sedsberg Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Jeg satt med lupe, lys og pinsett i evigheter og lette etter hårstrå. Nytta ikke. Fjerna som nevt det innerste tynne tøylaget så forsvant vel ca. 95% av skurringa. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) Da har jeg planer om å handle litt igjen, denne gangen er det IEM-propper som står for tur.. Jeg tenkte å kjøpe "Klipsch S4" propper, en"FiiO E5" forsterker samt en line-overgang til iPoden.. Kan komme tilbake med inntrykk når det dumper ned i postkassen og jeg har fått gjort burn-in og testet litt.. Endret 10. oktober 2009 av Slettet+oiasdf79 Lenke til kommentar
tommmy Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Heihå Min far kjøpte nylig Beyerdynamic 770 og jeg nevnte da at jeg ønskte meg ett headset (utnytte situasjonen). Har sett på AKG K601 og lurer på hva folk synest om dette? Har også planer om en portabel forsterker, ikke særlig stor, har en iphone jeg kommer til å bruke sammen me headset Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Noen her som har tips til hvordan man blir kvitt det velkjente "hår på membran"-problemet på et Beyerdynamic DT-770? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Noen her som har tips til hvordan man blir kvitt det velkjente "hår på membran"-problemet på et Beyerdynamic DT-770? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=937858&hl= Hadde du bladd en side tilbake så sto linken der Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 F*ck, der datt lyden ut av høyre ear-bud på mine 3mnd gamle Monster Beats Tour. Satt helt i ro, og hørte ikke på høy musikk. Merkelige greier. Jeg kjøpte dem på Apples online store. Noen som har erfaring med garanti/reprasjon hos dem, eventuelt hos Monster? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 amerikanske standarer hos begge produsentene , kan være et helvette å få gratis reprasjon , dersom de tror du på et eller annet vis har vært uforsiktig med produktet . Og når du mister lyd i ene øret kan det være et klart tegn på uforsiktighet siden det mest sansynligvis er et koblingspunkt som er av. Lenke til kommentar
ViktorBravo Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Hei, lurer på om disse her duger noe. http://cdon.no/elektronikk/sennheiser_cx30...%C3%B6d-4070891 Jeg hører mest på Heavy Metal og Classic Rock. Så jeg leste at disse har veldig mye bass. Noen som har noen kommentarer til de? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 CX300-II er helt OK. De mangler litt diskant, og har litt for fremtredende mellomtone for min smak, men de er kanskje noe av det beste du kan få til den prisen i Norge. Desverre så har det seg slik at alt hodetelefon-ilt utstyr er veldig mye dyrere i Norge enn utlandet, så det kan være verdt å sjekke priser over dammen. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Fikk et par JBL Reference 610 bluetooth-hodetelefoner for et par dager siden. De koster ca. 1700,- i Norge og man kan få de for rundt $70 på Ebay. For 1700,- skulle man tro man fikk kvalitet. De blir også markedsført som "Hi-fi". The JBL 600 Series combines the sound quality of high-end headphones with the convenience of Bluetooth wireless technology. De er lette, behagelige å ha på seg, enkle i bruk, kraftig lyd og har en forbløffende batteritid (brukte de 9,5 timer på jobb uten at batteriet gikk tomt). Men en helt utrolig forvrengning i diskanten gjør de ubrukelige som "Hifi"-hodetelefoner. Lyden blir 1000 ganger bedre hvis man bruker den medfølgende kabelen men da er jo hele poenget borte. Styr unna med mindre du ikke bryr deg om at cymbaler høres ut som bølger som slår mot fjell. Produktside. Lenke til kommentar
ViktorBravo Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 http://cdon.no/elektronikk/klipsch_image_s-4-4203557 Mhhh ifølge Cnet.com er disse de beste plugger for under 100$. Men har lest noen dårlige erfaringer med cdon.com, så jeg nøler litt med å kjøpe de. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Nå har jeg endelig fått bestilt Beyerdynamic DT770 80Ohm fra Netshop.no (timesalg) Gleder meg som en unge til de kommer (Antatt leveringsdato: 30.10.09) Lenke til kommentar
aGal Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Denne tråden har jeg ikke sett før Jeg digger hodetelefoner :!: Har følgende: Sennheiser HD270 og TV62 elns. Koss Porta Pro Skullcandy lowrider som knakk i to etter fire dagers bruk Må få limt de på et vis. Planer om å få skaffet meg Sennheiser HD280 i løpet av året Lenke til kommentar
Sisyphus Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Har testet Klipsch Custom 3. I det øyeblikket musikken startet ble jeg hodetelefonofil. Kan aldri gå tilbake nå. Klipsch er konge. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Er det fler her som har Skullcandy lowrider og som har opplevd at dette knekker på toppen i festet ? De tåler jo rett og slett ikke bli bøyd utover så det passer hodet. Sitter å ser på åssen jeg kan få reparert det nå, lim går nok ikke. Bruke 279 kroner på noe som ikke tåler normal bruk er litt kjett. Vel her etter blir det å holde seg til hodetelefoner med hel bøyle som ser litt solid ut. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Å diskutere Skullcandy her er som om at satanister skulle hatt møte i kirka. Skullcandy er fyfy hvis du er hodetelefonofil. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Å diskutere Skullcandy her er som om at satanister skulle hatt møte i kirka. Skullcandy er fyfy hvis du er hodetelefonofil. Var bare for å teste merket, men det kunne jeg like så godt ha droppa. Back to Sennheiser sier nå bare jeg Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Hei, lurer på om disse her duger noe. http://cdon.no/elektronikk/sennheiser_cx30...%C3%B6d-4070891 Jeg hører mest på Heavy Metal og Classic Rock. Så jeg leste at disse har veldig mye bass. Noen som har noen kommentarer til de? Ja! De er kjempegode god lyd, så lenge du har en god lydkilde, og bassen er ikke så ille den heller Er forøvrig enig i skullcandy-diskusjonen Aldri hatt sansen for skullcandy. En annen ting: Ettersom jeg en og annen gang glemmer å bruke q-tips om morgenenen / kvelden, så kommer det øre-voks inni øreproppene. Noen tips til hvordan jeg kan fjerne dette uten å på noen måte påvirke lydelementet? Endret 29. oktober 2009 av Kallileo Lenke til kommentar
Spoon73 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Ser ut til at denne tråden har dalt betraktelig i det siste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå