mrdalesen Skrevet 17. september 2016 Del Skrevet 17. september 2016 Okei da holder jeg meg nok unna p7. Hm.. 2000 dyrere ja, leser at s-modellen er litt "bedre" på bass og at 400i er bedre på diskanten. Er det natt og dag forskjell på disse to? Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 18. september 2016 Del Skrevet 18. september 2016 Har eksperimentert litt med mediaspillere i helgen. JRiver har jeg brukt å alle, men har nå benyttet JPlay, Foobar2000 & Bug Head Emperor. Noen andre som har prøvd sistnevnte? Det virker skikkelig jalla, men på en annen side høres det nesten ut som det er forskjell Det er gratis så bare å prøve Lenke til kommentar
gnav Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 Jeg skal bestille en Iphone, og lurer på om jeg trenger nye ørepropper til den. Vet dere om de medfølgende øreproppene er greie? Tenker litt på Philips Fidelio S2BK/00 – hvordan er disse i forhold? Jeg hadde et par s2. Lyden er god. Komforten er dog ikke så god. Pluggene er for tunge rett og slett og henger for langt ut av øret. Jeg gikk over til Shure se215 som er en helt annen verden. Lyden er for min smak litt bedre og komforten er mye bedre. Jeg kan ikke si noe om Philips sine propper, men jeg har Shure SE215 selv, veldig fornøyd med de. Den "foamen" gjør at de sitter bra i øret samtidig som det blokkerer mye lyd ute. Ser at SE215 har utskiftbar kabel – betyr det at man snart kan få tak i en lightningkabel som passer? Har forresten kjøpt I7. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 Det funker vel med helt greit med Apple sitt adapter enn så lenge. En kan jo håpe Shure vil lage en sånn kabel en gang. Det burde være et stort nok marked for det etterhvert. Lenke til kommentar
Martin H Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 (endret) Kan bli spennende med disse! Sony MDR-1000x Håper å få testet de i butikk. Endret 19. september 2016 av Martin H Lenke til kommentar
gnav Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 Det funker vel med helt greit med Apple sitt adapter enn så lenge. En kan jo håpe Shure vil lage en sånn kabel en gang. Det burde være et stort nok marked for det etterhvert. Det fungerer sikkert helt greit, ja. Men svart mobil + hvit adapter + svarte ørepropper er litt uheldig, estetisk sett. Lenke til kommentar
Strato Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 Kjøp de gjennomsiktige proppene da vel? De er mye kulere uansett. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 Det funker vel med helt greit med Apple sitt adapter enn så lenge. En kan jo håpe Shure vil lage en sånn kabel en gang. Det burde være et stort nok marked for det etterhvert.Det fungerer sikkert helt greit, ja. Men svart mobil + hvit adapter + svarte ørepropper er litt uheldig, estetisk sett. Kan garantere deg at det kommer svarte overganger fra tredjeparts produsenter...hvis det ikke allerede finnes Lenke til kommentar
Gjest Bruker-405938 Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 Alle apple orginale adaptere erjo hvite... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 De som legger seg på en veldig "designlinje" burde jo strengt tatt hatt en adapter som matcher telefonen, det er jo ganske rart egentlig. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-405938 Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 De fleste iphone erjo ikke hvite Lenke til kommentar
vidor Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 De som virkelig vil ha den originale kabelen svart får det nok til med litt innsats. http://makezine.com/projects/cable-dyeing/ Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 25. september 2016 Del Skrevet 25. september 2016 Har noen her erfaring med nettbutikken duet.no? Ser at de har et godt utvalgt av produkter fra Schiit, men fant ingen anmeldelser av de på nett. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 25. september 2016 Del Skrevet 25. september 2016 (endret) Har noen her erfaring med nettbutikken duet.no? Ser at de har et godt utvalgt av produkter fra Schiit, men fant ingen anmeldelser av de på nett. Tror jeg brukte rundt 30 sek på å finne anmeldelser: https://www.facebook.com/duetaudio.no/reviews/ Endret 25. september 2016 av Nimrad 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 25. september 2016 Del Skrevet 25. september 2016 (endret) Har noen her erfaring med nettbutikken duet.no? Ser at de har et godt utvalgt av produkter fra Schiit, men fant ingen anmeldelser av de på nett. Tror jeg brukte rundt 30 sek på å finne anmeldelser: https://www.facebook.com/duetaudio.no/reviews/ Sorry, this page isn't available The link you followed may be broken, or the page may have been removed. Edit: ikkje fikset enda virker det som... Endret 25. september 2016 av Nizzen Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 25. september 2016 Del Skrevet 25. september 2016 Sorry, this page isn't available The link you followed may be broken, or the page may have been removed. Det hadde sneket seg inn et mellomrom på slutten av linken der Fikset. Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 25. september 2016 Del Skrevet 25. september 2016 (endret) Ja de hadde fått gode tilbakemeldinger på facebookapparaturet. Har sett for meg en stack med Magni 2 og Modi 2 Über. Evt Schiit Vali, men vet ikke om jeg skal kjøpe en tubeforsterker med en gang.. Dette blir det første dac/amp-oppsettet jeg kjøper. Endret 25. september 2016 av Nlklas Lenke til kommentar
vidor Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 Hadde nok gått for Magni/Modi kombo om jeg var i din situasjon. Enkelt, greit og trygt. Tubeamp er noe man graderer til etterhvert hvis forståelse og interresse utvikler seg. Jeg synes ikke det er ikke så lurt å gå for entrymodeller på tubeamp. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 Har ikke handlet på nettbutikken til Duet, men i butikken deres i Oslo, hyggelige folk med god kompetanse. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 https://www.reddit.com/r/headphones/comments/54kbgx/focal_elear_vs_sennheiser_hd800_an_indepth/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå