oOF Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Shure SRH1540 er ikke bare bra, de er meget gode på komfort, riktignok etter at man har bøyd bøylen til hodet sitt. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Nighthawk er ikkje bare bra den heller. Bakdelen med dem er at Elear er bedre på alt, selv om Nighthawk er konge på alt inkludert komfort Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Elear koster også 7k mere enn nighthawk Lenke til kommentar
Espp Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Syns X2 er behagelige på ørene. Langt bedre enn alt annet jeg har hatt. Kan det bli enda bedre? Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Ja, eg syntes personlig at nighthawk satt mye bedre på hodet når eg prøvde de. Men vet ikke hvordan de er over lang tid. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Ja, eg syntes personlig at nighthawk satt mye bedre på hodet når eg prøvde de. Men vet ikke hvordan de er over lang tid. Over tid er de helt topp! Ingen problem å ha dem på veldig lenge, som f.eks en hel arbeidsdag. Lenke til kommentar
bar1 Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Problemet med Nighthawk er lydsignaturen. Hjelper ikke at de er behagelige når bass blør inn i mellomtone og detaljer i diskant er så godt som fraværende. Jeg har nevnt hva jeg synes om NH i en tidligere post. Lenke til kommentar
bar1 Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 (endret) Shure SRH1540 er ikke bare bra, de er meget gode på komfort, riktignok etter at man har bøyd bøylen til hodet sitt. +1 Og mye bedre lyd enn NH, spesielt på litt lavere volum (ikke med volum på 11 Endret 6. oktober 2016 av bar1 Lenke til kommentar
Augustin79 Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Kan bli spennende med disse! Sony MDR-1000x Håper å få testet de i butikk. Har hatt mine et døgn nå og er meget fornøyd! Lenge siden jeg gjorde et bedre valg enn å selge mine Bose QC35 og kjøpe Sonys konkurrent! Lenke til kommentar
vidor Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Nighthawk har vanligvis godt av at man demper dem litt rundt 500 Hz. 1 Lenke til kommentar
aomt Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 https://www.hifiklubben.no/hifimagasinet/produkter/2016/10/bw-p9-signature/Har noen testet P9?Gleder meg til lokal butikk får de inn! Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Om de er like ubehagelige som P7 så blir eg aldri å vurdere de. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 For å overdrive litt synes jeg de tidligere P-modellene var som å ha en lecablokk mot hvert øre, alt strammet godt til i en skrustikke. De skuffet også lydmessig for min del som så mange andre overhypa hodetelefoner. Anbefaler de kun til selvpinere. Har bare sett overfladisk på P9, men de ser i alle fall bedre ut. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Kan bli spennende med disse! Sony MDR-1000x Håper å få testet de i butikk. Har hatt mine et døgn nå og er meget fornøyd! Lenge siden jeg gjorde et bedre valg enn å selge mine Bose QC35 og kjøpe Sonys konkurrent! Interresant. Mange som slakter disse, men det kan jo selvfølgelig være kjøpt og betalt. Siden du har erfaring med QC35 hva vil du si som skiller dem og hvorfor velger du 1000x ? Lenke til kommentar
vidor Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Sammenligning av Elear og NightHawk 1 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 9. oktober 2016 Del Skrevet 9. oktober 2016 (endret) Her er tre støyfiler med Brown, Pink og White noise. Det gjør det relativt enkelt å bedømme frekvensresponsforskjeller mellom ulike hodetelefoner eller for å justere dem opp mot hverandre. https://en.wikipedia.org/wiki/Colors_of_noise#White_noise Brownnoise.wav Pinknoise.wav Whitenoise.wav TLDR: Brown egner seg best for bassen. Pink er mer dempet i diskanten og er en litt mer ørevennlig for fullspektertest enn white. White er helt nøytral. Endret 9. oktober 2016 av vidor Lenke til kommentar
oOF Skrevet 9. oktober 2016 Del Skrevet 9. oktober 2016 http://www.innerfidelity.com/content/canjam-rmaf2016-day-2 Det absolutt siste avsnittet er interessant! Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 9. oktober 2016 Del Skrevet 9. oktober 2016 (endret) http://www.innerfidelity.com/content/canjam-rmaf2016-day-2 Det absolutt siste avsnittet er interessant! Farlig hobby dette. Har jo lyst på alt! Har bare 5 hodetelefoner igjen Lukka "nightowl" hadde nok vært flott når ungene bråker Endret 9. oktober 2016 av Nizzen Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 9. oktober 2016 Del Skrevet 9. oktober 2016 Nizzen, se tilbud i postkassa di Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 Salg hos OHC, noen som skal plukke opp noe? http://oslohificenter.no/tilbudstorg/kampanjetilbud Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå