oOF Skrevet 4. oktober 2023 Del Skrevet 4. oktober 2023 Jeg kan vel si såpass at HD 560S er fine til prisen og jeg likte de godt, men etter at jeg fikk tak i HD 800S er de pent pakket ned og lagt bort. 1 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 4. oktober 2023 Del Skrevet 4. oktober 2023 oOF skrev (2 minutter siden): Jeg kan vel si såpass at HD 560S er fine til prisen og jeg likte de godt, men etter at jeg fikk tak i HD 800S er de pent pakket ned og lagt bort. Hvilken DAC og forsterker har du? Hva vil du si fordelene med HD800s er over HD560s? Ja jeg ville nok pakket bort Audien om jeg skaffet meg en Ferrari også ja 😛 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 4. oktober 2023 Del Skrevet 4. oktober 2023 Detaljer og oppløsning i bildet. mindre vreng i lyden. Det blir noe annet. Jeg bruker Burson Conductor 3XP til de. Fin match i mine ører. Det skal sies at jeg kunne vært greit fornøyd med 560 S, men jeg har hatt lyst på et par md HD 800 i mange, mange år. 2 1 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 6. oktober 2023 Del Skrevet 6. oktober 2023 oOF skrev (På 4.10.2023 den 23.07): Detaljer og oppløsning i bildet. mindre vreng i lyden. Det blir noe annet. Jeg bruker Burson Conductor 3XP til de. Fin match i mine ører. Det skal sies at jeg kunne vært greit fornøyd med 560 S, men jeg har hatt lyst på et par md HD 800 i mange, mange år. Heftig setup. Skulle ønske jeg hadde mer cash hehe. Er det endgame for deg? Lenke til kommentar
oOF Skrevet 7. oktober 2023 Del Skrevet 7. oktober 2023 Tja, hvem vet? Pr nu er det i alle fall ingenting jeg har mer lyst på, så jeg er i mål foreløpig i hvert fall. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 7. oktober 2023 Del Skrevet 7. oktober 2023 PgUp skrev (På 4.10.2023 den 10:25 PM): Hvis du er fornøyd med lydkvaliteten til 598 er ikke HD560s et dumt kjøp. De er utrolig komfortable, noe som teller mye for min del. X2HR er ekstremt mye for pengene, men komforten ødelegger dem for meg. HD560s er såpass bra at de blir "endgame" for min del. Finnes helt sikkert bedre dyrere alternativer, men til en viss grad må man kjøpe headphones for å nyte musikk, ikke superkritisk analyse av detaljene i min mening. Kommer jo an på ditt budsjett og hva du ønsker, er lurt å høre litt forskjellige ja. Hvilken Dac amp bruker du til de? Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 7. oktober 2023 Del Skrevet 7. oktober 2023 Gouldfan skrev (2 timer siden): Hvilken Dac amp bruker du til de? Ingen, dvs rett fra pc hovedkortet. 2 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 12. oktober 2023 Del Skrevet 12. oktober 2023 Maxwell pads: https://www.amazon.co.uk/dp/B0BZLJ36P6?tag=hardwar04-21&geniuslink=true Save for Julegave 🎅 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 20. oktober 2023 Del Skrevet 20. oktober 2023 On 4.10.2023 at 10:25 PM, PgUp said: X2HR er ekstremt mye for pengene, men komforten ødelegger dem for meg. Jeg bøyde ut mine fordi dem klemte for hardt rundt ørene. De ble mye mer komfortable etter dette Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 20. oktober 2023 Del Skrevet 20. oktober 2023 Jeg fikk meg en ny usb kabel med litt godis fra MYC Audio. Litt av årsaken til at jeg kjøpte den er at den er pen og er bra byggkvalitet... Det gjør vel at jeg slipper å trampe i klaveret for å gi litt selvskryt.. Den heter Supra Excalibur 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 23. november 2023 Del Skrevet 23. november 2023 Er det noen som vet om IE200 har kontroll knapp på ledningen, ser slik ut på bildet. Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 23. november 2023 Del Skrevet 23. november 2023 Gouldfan skrev (12 timer siden): Er det noen som vet om IE200 har kontroll knapp på ledningen, ser slik ut på bildet. På Sennheiser sine nettsider ser det ut til at kabel med knapp (og mikrofon) er ekstrautstyr, men den kabelen er ikke tilgjengelig for kjøp der akkurat nå. Ikke på den norske siden iallefall. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 24. november 2023 Del Skrevet 24. november 2023 frohmage skrev (42 minutter siden): På Sennheiser sine nettsider ser det ut til at kabel med knapp (og mikrofon) er ekstrautstyr, men den kabelen er ikke tilgjengelig for kjøp der akkurat nå. Ikke på den norske siden iallefall. Her i Sverige på hjemmesiden så står det at den er utsolgt, mulig den kommer tilbake igjen. 890 var prisen i sek. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 24. november 2023 Del Skrevet 24. november 2023 Noen som har funnet gode tilbud på hodetelefoner i dag? Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 24. november 2023 Del Skrevet 24. november 2023 oldboy skrev (5 timer siden): Noen som har funnet gode tilbud på hodetelefoner i dag? Nope kun på hodetelefoner jeg har eller gamlere modeller, ikke noe spennende. Hifiman som jeg vurderer er på stedet hvil. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 24. november 2023 Del Skrevet 24. november 2023 oldboy skrev (5 timer siden): Noen som har funnet gode tilbud på hodetelefoner i dag? Generelt er det lite som frister på BF generelt i år. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 24. november 2023 Del Skrevet 24. november 2023 17 minutes ago, oOF said: Generelt er det lite som frister på BF generelt i år. Samme erfaring her 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 24. november 2023 Del Skrevet 24. november 2023 På trådløs blåtann er det en del salg på gamle ting... Men jeg har nok blåtann hodetelefoner. Lenke til kommentar
Rata102 Skrevet 1. desember 2023 Del Skrevet 1. desember 2023 Det er noe jeg har lurt på en stund. Kanskje noen eksperter her kan hjelpe meg. Jeg har et par X2HR. Det går kun ledning inn på venstre side. Hvordan drives høyre høyttaler? Det er ikke noe annet synlig som kobler høyre og venstre side sammen, bortsett fra 2 stålbøyler. Hvordan fungerer dette? Til referanse: https://imgur.com/f3XOdEh Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 1. desember 2023 Del Skrevet 1. desember 2023 1 hour ago, Rata102 said: Det er noe jeg har lurt på en stund. Kanskje noen eksperter her kan hjelpe meg. Jeg har et par X2HR. Det går kun ledning inn på venstre side. Hvordan drives høyre høyttaler? Det er ikke noe annet synlig som kobler høyre og venstre side sammen, bortsett fra 2 stålbøyler. Hvordan fungerer dette? Til referanse: https://imgur.com/f3XOdEh Ser ut til at det går en kabel gjennom ene bøylen basert på denne reddit posten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå