hifiking Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Monterte en kjøler på hver side, med vifte og greier. Du kan se de på bildene i den andre 8400gs tråden. Hjalp ingen ting. Har vmodda hovedkortet (DS3L) nå, håper å ta det igjen på cpu :- ) Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) Noen som vil arve mitt 8400GS? Gir det bort til den som henter det, evt betaler porto. Hvis ikke kommer det til å dø smertefult, er **** lei det kortet. Det fremstår IKKE som nytt, men fungerer :- ) Endret 8. mars 2008 av hifiking Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Noen som vil arve mitt 8400GS? Gir det bort til den som henter det, evt betaler porto. Hvis ikke kommer det til å dø smertefult, er **** lei det kortet. Det fremstår IKKE som nytt, men fungerer :- ) Skal du på TG, så tar jeg det, og da skal det få en smertefull opplevelse under singelsteger eller tørris. På forhånd takk;( Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Noen som vil arve mitt 8400GS? Gir det bort til den som henter det, evt betaler porto. Hvis ikke kommer det til å dø smertefult, er **** lei det kortet. Det fremstår IKKE som nytt, men fungerer :- ) Skal du på TG, så tar jeg det, og da skal det få en smertefull opplevelse under singelsteger eller tørris. På forhånd takk;( Skal ikke på TG. Det har overlevd en tur med SS, og det fryser bare om jeg gir det mye spenning. Tror jeg kan sende det som brev, og om du ikke trenger stock kjøleren går det i allefall. Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Kor mykje tåler den av spenning ? Lenke til kommentar
Dyver`n Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Tenkte jeg skule poste bilde ASUS 8400GS@629/481 AMD 4400X2 939 Prosessorkjler med orginal vifte Har dere noen kjøle løsningerer dere vil poste? Endret 18. mars 2008 av OpelPower Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 OMG! Den avr itt svær i forholdt til kortet Men eg tenkte eg skulle få festa en tuniqtower120 Lenke til kommentar
Dyver`n Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 OMG! Den avr itt svær i forholdt til kortet Men eg tenkte eg skulle få festa en tuniqtower120 Kortet stiger max 5 grader fra idel til full load Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Skal jeg ta med AMD kjøleren jeg har liggende, til TG? Endret 18. mars 2008 av WheelMan Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Skal jeg ta med AMD kjøleren jeg har liggende, til TG? JA! Eg vil gjerne teste Lenke til kommentar
Dyver`n Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 (endret) Skal jeg ta med AMD kjøleren jeg har liggende, til TG? JA! Eg vil gjerne teste Husk å ha med drill og 2-3mm stål bor da.. Endret 19. mars 2008 av OpelPower Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå