Gå til innhold

XMMS klarer ikke å åpne spilleliste (M3U-fil)

Anbefalte innlegg

Okey, jeg finner fram musikkmappen min, høgreklikker og velger "Open in XMMS", og alle musikkene daler fint nedover. Så høgreklikker jeg igjen på "spillelistevinduet", og velger Playlist -> Save List -> lagrer den rett på skrivebordet som test.m3u.

Så når jeg åpner den igjen i XMMS, kommer bare dette fram hele tiden:

screenshotln7.png

Altså et vindu "Play files" kommer fram, og sier at jeg skal legge til filer osv... Jeg går et steg tilbake og legger til Msuikkmappen igjen, men det virker ikke. Så går jeg inn i hver enkelt mappe og legger til alle musikkene, og da kommer de opp i spillelisten, så lagrer jeg listen igjen, lukker XMMS for så å åpne listen igjen, men det samme skjer :( Spillelisten er tom og jeg må hente alt på nytt igjen.

Noen som kan hjelpe? :)

Edit: Spillelisten fungerer fint å åpne i andre programmer...

Endret av Danny Boy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den minner meg mye om Winamp :love: Men takk for tipset om Audacious! Programmet var jo prikk lik, men enda bedre! :D Den støtter også XMMS og noen Winamp styles!

Hovedgrunnene til at jeg liker Winamp, er at den tar lite plass på skjermen, sånn generelt, og søkefunksjonen ved å trykke hurtigtasten "J" for å få fram søkemenyen, for så å søke med null delay tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...