TriX3 Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Jeg holder på å lage en webside i flash (Action Script 3.0), og har satt meg litt fast. Er ganske ny innen flash koding også Det som skal skje: En animasjonen skal bli spillt av, når jeg trykker på en button fra navigation. Når animasjonen er ferdig spillt av, skal text innholdet bli loadet inn på siden. =============================== Jeg har en animasjon som er converta til et movie clip, og har et instance name: window_mc window_mc består av 30 frames. Altså, når window_mc er ferdig spillt av, skal fks function "mcFerdig" bli lest. Eller, når window_mc når frame 30, skal en function bli lest? Bare prøvde meg litt, er klar over at det er helt feil, men kanskje du forstår hva jeg mener window_mc.addEventListener(Event.COMPLETE, ferdig) function ferdig(event:VideoProgressEvent):void { trace("Animasjonen er ferdig spillt av!") } Etter det jeg har erfart, bruker COMPLETE kun til å si i fra om filen er ferdig loadet. men men Endret 25. februar 2008 av TriX3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå