lain Skrevet 29. august 2018 Del Skrevet 29. august 2018 Ahhh jeg finner ikke 6.2mm jack til 3.5mm jack kabel? Hodetelefonene har 3.5, men lydkortet har 6.2 ut. Veit det finnes adapter men vil helst unngå det... Ser ut som at det hovedsaklig er adaptere. Er noen kabler med 3.5mm female til xlr, som du da kan kjøre ifra xlr til 6.2mm jack igjen. Men nesten så jeg ville vurdert å lage din egen kabel overgang, er ikke så veldig vanskelig om du har verktøyet du trenger. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 29. august 2018 Del Skrevet 29. august 2018 Ser ut som at det hovedsaklig er adaptere. Er noen kabler med 3.5mm female til xlr, som du da kan kjøre ifra xlr til 6.2mm jack igjen. Men nesten så jeg ville vurdert å lage din egen kabel overgang, er ikke så veldig vanskelig om du har verktøyet du trenger. Da bruker jeg bare adapteret jeg allerede har, blir vel ikke bli noe forskjell på kvalitet uansett Lenke til kommentar
Pop Skrevet 30. august 2018 Del Skrevet 30. august 2018 EISA-vinner, årets high-end hodetelefon: Focal Clear. Løp og kjø..... spar. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 30. august 2018 Del Skrevet 30. august 2018 Hvis du har kilde med LDAC men ikke aptX HD, hadde jeg ikke vært i tvil. Synes uansett B&W ser harry ut, sånn estetikk man kunne funnet i juggel-butikkene på Grønland Gull version ser litt bling Harry ut ja. Ellers synes jeg BW er pene, men skiller seg litt ut. Man må være litt modig. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. september 2018 Del Skrevet 3. september 2018 (endret) Hei, jeg vurderer headset med støyreduksjon. Primært blir bruken på reise, så tenker også trådløst, kanskje noe på jobb i landskap også, men har Sennheiser Momentum 2 og er forsåvidt veldig fornøyd med lyden på det. Er det Bose QC 35 som er det beste valget til den prisen? Maxprisen blir 4000,-, helst ha det på komplett.no for skal kombineres med mobilkjøp, Samsung S9 og har budsjett fra jobben på 10k. Endret 3. september 2018 av PatSharpX Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 3. september 2018 Del Skrevet 3. september 2018 Hei, jeg vurderer headset med støyreduksjon. Primært blir bruken på reise, så tenker også trådløst, kanskje noe på jobb i landskap også, men har Sennheiser Momentum 2 og er forsåvidt veldig fornøyd med lyden på det. Er det Bose QC 35 som er det beste valget til den prisen? Maxprisen blir 4000,-, helst ha det på komplett.no for skal kombineres med mobilkjøp, Samsung S9 og har budsjett fra jobben på 10k. Kan se ut som om denne er kongen på haugen for øyeblikket: https://www.tek.no/artikler/test-sony-wh-1000xm3/444983 2 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. september 2018 Del Skrevet 3. september 2018 Takk, da går jeg nok for den. Koster jo mindre så da kan jeg slenge på ett deksel til mobilen også 1 Lenke til kommentar
lain Skrevet 3. september 2018 Del Skrevet 3. september 2018 Litt kjipt at m3 ble annonsert når den ble. Kan jo alltids selge mine m2, pent brukt sålangt, og kjøpt primært pga flytur i oktober. Men tror jeg like gjerne beholder dem, ut ifra hva jeg har testet, så er tror jeg de gjør nytten. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 3. september 2018 Del Skrevet 3. september 2018 Mine MDR-1000X er mer enn gode nok, så ikke noe stress der. Kan tenke meg å oppgradere når de nye faller ned en tusenlapp da! 1 Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 3. september 2018 Del Skrevet 3. september 2018 Mine MDR-1000X er mer enn gode nok, så ikke noe stress der. Kan tenke meg å oppgradere når de nye faller ned en tusenlapp da! Det du sa! ? Lenke til kommentar
lain Skrevet 3. september 2018 Del Skrevet 3. september 2018 Joda, er ikke redd for at jeg kommer til å klage etter flyturen. Men timingen var jo så latterlig akkurat. 3 uker etter kjøp kommer presse meldingen. Og release sent sep hadde vært tidsnok til reisen jeg har planlagt. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 3. september 2018 Del Skrevet 3. september 2018 Joda, er ikke redd for at jeg kommer til å klage etter flyturen. Men timingen var jo så latterlig akkurat. 3 uker etter kjøp kommer presse meldingen. Og release sent sep hadde vært tidsnok til reisen jeg har planlagt. Hvor kjøpte du de? Mange steder som har åpent kjøp i 30 dager eller mer. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 9. september 2018 Del Skrevet 9. september 2018 Tror dere det er et bruktmarked for én enkelt hodetelefon-DAC? Har Schiit Magni 2 uber og Modi 2, og vil oppgradere til Modi 2 uber.. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 9. september 2018 Del Skrevet 9. september 2018 Tror dere det er et bruktmarked for én enkelt hodetelefon-DAC? Har Schiit Magni 2 uber og Modi 2, og vil oppgradere til Modi 2 uber.. Torget på hfs? Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 9. september 2018 Del Skrevet 9. september 2018 Torget på hfs? Hva er det? Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 9. september 2018 Del Skrevet 9. september 2018 Hifisentralen sitt bruktmarked. Det heter Torget Her: https://www.hifisentralen.no/forumet/torget 2 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 9. september 2018 Del Skrevet 9. september 2018 Skal sjekke det! Takk Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 9. september 2018 Del Skrevet 9. september 2018 Har kjøpt og solgt mye på HFS Torget, handlene har alltid vært smertefrie Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 9. september 2018 Del Skrevet 9. september 2018 Hifisentralen sitt bruktmarked. Det heter Torget Her: https://www.hifisentralen.no/forumet/torget Eneste plassen jeg har kjøpt brukte hodetelefoner. Kjempehyggelige folk hver gang. Kanskje flaks, men tror neppe det. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 9. september 2018 Del Skrevet 9. september 2018 Større sjanse for å komme over seriøse og kunnskapsrike folk på slike "avsidesliggende" steder vil jeg tro. Har sendt mail til en karakter der inne, som har annonsert at han er på utkikk etter akkurat det jeg selger. Krysser fingrene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå