Gå til innhold

hvordan save configs?

Anbefalte innlegg

jeg liker best å spille i winows modus.. instant text , osv... men dette er ting jeg må slå på hver gang jeg starter wow ... irriterende... på den bærbare som jeg spiller med av og til så trenger jeg ikke det, der er det "saved"...

har samme problem med spillet CsS ,

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hatt litt probblemer med dette selv, tror det kommer av at jeg har flyttet wow installasjonen min rundt, uten å reinstallere ...

Men, høyreklikk på wow.exe og sett "kjør som administrator" i egenskaper, - og høyreklikk på wow mappen og gi deg selv alle rettigheter, husk å få med at den skal endre på undermapper også. (Hvis du ikke er eier av mappen(e) - sett deg selv om eier først)

Se om ikke noe av dette hjelper.

Hvis det allerede ligger en config fil i wtf mappen (en av savedvariables mappene) så slett disse og sett opp ting pånytt)

Lenke til kommentar
Installer XP, vent 1 år til servicepack 353 kommer.

En slik kommentar hjelper ikke trådstarter mye, gjør den?

Selv om du har løst det:

Problemet ligger i at programmer ikke skal ha tilgang til å endre på ting i Programfiler mappen til Windows. Det er "best" slikt, da all brukerdata skal lagres i mappen "UserData". Det gjør det uendelig mye lettere å ta backup.

Problemet ligger i at de færreste program gjør det på den måten. De prøver heller å endre på en fil i Programfiler mappen, noe de da ikke har lov til. Om flere sliter med det samme er det tre løsninger:

- Deaktivere UAC (google it).

- Flytte eller reinstallere ting slik at det ikke ligger i Programfiler-mappen.

- Høyreklikk på programmet og kjøre det som administrator.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...