Evil-Duck Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 jaja , fikk en kjekk mail fra abrahamsen i dag.. Hei Jan-Ove, Takk for din bestilling. Jeg er redd vi har slitt litt med nettbutikken vår i det siste, og den har til tider vist feil lagerstatus. Er helt tom for V6.0, men jeg venter inn ny sending førstkommende mandag eller tirsdag. Jeg beklager rotet, og jeg håper ikke dette skaper problemer for deg. Vennlig hilsen / Best Regards Thomas Abrahamsen ECS Holding AS Litt små irritert nå. Sto på ECS Store at denne var på lager og ville komme fram iløpet av 2-6 virkedager. Elkjøp hadde den på lager når jeg bestilte fra ECS store , så hadde jeg vist dette hadde jeg nok tatt bestillingen via elkjøp som jeg faktisk førts gjore , men siden arbeiderene der hadde kompetansen til en ape valgte jeg ECS. men men ! Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Litt små irritert nå. Sto på ECS Store at denne var på lager og ville komme fram iløpet av 2-6 virkedager. Elkjøp hadde den på lager når jeg bestilte fra ECS store , så hadde jeg vist dette hadde jeg nok tatt bestillingen via elkjøp som jeg faktisk førts gjore , men siden arbeiderene der hadde kompetansen til en ape valgte jeg ECS. men men ! Hva forventer du? Har selv merket at folk som jobber i el-foretninger ofte vet mindre enn meg rundt en del temaer, spesifikasjoner og kunnskap. Det hadde vært kjekt om de faktisk hadde sjekket fakta før de uttalte seg om egenskaper osv. Endret 3. desember 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Karen jeg pratet med på elkjøp mente at Abrahamsen laget noen gode forsterkerer og slikt , men han synst ikke noe om høytaler seriene dems. desverre så har ikke abrahamsen noen høytalere nå for tiden . vet de jobber med noen , men tror neppe at en fra elkjøp har fått hørt dem Lenke til kommentar
gwh Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Iflg postens sporing finner keces'en til evil-duck sitt nye hjem i dag Da blir det prøvelytting av Koss og stax elektrostathodetelefoner til neste uke, og så svir av 5000,- i årets julegave til meg selv deretter..... "Welcome to head-fi, sorry about your wallet".... for de som kjenner seg igjen. Dog, det blir enten koss esp950 eller stax srs2020 eller srs2050II, og ikke omega'ene eller 4070, da ender man fort opp på rundt 100.000 for hele kjeden, men til gjengjeld så gruser det alt av stereo med unntak av den fysiske bassen. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Håper du blir fornøyd ! jeg synst vertfall kecesen var en go match med koss elektrostatene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Uff! Jeg oppdager at dette er en farlig interesse. Jeg er nære ved å bestille meg et sett Shure SRH840 nå. Uten at jeg egentlig har bruk for det. Endret 9. desember 2009 av Slettet+oiasdf79 Lenke til kommentar
kaninkoker Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Hei igjen. Her om dagen kom jeg over en annen hodetelefonforsterker, nemlig John Blue hydra. noen som har hørt om den? står om den eller Gilmore lite bare at hydra'n finnes i norge og er nesten like dyr.. Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Vet ikke helt om dette er riktig tråd, men jeg prøver allikevel. Trenger noen greie øreplugger, helst under 1000 kr, men grensa kan kanskje strekkes noe om noen kommer med gode argumenter. Fra før av har jeg http://old.prisguide.no/product.php?produc...2&cat_id=51 , men da jeg har blitt bortskjemt av mine nye DT770 og i tillegg har klart å miste de gummiproppene som passet best, må jeg ha noen nye. Noen her som har noen å anbefale? Selv har jeg absolutt ingen peiling på hva som er bra eller ikke. edit: Gjerne noe som kan brukes en stund før de går i stykker. Det er jo en kjensgjerning at mange øreplugger sliter med at lyden forsvinner etterhvert (Har heldigvis ikke hatt dette problemet med mine gamle, selv om jeg ser at mange har hatt det). Endret 10. desember 2009 av Frexxia Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Ville sett nærmere på 'Head Direct RE0', 'Klipsch S4' og dersom du vil ha MYE bass ville jeg sett på 'Denon AH-C751' eller 'Denon AH-C710'. Dersom du ikke er redd for å handle i utlandet så skal alle disse være mulig å finne til under tusenlappen. Lenke til kommentar
gwh Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Faaan, hadde egentlig bestemt meg for stax eller koss elektrostater, men har nå fått tilbud om at en kollega kan ta med seg denon d7000 for 700usd. Nå er jeg veldig usikker. Forslag til hva jeg bør gå for? Stax 2050II Koss esp950 Denon D7000 regner med å slenge inn en bestillingen i morgen. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Satt inn bestilling for en Abrahamsen V.6 D/A konverter 1. desember hos ECS Store , men den er fortsatt ikke sendt ! fikk mail om at det senest ville komme et nytt parti tirsdag denne uken , men fortsatt ikke sendt noe , så da sendte jeg dem en lite mail på tirsdag som de ikke ser ut til å ville svare på , så tok å sendte dem en ny mail i dag igjen. synst dette er utrolig dårlig , å at det har stått på siden heletiden at den er på lager og vil ta 2-6 dager fra bestilling til den er hjemme hos deg er jo utrolig dårlig ! litt småiritert nå ! lei av å bruke d crappy lydkortet som kilde. Endret 10. desember 2009 av Evil-Duck Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Da ble det en billig DAC på meg: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...2#ht_6222wt_918 Vanlige godt skjermede phono-kabler plukker opp litt støy med kabelføringen jeg har nå; og siden jeg skal frem med bokhyllen som skjuler hullet i veggen der kablene går så benytter jeg anledningen til å smette inn en optisk kabel. Analoge signalkabler liker ikke meterlange strekker ved siden av usb, strøm, nettverk og dual-link dvi Får heller oppgradere til en bedre dac senere. Bør jo gi greit resultat den der, og lydkortet mitt har gode drivere + finfin optisk utgang. Lenke til kommentar
christo123 Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Hei! Lurer litt her! Har et budsjett på rundt 2500kr som jeg har tenkt å bruke på et headset som skal brukes til datamaskinen min, men lurer litt på hvilket jeg skal velge. Burde/må jeg også ty til forsterker/lydkort om jeg skal bruke hodetelefoner i en slik prisklasse? Mvh Viggo Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Til 2500 ville jeg puttet alt i hodetelefonene for så å oppgradere med en hodetelefonforsterker til noen hundrelapper ved en senere anledning. Hva slags lyd liker du? Liker du mye bass, liker du krystallklar vokal, eller vil du helst ha en nøytral lyd som gir masse detaljer? Lenke til kommentar
christo123 Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) Til 2500 ville jeg puttet alt i hodetelefonene for så å oppgradere med en hodetelefonforsterker til noen hundrelapper ved en senere anledning. Hva slags lyd liker du? Liker du mye bass, liker du krystallklar vokal, eller vil du helst ha en nøytral lyd som gir masse detaljer? Foretrekker helst en blanding, men vil ha litt trøkk. Har et ganske bredt spekter når det gjelder musikksmak, men er kanskje en overvekt av rock og hiphop. Endret 11. desember 2009 av christo123 Lenke til kommentar
gwh Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 OOOg der tok jeg den helt ut. La inn bestilling på Denon D7000. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 OOOg der tok jeg den helt ut.La inn bestilling på Denon D7000. Gratulere ! lenge hatt lyst å høre disse! hvilken forsterker har du planer om å pare disse med ? Lenke til kommentar
Flames Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) OOOg der tok jeg den helt ut.. Jeg også! Endelig fått bestilt K701 fra CDON i dag. Skal bli fint å få kobla dem opp i CanAmp-en som har stått og godgjort seg et par ukers tid nå. Edit: Noen som vet om CDON er raske å få sendt/levert saker og ting? En kar mente at de sendte varene sine fra utlandet. Endret 11. desember 2009 av Flames Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 OOOg der tok jeg den helt ut.. Jeg også! Endelig fått bestilt K701 fra CDON i dag. Skal bli fint å få kobla dem opp i CanAmp-en som har stått og godgjort seg et par ukers tid nå. Edit: Noen som vet om CDON er raske å få sendt/levert saker og ting? En kar mente at de sendte varene sine fra utlandet. sender mye av elektronikken sin fra sverige , men er som oftest veldig raske om de har varene på lager ! Lenke til kommentar
gwh Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 OOOg der tok jeg den helt ut.La inn bestilling på Denon D7000. Gratulere ! lenge hatt lyst å høre disse! hvilken forsterker har du planer om å pare disse med ? Tja, begynner med en fiio..... (jada, vet at dette er helligbrøde) og så tenker jeg at jeg sparer to måneder og kjøper en keces 171. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå