ZprMario Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Fikk et anfall av nostalgi her forleden, og fikk lyst å skaffe meg klassikeren "Ludvigsens Hostesaft" av Gustav Lorentzen (på cd). Men til min fortvilelse/forundelse er det ingen nettbutikker den finnes å få tak i, heller ikke de butikkene jeg har vært i rundt omkring ellers. Hva har skjedd med denne? Noen som har sett den til salgs nylig? Klarer heller ikke finne den, *kremt*, andre plasser på nett, men jeg hadde håpa på å kunne kjøpe den på "lovlig" vis. Takker for svar! Endret 25. februar 2008 av ZprMario Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) . Endret 25. februar 2008 av Vintermåne Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Du får sende en mail til Gustav Lorentzen om det. Jeg kontakta Øystein Dolmen om hans "På Frifot", og fikk det gratis. Riktignok på vinyl, men likevel. Det hjelper å kontakte artistene og smøre halvveis tykt på med positive superlativer. Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2008 Takker for svar Datasmurf, får se om jeg klarer spore opp mailen til mr. Lorentzen da. Forundrer meg bare at det virker som den er totalt ute av produksjon, den var vel såvidt jeg har skjønt en ganske stor "hit" på tiden den kom, fikk jo Spellemanns-pris og alt. Lenge siden jeg har vært innom forumet her nå, men dette var for meg det mest logiske stedet å putte inn et musikk-relatert spørsmål på.... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Du kan evt. se om du finner noe kontaktmuligheter på hjemmesiden hans, http://www.gustav.no Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Fant mailen hans, riktignok ikke på siden hans men. Så en hyggelig mail har blitt sendt, får se om det kan løse situasjonen Edit: Etter mails med både Gustav himself, og Universal som tok over rettighetene, viser det seg at albumet er "utgått". Finnes ikke lenger å få kjøpt, og de hadde ingen eksemplarer igjen de ville selge... Så nå er vel bruktmarkedet eneste løsning. Jaja, takker for svarene jeg fikk her, kan godt stenge tråden nå. Endret 25. februar 2008 av ZprMario Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå