Thomas2 Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Jeg har bestilt hovedkort msi hovedkort som tillater meg å bruke agp 8x skjermkort, skader jeg kortet med å bruke agp 4x skjermkort? :-? Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 bruk litt mindre ! er du snill.. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Om du bruker mange utropstegn og spørsmålstegn blir du ikke sett på som seriøs. Unngå å bruke mer enn ett spørsmålstegn eller utropsrtegn, og ikke sett utropstegn og spørsmålstegn rett etter hverandre. Les mer om nettetikette. http://forum.hardware.no/nettikette.php Kortet vil ikke ta skade, kjører selv med agp 4x på agp 8x kort. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 kortet ditt vil systematisk begynne å krympe. Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Jeg skjønte egentlig ikke det som stod i topicen (var det meningen?), men... AGP8x-hovedkort er bakoverkompatible, så det går fint med 4x. Lenke til kommentar
xantarion Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Jeg har bestilt hovedkort msi hovedkort som tillater meg å bruke agp 8x skjermkort, skader jeg kortet med å bruke agp 4x skjermkort? :-? nei ;o) Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Er det en sammenheng mellom overdreven tegnsetting i topic og lav alder? Bare lurer. Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Om AGP 4X skader HV? Tror ingen av oss kan svare på det akkurat, du får heller spørre forsvarsminister Kron-Devold om det tror jeg. *flire* Fra spøk til revolver. AGP 8X hovedkort er bakoverkompatible med 1X, 2X og 4X AGP kort. Skal ikke være noe problem med det. Men pass på at du har kort som kjører på riktig spenning, 1,5volt og 3,3volt. 3,3volt er mere populært på gamle 4X AGP kort. Samtidig så bør du passe på de diverse AGP standardene, noen AGP kort er litt bredere enn andre og har hakk andre steder. Men vanligste er AGP og AGP Pro om jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå