Gå til innhold

Tråden for de hodetelefonofile


miCro

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det fjernkontroll på alle disse? 

Audiolab og Parasound har. Mulig Nuprimen også, men det husker jeg sannelig ikke. Finnes info på nett.

Dragonflyen har garantert ikke, da den ikke er større enn en usb-stick og volumkontroll via pc etc. Altså et litt på siden produkt, men kan gjøre jobben og er særdeles kompatibel.

Lenke til kommentar

Har en Asus Xonar Essence One Muses edt. som i det siste har begynt å leve sitt eget liv... er derfor på utkikk etter en ny DAC/AMP

Hva anbefaler dere?  :hmm:

 

skal drive Beyer DT880 600Ohm og Audioengine A5+ høyttalere

Jeg har sansen for Oppo HA-2. Den kan brukes som portabel, og den kan brukes stasjonært. Det beste er at den driver så godt som alle hodetelefoner :) Bassbosten på den er også et veldig stort pluss. Rett og slett helt konge til 3000kr  :thumbup:

Lenke til kommentar

Har en Asus Xonar Essence One Muses edt. som i det siste har begynt å leve sitt eget liv... er derfor på utkikk etter en ny DAC/AMP

Hva anbefaler dere?  :hmm:

 

skal drive Beyer DT880 600Ohm og Audioengine A5+ høyttalere

Så en pre-amp med dac og hodetelefonutgang altså...

Se tre poster lenger opp, minus Dragonflyen. De tre andre jeg nevner der har egenskaper du ser etter og gir bra valuta for pengene. I prisklassen fra 2000-5000.

Lenke til kommentar

Hvordan står det egentlig til med bruktmarkedet nå?

 

Skal selge Zana Deux-en min... blir spennende å se om jeg klarer å finne kjøper her i landet, eller om den må til utlandet. Det gikk jaggu fort før førstemann svarte når jeg la den ut på headfi - men vil jo helst unngå å sende til utlandet.

Lenke til kommentar

Hvordan står det egentlig til med bruktmarkedet nå?

 

Skal selge Zana Deux-en min... blir spennende å se om jeg klarer å finne kjøper her i landet, eller om den må til utlandet. Det gikk jaggu fort før førstemann svarte når jeg la den ut på headfi - men vil jo helst unngå å sende til utlandet.

Hva koster slikt da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...