Saftis Skrevet 21. desember 2017 Del Skrevet 21. desember 2017 Til trening er det Bluetooth IEM som gjelder for meg, for mye styr med kabel når mobil skal ut av lomme for bilder osv. Trener hovedsaklig sykling og langrenn. Har til gode å finne noen uten suselyd, men har ikke testet med LDAC/aptx-Hd som kilde ennå. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 21. desember 2017 Del Skrevet 21. desember 2017 Enig i at det er stress med kabler ved trening, men jeg tar aldri bilder når jeg trener. Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 25. desember 2017 Del Skrevet 25. desember 2017 Har planer om å kjøpe Schiit stack litt frem i tid så jeg sjekket og fant ut at Duet Audio selger Magni 3 og Modi 2. Men hvis jeg ikke ser helt feil koster det mer å kjøpe fra de enn fra Schiit selv med rundt 400 kroner (regnet toll osv). Er det noe poeng å kjøpe i Norge? Lenke til kommentar
oOF Skrevet 25. desember 2017 Del Skrevet 25. desember 2017 Har planer om å kjøpe Schiit stack litt frem i tid så jeg sjekket og fant ut at Duet Audio selger Magni 3 og Modi 2. Men hvis jeg ikke ser helt feil koster det mer å kjøpe fra de enn fra Schiit selv med rundt 400 kroner (regnet toll osv). Er det noe poeng å kjøpe i Norge? Om det skjer noe med dem så har du en mye enklere måte å shippe det til forhandler i stedet for til USA. 1 Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 25. desember 2017 Del Skrevet 25. desember 2017 Har planer om å kjøpe Schiit stack litt frem i tid så jeg sjekket og fant ut at Duet Audio selger Magni 3 og Modi 2. Men hvis jeg ikke ser helt feil koster det mer å kjøpe fra de enn fra Schiit selv med rundt 400 kroner (regnet toll osv). Er det noe poeng å kjøpe i Norge? Om det skjer noe med dem så har du en mye enklere måte å shippe det til forhandler i stedet for til USA. Sant, tenkte ikke på det Lenke til kommentar
mandela Skrevet 30. desember 2017 Del Skrevet 30. desember 2017 (endret) Noen spesiell grunn til at både HD600 og HD650 har gått relativt kraftig opp i pris i desember? Hørte på HD650 i en bråkete butikk, koblet på en Samsung S8 klarte den fint å spille høyt nok for min smak. Var overrasket over at den hadde betydelig mer bass enn hd558, som jeg husker som en skjærende og bassfri hodetelefon. Sammenliknet litt med både HD579 og HD569, begge ble øyeblikkelig strøket av listen over potensielle kjøp, HD650 hørtes super smooth ut i forhold. Endret 30. desember 2017 av mandela Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 30. desember 2017 Del Skrevet 30. desember 2017 Rare greier... HD650 er en meget god hodetelefon, men de har dårlig bass. Den går ikke dypt, litt "ullete", altså løs. De er veldig smooth som du sier. Drømme hodetelefonen er jo HD650 på steroider Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 30. desember 2017 Del Skrevet 30. desember 2017 Noeb spesiell grunn til at både HD600 og HD650 har gått relativt kraftig opp i pris i desember? Hørte på HD650 i en bråkete butikk, koblet på en Samsung S8 klarte den fint å spille høyt nok for min smak. Var overrasket over at den hadde mye mer bass enn hd558 som jeg husker som skjærende og bassfri hodetelefon. Sammenliknet litt med både HD579 og HD569, begge ble øyeblikkelig strøket av listen som potensielle kjøp. HD650 hørtes super smooth i forhold. Kanskje pga krona mot dollar? Ikkje vet jeg. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 30. desember 2017 Del Skrevet 30. desember 2017 Koster 315 på newegg og 375 på amazon, siden man som regel ganger $ med 10 så er ikke dagens pris så ille. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 30. desember 2017 Del Skrevet 30. desember 2017 Siden Sennheiser er tysk og hodetelefonene fra HD600 og opp er produsert i Europa er ikke dollar prisen nødvendigvis det riktige å gå etter da sennheiser alltid har vært noe rimeligere her til lands enn tilsvarende andre hodetelefoner sett oppimot dollaren (om det gir noe mening). Skal en sammenligne pris bør en da gå etter europeiske butikker og sammenligne med euroen. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 2. januar 2018 Del Skrevet 2. januar 2018 Tyll renser en haug av hodetelefoner ut av wall of fame etter å ha testet Focal Clear https://www.innerfidelity.com/content/over-ear-open-wall-fame-adjustments Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 13. januar 2018 Del Skrevet 13. januar 2018 (endret) Sennheiser HD820 Lukket hodetelefon i sennheisers 800 serie, spennende! Endret 13. januar 2018 av Evil-Duck Lenke til kommentar
oOF Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 De ser bedre ut enn 800 S. JEG må innrømme at de frister mye, men prisen... Nei. Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 Dere som har Schiit produkter her, kjøper dere rett fra Schiit eller fra Duet? Har sett lit på Jotunheim og vurderer hvor jeg eventuell skulle kjøpe den. Lenke til kommentar
Frank Drebin Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 Har kjøpt fra Duet. Det å ha en norsk aktør å forholde seg til ved eventuell reklamasjon eller problemer er verd en del kroner ekstra etter min mening. Er ikke sikkert det blir så mange kronene ekstra heller når man får med frakt, mva og fortollingsgebyr. Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 Har kjøpt fra Duet. Det å ha en norsk aktør å forholde seg til ved eventuell reklamasjon eller problemer er verd en del kroner ekstra etter min mening. Er ikke sikkert det blir så mange kronene ekstra heller når man får med frakt, mva og fortollingsgebyr. Det setter du sååå stor pris på, når ting først går galt. :-) Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 Godt poeng. Har ikke helt bestemt meg om jeg skal gå for dacamp eller separat dac og amp. Benytter en Chord Mojo pr nå og den fungerer fint, men kunne tenkt meg noe mer permanent hjemme. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 Dere som har Schiit produkter her, kjøper dere rett fra Schiit eller fra Duet? Har sett lit på Jotunheim og vurderer hvor jeg eventuell skulle kjøpe den. Jeg kjøpte Jotunheim og Elear fra Duet. Kunne ikkje tenke meg å kjøpe fra andre plasser enn Norge Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 Fornøyd med Jotunheim? Hvordan er dac'en i den? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 Fornøyd med Jotunheim? Hvordan er dac'en i den? Veldig fornøyd faktisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå