Chris93 Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Mitt DT770 har tydeligvis fått høyre øreklokke "sprengt". I går kveld merket jeg plutselig at det skurret ved lave frekvenser. Prøvde med to kilder. Samme problem. Heldigvis er det kjøpt på komplett. Regner med at jeg bare får nytt headset. Det kan jo være ey hårstrå som ligger på elementet. Skjer hele tiden med mine når jeg bruker dem. 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Jeg skal til Frankrike i helgen, er det noe å spare på å kjøpe headset der i stede for på nettet her hjemme? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Jeg skal til Frankrike i helgen, er det noe å spare på å kjøpe headset der i stede for på nettet her hjemme?Nei Lenke til kommentar
Strato Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Jeg skal til Frankrike i helgen, er det noe å spare på å kjøpe headset der i stede for på nettet her hjemme? I frankrike er det lovfestet at ingen butikker kan delge varer med negativ fortjeneste. Det gjør butikker her hjemme hele tiden. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Såpass ja, det var jeg ikke klar over. Da ser jeg an hvor mye penger det går ila helgen og kjøper noe nytt hjemme senere. Takk for svar. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Hvis vi ser bort ifra den norske kursen akkurat nå, så ville du blitt forundret over hva ting koster i utlandet. Forbrukerelektronikk er faktisk ganske billig i norge, sånn generelt 1 Lenke til kommentar
mandela Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 (endret) Wow, det var mange oppdateringer fra Sennheiser på IFA, oppdatert 2, 4 og 5 serie + PXC (men slutt på de åpne PX100? ): http://en-de.sennheiser.com/ifa-2016 Endret 6. september 2016 av mandela Lenke til kommentar
aomt Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Jeg skal til Frankrike i helgen, er det noe å spare på å kjøpe headset der i stede for på nettet her hjemme? Seff. Husk å ordne duty-free, så sparer du ein del. On the back-side, du "skal" betale toll når du tar den over grensa her i landet Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Jeg skal til Frankrike i helgen, er det noe å spare på å kjøpe headset der i stede for på nettet her hjemme?Seff. Husk å ordne duty-free, så sparer du ein del. On the back-side, du "skal" betale toll når du tar den over grensa her i landet Moms mener du. Tror ikke det finnes noe toll på headset. /sluttpåpirk 1 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Hva er deres endgame? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Hva er deres endgame? Sykt fornøyd med nighthawk. Dog lyst på de nye Focal Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 (endret) Må innrømme jeg stiller et stort spørsmålstegn til du/dere som sier nighthawk. Er det noe jeg har gått glipp av? Eller er det bare hifiklubben som ikke har forsterkeri som er bra nok match med dem? Min endgame må vel være Focal, uten og ha hørt dem... Med Cavalli liquid tungsten & TotalDAC Men jeg føler jeg er litt ferdig med hodetelefoner. Har lyst på Audio Note høyttalere... Endret 6. september 2016 av BMWcoupeftw Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Hva er deres endgame? Sykt fornøyd med nighthawk. Dog lyst på de nye Focal Hvilken Focal? Lenke til kommentar
oOF Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Tipper Focal Elear. De er nok på toppen av min GAS-liste også. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Jeg er usikker. Er egentlig såpass fornøyd med T1-ene at jeg kan stoppe der... men når Beyerdynamic kommer med nytt flagskip, så er det mulig jeg må oppgradere. Hadde vært snedig å få hørt Stax, tror SR-009 kunne vært noe for meg. Er på endgame-nivå med hodetelefonforsterkeren, forsåvidt med DAC-en og. Zana Deux-en er ren perfeksjon, på flere vis. Rør Wadia DAC-en er god nok, og det er alt jeg trenger fra en DAC. (Men den får sikkert selskap av en annen DAC - må ha flere kanaler etterhvert, til aktivt delt stereo-oppsett.) Lurer virkelig på hva Beyerdynamic får til. Ting har jo gått framover siden lanseringen av T1. De har visst noe nytt på gang... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Er det stor forskjell på de forskjellige generasjonene med Sennheiser Momentum. Ser at det ligger flere av den eldre generasjonen ute på Finn til rundt 1000-lappen, mens nye koster den nye kommer jo på ca 2700,- Vet at de eldre ikke kan legges sammen, men er det andre forskjeller også? Lenke til kommentar
vidor Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 De nye er mer åpen og luftig i lyden. De gamle er ikke dårlige, men du merker forskjell om du gjør demo på begge i samme session. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Ja, så det er lydmessige forskjeller. Da tror jeg at det blir den nye generasjonen snart, det er jo de jeg har testet og føler er verdt nyprisen. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Det må du nesten vurdere selv. 1000 kr for forrige generasjon er en god deal. Jeg synes ikke det er så stor forskjell at det er verdt 1700 kr rent objektivt sett. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Ja, det blir jo en stivere pris, får se litt an. Kanskje det dukker opp noen 2 gen på finn etter hvert også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå