tharshan Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 tok et run, og var plutseleg på scoren etter det har det berre gått nedover Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Veit egentleg ikkje. Skikkeleg rart Lurer på om eg skal kjøre litt 3dmark01, berre for å kome over hifiking Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Øyy, da må jo jeg begynne også da :- ) Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 hmm, har lite problem med å fjerne lim frå kjernen Må få det vekk før eg begynner.. Lenke til kommentar
Sindre Aleksander Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Dere med E8x00 sitter med en ganske stor fordel i 01 og 03 da, mot oss med quad. Får se om jeg tester litt jeg også straks. Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Tja, er ikke mange poengene man får ved å gå fra 4 til 4,5ghz i allefall. Men sitter man på en quad på 2.4 så får man kanskje litt mindre. Men det er ikke cpu'n det står og faller på med 8400gs. Lenke til kommentar
Sindre Aleksander Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Tja, er ikke mange poengene man får ved å gå fra 4 til 4,5ghz i allefall. Men sitter man på en quad på 2.4 så får man kanskje litt mindre. Men det er ikke cpu'n det står og faller på med 8400gs. Med 8400GS blir nok forskjellen mindre enn med et highend-kort ja. Flere som har lagt merke til at disse kortene er ekstremt minnebegrenset? I tillegg klokker minnet elendig, så her trenger man nesten vMem-mod foran vGPU-mod... Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Alt står og faller på minne, og siden mitt stoper på 450 uansett volt, så er fet ikke så mye å hente i det kortet. Så den som klarer å klokke minnet lengst vinner, nesten. Lenke til kommentar
Sindre Aleksander Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Alt står og faller på minne, og siden mitt stoper på 450 uansett volt, så er fet ikke så mye å hente i det kortet. Så den som klarer å klokke minnet lengst vinner, nesten. Samme med mitt kort med Samsung-minne. Øker jeg vGPU virker det som at minnet klokker dårligere... mitt klarer 529 Med mod ja. Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Jeg gikk opp fra 430 til 450 med vmod på minnet. Alt over og kortet fryser med en gang i rivatuner. Holder på med en annen comp nå, lavest mulig score i 03, uansett hw. Har klart 140p, satser på under 100 :- ) Hvis noen andre blir lei av treige kort også: http://www.powercolor.com/Global/3DmarkProgram/3Dmark.html Endret 2. mars 2008 av hifiking Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Hvordan går det med klokkingen ? Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Tenker jeg skal prøve en runde i dag eller i morgen. Probelemet er bare at jeg bruker alle delene i forskjellige PC'r :- ) Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Hva slags kjøling bruker du hifiking? Endret 5. mars 2008 av Mr.Anki Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Litt av hvert, blir nok luft på gpu og SS på cpu. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Litt av hvert, blir nok luft på gpu og SS på cpu. Burde vært omvendt, ettersom gpu sannsynligvis er flaskehodet;) Endret 5. mars 2008 av todda7 -2rst1- Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Har prøvd, gpuminnet er flaskehodet, hjelper knapt å øke core fra 800 til 900. Men jeg skal prøve andre veien da jeg får SS festet til gpu. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Har prøvd, gpuminnet er flaskehodet, hjelper knapt å øke core fra 800 til 900. Men jeg skal prøve andre veien da jeg får SS festet til gpu. Har du prøvd med kjølebrikker på RAM samt vifte som blåser? Evnt ørten små søte singelstegere som kjøler hver sin rambrikke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå