ecko Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 jeg vet ikke om denne er postet rett. hvordan trener man seg til bredere skuldre? har bare manualer som treningsverktøy. Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Skulderpress bl.a. Edit: Inget poeng i å trene skuldre mer enn andre muskelgrupper, bare så det er sagt. Endret 25. februar 2008 av Tatt av vinen Lenke til kommentar
ecko Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2008 Skulderpress bl.a. Edit: Inget poeng i å trene skuldre mer enn andre muskelgrupper, bare så det er sagt. hva er skulderpress? nei lite vits å bare trene en del, jeg jobber med forskjellige deler av armen. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) http://www.coopersguns.com/videos/exercise...shoulder-press/ skulderpress Hva med rygg, bein, mage, bryst da? Endret 25. februar 2008 av jale Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Heisann, vil anbefale deg å trene hele kroppen. Ser skulderpress allerede er nevnt, et annet alternativ er jo også arnoldpress: http://www.coopersguns.com/videos/exercise...s/arnold-press/ Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Sidehev er jo en fin øvelse, fronthev også. Vil også som alle andre her anbefale å trene hele kroppen, sjekk ut programmet RYP ( release your potential ). Også kan jeg jo slenge med en link i samme slengen: http://www.iform.no/pub/art.php?id=49 Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Sidehev er jo en fin øvelse, fronthev også. Vil også som alle andre her anbefale å trene hele kroppen, sjekk ut programmet RYP ( release your potential ). Også kan jeg jo slenge med en link i samme slengen: http://www.iform.no/pub/art.php?id=49 og det greier han bare med hantler eller? neppe Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 OZ-Racing: Frontbøy med hantler istedenfor knebøy, chins istedenfor nedtrekk og roing med støtte foran med hantler, så er han i mål. Hva er problemet? Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Militærpress blir jall med hantler Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 OZ-racing: Har du sett militærpress blant øvelsesreportoiret til RYP? Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 nei det har jeg ikke, men nå referete jeg til linken fra trim.no som han oppga her Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 mulig militærpress er "jall" med hantler, men det funker da Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 nei det har jeg ikke, men nå referete jeg til linken fra trim.no som han oppga her Vel, han anbefalte i samme innlegget Release Your Potential. Det finnes flust med skulderøvelser du kan gjøre med hantler. Du kan gjøre alt med hantler, og i de aller fleste tilfeller vil det for å bygge funksjonell styrke for mannen i gata være bedre med hantler (blant annet vil du bli kvitt styrkeforskjellen i venstre og høyre arm fortere ved bruk av hantler). Lenke til kommentar
SivilMilitaer Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 *skryte* Jeg ble født med det jeg, folk som trener 3 ganger i uka på helsestudio blir fortsatt ikke breiere enn meg. tihi. Er litt tynn da, men det gjør ikke noe. Men for å svare: Du har et skjellet. Kan ikke gjøre det noe bredere, bare musklene rundt og da må du trene deltamusklene mener jeg. Søk etter det på google Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 mulig militærpress er "jall" med hantler, men det funker da blir alt for likt skulderpress som også var oppnevnt som en øvelse der.. nei det har jeg ikke, men nå referete jeg til linken fra trim.no som han oppga her Vel, han anbefalte i samme innlegget Release Your Potential. Det finnes flust med skulderøvelser du kan gjøre med hantler. Du kan gjøre alt med hantler, og i de aller fleste tilfeller vil det for å bygge funksjonell styrke for mannen i gata være bedre med hantler (blant annet vil du bli kvitt styrkeforskjellen i venstre og høyre arm fortere ved bruk av hantler). men nå snakket jeg om millitærpress da, vet det er endel øvelser du kan gjøre på skuldre så trenger ingen innføring i det... poenget var at millitærpress ble jall Lenke til kommentar
Morth Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Ingenting viser fram "brede skuldre" som en smal midje. Illusjonen er vel så viktig som cm målet. Hvis ikke så vil militærpress og litt sidehev, sammen med bryst og ryggøvelser generelt være nok for å stimulere muskelvekst for skuldrene. Ikke glem kaloriene hvis du faktisk vil legge på deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå