Gå til innhold

Tråden for de hodetelefonofile


miCro

Anbefalte innlegg

Du blir garantert fornøyd. La deg selv tilvenne deg de først, før du gjør deg opp en mening :)

 

 

Kjøpte hodetelefonen på Lefdal i dag. Jeg "bare" måtte prøve dem til den prisen. Har Denon AH-D600, Denon AH-MM400, Sennheiser HD598 og Sennheiser Momentum fra før. Per nå synes jeg philipsen har mest likhetstrekk med lyden på Sennheiser. 

 

Spennende å se om dette blir "keepers" eller leveres tilbake på 30 dagers. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Philips Fidelio X2 til 995,- på Lefdal nå så vurdere å kjøpe. Hva mener dere som har peiling, er det verdt kronene? Vil bli brukt hjemme da jeg har Bose Q25 når jeg på farten.

Damn, takk for tipset! Kanskje jeg tar en tur på Lefdal i morgen. Har per idag Bose jeg og. Bør jeg ha en forsterker/dac for å drive disse?

 

 

Tror det er dagstilbud på disse? Om det stemmer kan du altså ikke vente til i morgen. Men kanskje de kan bestilles på nett?

Lenke til kommentar

 

 

Philips Fidelio X2 til 995,- på Lefdal nå så vurdere å kjøpe. Hva mener dere som har peiling, er det verdt kronene? Vil bli brukt hjemme da jeg har Bose Q25 når jeg på farten.

Damn, takk for tipset! Kanskje jeg tar en tur på Lefdal i morgen. Har per idag Bose jeg og. Bør jeg ha en forsterker/dac for å drive disse?

 

 

Tror det er dagstilbud på disse? Om det stemmer kan du altså ikke vente til i morgen. Men kanskje de kan bestilles på nett?

 

 

 

De kan ikke bestilles på nett. Men de dukker opp på samme tilbud på elkjøp kommende lørdag. 

Lenke til kommentar

Noen som kan anbefale meg en god forsterker til (i hovedsak) hjemmebruk? Sett litt på Fiio A3 men vet ikke om denne blir litt skrant? Har også lest disse er lite egnet til hjemmebruk da man ikke kan bruke den samtidig som den lades..? Setter også pris på "bass boost" funksjonen den har, tror den kommer godt med på V-Moda settet. Andre anbefalinger eventuelt?

 

Hodetelefoner:

- V Moda CFW(passivt)

- Beyerdynamic DT770(80Ω)

 

Har ingen budsjett men ser ikke hensikten i å bruke mer enn nødvendig, spesielt nå rundt jul. :)

Lenke til kommentar

Det er jo en del greier i den du neppe blir å bruke, men det som er av funksjoner i den til ditt behov er veldig bra. Gjennomtenkt dings med gode specs selv om den metaforisk sett har en integrert kjøkkenvask, komfyr og kjøleskap i rette Creative desktop-ånd. Denne dingsen har en integrert chip som er den samme som i desktop-kortene, så de har valgt å gjøre alle disse funksjonene tilgjengelige via PC software. Det beste med den er at du kan finjustere lyden en gang på PC, så holder den seg selv om du bruker den frakoblet. Den er også et godt eksternt lydkort med ASIO.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-405938

Prøvd de i 15 min.

Lyden veldig bra. Like detaljerte som mine t51i. Litt mer bass.

Comfort. Så langt,bra. Deilig med over ear, de andre er on ear.

 

Totalt sett : fornøyd så langt

Lenke til kommentar

 

HA-2 har nok best lydkvalitet, men den er også beregnet på høvelig lettdrevne hodetelefoner som PM-serien de selger. Teac'en tar også de noe mer tungdrevne. Burr Brown PCM5102 som står i den er også en god chip.

Flaks at Nighthawk og Elear er lettdrevne da :)

 

 

Da har du jo et greit valg nå, med mindre du vil kjøpe noe du kan bruke senere på mer tungdrevne hodetelefoner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...