Niqābninja Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Jeg lurer rett og slett på om noen der ute har noen erfaring med LaCie Hard Disk (designet av Neil Poulton)? Jeg har kikka litt etter ekstern harddisk en stund og nå i det siste spesielt på denne, men det hadde selvfølgelig vært fint å høres noen andres erfaringer med denne disken før jeg bestemmer meg. Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Jeg har en litt eldre modell,den blå legoklossen. 8MB minne er ikke imponerende når nyere pleier å ha 16MB,7200 RPM som vanligvis. Vifta støyer en god del men jeg kjøpte denne til backup så den står ikke på vanligvis så dette plager ikke meg. Ellers er designet morsomt,det er derfor jeg kjøpte den. Ellers har jeg ikke opplevd noen problemer,vil tro det går ann å skifte ut hardisken i kabinettet hvis den skulle bli ødelagt. Lenke til kommentar
OndApe Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Min eksterne harddisk fra LaCie runder vel snart 4år. Så jeg er i hvert fall godt fornøyd med kvaliteten Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2008 8MB minne er ikke imponerende når nyere pleier å ha 16MB,7200 RPM som vanligvis. 750GB-versjonen har 16MB (: Står mellom 750GB og 500GB, men ser ut til at valget faller på 750GB om det blir denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå