Gå til innhold

hvordan får man brede skuldre?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skulderpress bl.a.

Edit: Inget poeng i å trene skuldre mer enn andre muskelgrupper, bare så det er sagt.

hva er skulderpress?

nei lite vits å bare trene en del, jeg jobber med forskjellige deler av armen.

Lenke til kommentar
nei det har jeg ikke, men nå referete jeg til linken fra trim.no som han oppga her

Vel, han anbefalte i samme innlegget Release Your Potential. Det finnes flust med skulderøvelser du kan gjøre med hantler. Du kan gjøre alt med hantler, og i de aller fleste tilfeller vil det for å bygge funksjonell styrke for mannen i gata være bedre med hantler (blant annet vil du bli kvitt styrkeforskjellen i venstre og høyre arm fortere ved bruk av hantler).

Lenke til kommentar

*skryte*

Jeg ble født med det jeg, folk som trener 3 ganger i uka på helsestudio blir fortsatt ikke breiere enn meg. tihi. Er litt tynn da, men det gjør ikke noe.

Men for å svare: Du har et skjellet. Kan ikke gjøre det noe bredere, bare musklene rundt og da må du trene deltamusklene mener jeg. Søk etter det på google

Lenke til kommentar
mulig militærpress er "jall" med hantler, men det funker da :p

blir alt for likt skulderpress som også var oppnevnt som en øvelse der..

nei det har jeg ikke, men nå referete jeg til linken fra trim.no som han oppga her

Vel, han anbefalte i samme innlegget Release Your Potential. Det finnes flust med skulderøvelser du kan gjøre med hantler. Du kan gjøre alt med hantler, og i de aller fleste tilfeller vil det for å bygge funksjonell styrke for mannen i gata være bedre med hantler (blant annet vil du bli kvitt styrkeforskjellen i venstre og høyre arm fortere ved bruk av hantler).

men nå snakket jeg om millitærpress da, vet det er endel øvelser du kan gjøre på skuldre så trenger ingen innføring i det... poenget var at millitærpress ble jall

Lenke til kommentar

Ingenting viser fram "brede skuldre" som en smal midje. Illusjonen er vel så viktig som cm målet. Hvis ikke så vil militærpress og litt sidehev, sammen med bryst og ryggøvelser generelt være nok for å stimulere muskelvekst for skuldrene. Ikke glem kaloriene hvis du faktisk vil legge på deg. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...