flere er selvsagt ingen hyggelig historie. Selskapene og spillene mister litt sjel når de blir slukt av et så stort konsern. Ser for meg EA Scotland (altså tidligere Rockstar North) med GTA 09... Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Hva er det du egentlig prøver å vise med den tabellen din? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Hva er det du egentlig prøver å vise med den tabellen din? At spillene som kommer fra dem, ikke er så dårlige som mange påstår. OT: OMGWTF UBISOFT LOW SCORES?? Må vel være alle catz spilla osv de sender ut. Endret 25. februar 2008 av gormers Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Ikke bra.. Men det er heller ikke overraskende. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Hva er det du egentlig prøver å vise med den tabellen din? At spillene som kommer fra dem, ikke er så dårlige som mange påstår. Hvem er det som står for denne "kåringen" da? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Hvis et spill inneholder for mye gibbage (SOF) vil det bli en voldsom fokus på det uansett hvem det gis ut av. At Crysis ikke inneholder så mye brutalitet som det kunne ha gjort kan godt være upåvirket av EA for alt jeg vet. FarCry var jo også ganske mildt på det punktet, var det ikke? Det kan godt hende, men FarCry hadde langt mer grafisk vold enn Crysis. I FarCry kunne man skyte på lik, og de fikk kulehull i kroppene. Husker jeg pleide å pepre løs i ansiktet på mercenaries etter en hard kamp, så hele ansiktet så ut som bare kjøttdeig. :!: Derfor sensurerer de spillet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg