Gå til innhold

Tråden for de hodetelefonofile

miCro

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lenke til kommentar

Joda, men dette er ingen HD750 eller noe annet.

Det er vel faktisk en HD700 driver som er forandret litt på.

Det er jo greit, men om lyden viser seg å være bedre, er de ikke da verdt mer? Ser folk inne på headfi slenger om seg med mini-HD800 når de snakker om disse

Lenke til kommentar

Head-fi=Hype-fi, 13 sider i tråden "LCD-2C Impressions" uten impressions, folk som skal kjøpe HD660S mens de venter på LCD-2C osv.

Definitivt ikke stedet å gå for nyanserte inntrykk, men greit for å følge med på nyheter/trender, og bloggene til Schiit.

Lenke til kommentar

Elkjøp har Sony MDR-1A til 800kr i disse dager, ganske mye valuta for pengene (ikke helt jævlig lyd, behagelige puter for de som ikke har store ører og gode kabler)

Hvis det ikke er greit å poste tips om gode tilbud i denne tråden, si ifra.

Endret av mandela
Lenke til kommentar

Veldig bra oOF, takker for erfaringen. Jeg kjøper de uansett jeg tenker jeg. Om det kommer noe annet senere jeg får lyst på, så gjør det vel ikke noe om jeg har mer enn ett par hodetelefoner vel?  :ph34r: Hvordan tror du disse er å parre med Schiit-stacken min?

BMW, jeg har bare hørt LCD2F, men jeg deler inntrykket ditt litt, lydbildet var ikke like bredt som man gjerne skulle trodde av noen åpne hodetelefoner. Følte lyden var midt inni hodet, om jeg ikke husker helt feil. Likevel, de var veldig bra

Ble det noe kjøp av TH-X00?

Lenke til kommentar

Fordi Android telefoner er kaotiske, og oppdateringer stopper fort. Apple bare fungerer. Jeg har blitt så gammel at jeg skal ha devicer som bare fungerer. Har kuttet ut Windows PC'er for lenge siden av samme grunn.

Ikke minst, Apple holder seg vanvittig bra i verdi i motsetning til Android.

Forøvrig; 3.5mm minijack snakker også Samsung om å kutte ut - så det går nok den veien for alle.

Lenke til kommentar

Fordi Android telefoner er kaotiske, og oppdateringer stopper fort. Apple bare fungerer. Jeg har blitt så gammel at jeg skal ha devicer som bare fungerer. Har kuttet ut Windows PC'er for lenge siden av samme grunn.

Ikke minst, Apple holder seg vanvittig bra i verdi i motsetning til Android.

Forøvrig; 3.5mm minijack snakker også Samsung om å kutte ut - så det går nok den veien for alle.

Høres kaotisk ut. Selv har jeg apple og android, og roen er god på begge plattformer ;)

Hilsen gammel og grå :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Samsung kommer dog til å bruke USB-C implementering som alle produsenter utenom apple holder på å gå over til.

Forøvrig har og stock android telefoner minst like lang update support som apple :)

Lenke til kommentar

"Apple bare fungerer" = i de fleste tilfeller; "jeg har blitt vant til det". Misliker å være support for svigers med OSX og IOS...

Android toppmodeller fra de store produsentene får forøvrig like lang støtte som "stock" såvidt jeg vet, altså 2 OS upgrades + 3 år med sikkerhetsoppdateringer.

Endret av mandela
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...