And1Baller Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Jeg har gått ett år av allmenn linja i England og hadde det utrolig gøy, ønsker derfor å studere i utlandet igjen etter Videregående. Det jeg er ute etter er internasjonal markedsføring, jeg vet at BI blant annet sender studenter til utlandet men det er kun for ett år av studiet. Jeg ønsker heller å ta hele bacherlor graden og master graden min i utlandet. Land som frister mest er Amerika og Australia, hadde også vært interessant å bo på campus. Jeg har googla en del men har ikke hatt noe hell (ikke de beste google skillsa). Noen her som er på utkikk etter det jeg er ute etter eller vet noe som kan hjelpe meg/oss? Takk for svar:) Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Vurderer også internasjonal markedsføring så skal følge med på denne tråden. Noen som vet hvilke land BI sender studenter til? Lenke til kommentar
And1Baller Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2008 England, Tyskland, Frankrike, Spania, Singapore, Kina eller Canada. Ikke Amerika eller Australia Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Canada holder for meg, er det i en spesiell by? Skal jeg tilbake til Nord Amerika blir det nok Canada. Lenke til kommentar
And1Baller Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2008 Vancouver Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Beklager for mange spørsmål, men er det London og Madrid i Spania og England? Lenke til kommentar
And1Baller Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2008 Hehe, ikke noe stress. Barcalona og Leeds. Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Går an å sjekke forskjellig info på BI's nettsider også Ser ikke helt hva det spørres om, men jeg gikk Internasjonal markedsføring i Trondheim og senere i Kina, og hadde det meget moro! Anbefales sterkt! Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Du gikk på BI altså? Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Du gikk på BI altså? Jepp, BI Trondheim de 2 første årene. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Går du i Bosten via et norsk universitet eller er det selvstendig? Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Går du i Bosten via et norsk universitet eller er det selvstendig? Det er selvstendig ja. Tar master her, og søkte på skolen, Emerson College, på eget initiativ. Når man drar sisteåret bachelor med BI er man mye sammen med de ca 25 andre nordmennene (dette avhenger av hvilket land man drar til, siden opplegget er forskjellig fra skole til skole). Når jeg nå dro hit alene kjente jeg ingen, og blir på den måten presset til å bli kjent med flere folk Må jo nevnes at det er mange barrierer å krysse før man blir kjent med kinesere, så det er litt spesielt. Ikke mange snakker engelsk, og enda færre snakker engelsk godt nok. Drar man til Canada siste året er nok hverdagen en litt annen, kan jeg tenke meg. Lenke til kommentar
nistemann Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Via et enkelt søk på google (Bachelor + International Marketing) så får man opp en hel del skoler som kan tilby en bachelor innen internasjonal markedsføring. Regner også med at du kan finne en del skoler via Ansa sine sider. Som Google søket viste, så kan man ta internasjonal markedsføring i en hel del engelskspråklige land, NZ, Irland, Skottland, England, Australia og helt sikkert i USA også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå