bar1 Skrevet 28. august 2017 Del Skrevet 28. august 2017 Ja hvis frakt ikke er spesifisert blir det produktpris... hvis du er heldig... På Fostex TH-X00 fra Massdrop ble jeg for (min) første gang bedt om kjøpskvittering av tollmyndighetene. Pris og frakt var oppgitt på pakken og i vedlagte fraktbrev. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 28. august 2017 Del Skrevet 28. august 2017 Jeg fikk en litt rar variant med pakken fra Schiit (USB Gen 5 for Yggdrasil). Ser ut som Schiit bare oppga pris på produktene (2 * 100 USD); og jeg fikk kun MVA på 200 USD (ikke noe frakt). Var nettopp å hentet mitt Gen 5 USB Upgrade Kit og der var og verdien bare skrevet til 100 dollar, ingen frakt nevnt så da ble det bare betalt MVA på 100 USD her, de hadde og lagt ved en Pyst USB kabel i esken som jeg ikke hadde bestilt. Det vites ikke om det var en feil eller om de bare gjorde det for å være litt greie, jeg klager ikke vartfall Lenke til kommentar
oOF Skrevet 28. august 2017 Del Skrevet 28. august 2017 Kjøpt nå nettopp? Jeg fikk ikke noe krav om det da jeg kjøpte mine, men jeg betalte alt jeg skulle av avgifter og gebyr. Lenke til kommentar
TGB Skrevet 28. august 2017 Del Skrevet 28. august 2017 Vanligvis får man MVA på verdi av varen + frakt (hilsen den Norske staten). Men Schiit oppgir kun verdi av produktet og nevner ikke et pip om frakt - dermed slipper man billigere unna. Jeg bestilte 2 * Schiit Gen 5 USB for Yggdrasil til verdi av 100 USD for hver (200 USD totalt). Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 28. august 2017 Del Skrevet 28. august 2017 Ser at mitt Gen-5 kort har en RJ12 kontakt som jeg ikke har sett på bilder av noen andre Gen-5 USB kort. Kortet er av Ver 1.1 . Håper det ikke er noe som må programmeres på kortet for å få det til å fungere i DACen. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 28. august 2017 Del Skrevet 28. august 2017 Det er absolutt ingenting du trenger programmere eller tenke på når det gjelder schiit sine produkter. Om de selger oppgraderings deler så er det plug and play. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 28. august 2017 Del Skrevet 28. august 2017 (endret) Testet Bose QC25 et par ukers tid. Første gang jeg bruker støykansellerende hodetelefoner. Ikke bare føler jeg at de ble klam av å gå med en liten stund (var de putene av skinn-type. Liker mesh/stoff best) og følte ubehag av støydempingen. Er det slik at liker man ikke en type støydemping så er de fleste dårlig? Føler for å gi opp det litt. Ikke synes jeg lyden heller var noe bra, men det visste jeg på forhånd. edit: Fjernet delen om tips til headset, så det var egen tråd om det. Endret 28. august 2017 av Comma Chameleon Lenke til kommentar
TGB Skrevet 30. august 2017 Del Skrevet 30. august 2017 Skinn-puter trenger ikke bli varmt/klamt. Veldig happy med mine Audeze hodetelefoner. Joda, men merker det når det er 30 grader midt på sommeren, men blir fortsatt ikke ubehagelig. Akkurat nå sitter jeg bare i spenning og venter på å få tilbake de oppdaterte LCD-XC hodetelefonene. Har bare vært uten dem i litt over en uke, men savnet er stort. Lenke til kommentar
TGB Skrevet 30. august 2017 Del Skrevet 30. august 2017 Ser at mitt Gen-5 kort har en RJ12 kontakt som jeg ikke har sett på bilder av noen andre Gen-5 USB kort. Kortet er av Ver 1.1 . Håper det ikke er noe som må programmeres på kortet for å få det til å fungere i DACen. Hvilken DAC er dette til ? Mine til Yggdrasil har ikke noe RJ12. Kortene er versjon 5.2 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 30. august 2017 Del Skrevet 30. august 2017 Hvilken DAC er dette til ? Mine til Yggdrasil har ikke noe RJ12. Kortene er versjon 5.2 Det er til gungnir multibit, og det virker ikke til at andre på headfi heller har denne kontakten, må kanskje sende en mail til schiit å spør om det er riktig. Lenke til kommentar
TGB Skrevet 30. august 2017 Del Skrevet 30. august 2017 Hvilken DAC er dette til ? Mine til Yggdrasil har ikke noe RJ12. Kortene er versjon 5.2 Det er til gungnir multibit, og det virker ikke til at andre på headfi heller har denne kontakten, må kanskje sende en mail til schiit å spør om det er riktig. Det ville jeg gjort; bare for sikkerhetsskyld. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 For de som er ute etter trådløse hodetelefoner på reisen sin, så kjører netonnet tilbud på MDR-1000X akkurat nå til 2700,-. Det er en veldig bra pris spør du meg https://www.netonnet.no/art/lyd-og-bilde/hodetelefoner/tradlose/sony-mdr-1000x-black/239136.11605/?utm_source=Prisguide&utm_medium=Priceengine&utm_term=239136%2B-%20Sony%20MDR-1000X%20-%20Black&utm_campaign=Productfeed Lenke til kommentar
Frank Drebin Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 Kan også fås andre plasser til den prisen, ser ut som 2690 kr har vært den normale prisen i noen uker nå: Prisjakt. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 Aha. Jeg bare så artikkelen på TEK akkurat nå. Likevel, det er en god pris Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 Har man is i magen venter man til neste Power-DnB-kampanje og ber om prismatching, fikk mine for rundt 2200 på forrige kampanje. Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 Hei, er dette en garanti/reklamasjonssak? Hifiman HE-560. Kjøpt i 2015 og pent behandlet. 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 Hei, er dette en garanti/reklamasjonssak? Hifiman HE-560. Kjøpt i 2015 og pent behandlet. Spørs hvor du kjøpte det, Norge osv.. Norge har jo garanti, andre land har dårligere garanti.. Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 Hei, er dette en garanti/reklamasjonssak? Hifiman HE-560. Kjøpt i 2015 og pent behandlet. Spørs hvor du kjøpte det, Norge osv.. Norge har jo garanti, andre land har dårligere garanti.. Kjøpt hos Duet, så jeg har sendt en mail for å høre Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 Hei, er dette en garanti/reklamasjonssak? Hifiman HE-560. Kjøpt i 2015 og pent behandlet. MacGyvertape fikser det lett Lenke til kommentar
oOF Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 For meg er øreputer forbruksvare, spesielt etter over to år. Selv om de på det aktuelle bildet sikkert koster litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå