Boralis Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Trenger et hovedkort til en XP 2800+ Barton, men hva bør jeg satse på av KT 400 eller nForce2 baserte kort og hvorfor Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 nforce2 ville jeg gått for.. mer stabilt tror jeg og fordi det er raskere Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Hei. Kjøp dette kortet det siste fra Epox med stillbar VDD til 2 volt. EPoX EP-8RGA+ nForce2 6PCI 1AGP8x 3DDR-DIMM UDMA133 LAN USB2.0 6CH-Audio SocketA ATX http://www.databutikken.com/no/default.php Lenke til kommentar
Thomas2 Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 8) Til spill som krever masse grafikk og media så bør du kjøpe nvidia nForce2 som er best innen fronts-side buss til media overføring i veldig stor hastighet og at det er veldig stabilt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Som de andre sier kjøp nforce2. Kjappere og mer stabilt. Men det er en liten minus synes jeg da og det er at du ikke får like mye snadder på nforce2 baserte HK som med ViA HK'r. Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Som de andre her vil jeg også anbefale nFORCE2, men etter å ha sett alle postene ang Asus A7N8X (deluxe), så vil jeg nesten ligget et stykke unna disse kortene. Hadde det bare vært en ting som gikk igjen på alle kortene så hadde det vært greit; for det ordner gjerne en ny bios, men det virker som om det er MANGE ting som ikke funker/funker skikkelig med Asus'n. Men nå har både MSI og Epox nFORCE2-kort, og det har vært lite problemer med disse(ihvertfall som jeg har sett på dette forumet ihvertfall). Epox-kortet for også masse skryt fra de som har kjøpt det, så det kan være smart å ihvertfall titte litt på det. For de som er interessert, så har ihvertfall http://www.databutikken.com/no Epox-kort. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 22. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2003 OK takk for svar får vel prøve Epoxen da. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 OK takk for svar får vel prøve Epoxen da. jau det er nok lurt Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Tja. Abit NF7-S Rev. 2 som er rett rundt hjørnet skal visst ha en høyere stillbar volt en 2. Lenke til kommentar
Silenoz Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Kjør 8RDA+. du klarer å lodde på en variabel motstand! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå