vidor Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 HD600 er litt mer nøytrale enn HD650. HD650 ble nok spritet litt opp for å lage en liten forskjell mellom dem. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 6. august 2016 Del Skrevet 6. august 2016 Til den prisen er de nok uslåelige ja. Milevis foran den søppla som følger med iphone. Beste jeg har klart og leita fram, og jeg har testa det meste under 1k grensa. Passformen med skumputene er også upåklagelig. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-405938 Skrevet 6. august 2016 Del Skrevet 6. august 2016 Hørt mye positivt om philips den siste tiden. Noen som har prøvd de med lightning kontakt og innebygget dac/forsterker? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 6. august 2016 Del Skrevet 6. august 2016 (endret) Til den prisen er de nok uslåelige ja. Milevis foran den søppla som følger med iphone. Beste jeg har klart og leita fram, og jeg har testa det meste under 1k grensa. Passformen med skumputene er også upåklagelig. Jeg har S1 i skuffen etter at jeg impulskjøpte Sony MDR-EX450 (http://www.prisjakt.no/product.php?p=2465334). Hvis S2 har samme ledning som S1, så vil jeg påstå at de er ubrukelig når man er på farta pga den svært så sjenerende ledningsstøyen. Sony har bedre kabel og mye bedre propper (komfort og overlegen passiv støydemping). Lydmessig er Sonyen betydelig mørkere enn S1, noe som passer meg bra siden jeg er ømfintlig for "sibilance". Sonys lyd minner meg om min favoritt innen bærbar lyd; Sennheiser PX100-2 Endret 6. august 2016 av mandela Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 6. august 2016 Del Skrevet 6. august 2016 Ja ledningsstøy er ikke noe greit med IEMs. Har sett endel reviews nå, enkelte mener dem er litt siblante/harde i diskanten ja. Aner jeg en smule lik lyd som X2? Da er det no go for min del. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 6. august 2016 Del Skrevet 6. august 2016 Noen som vet om B&O H6 2nd generation er å få tak i i Oslo? Noen? Jeg kan jo evt prøve å dra innom B & O i sentrum på mandag og høre. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 6. august 2016 Del Skrevet 6. august 2016 Noen? Jeg kan jo evt prøve å dra innom B & O i sentrum på mandag og høre. Anbefaler deg å sende en mail til oslo hifi center å høre https://oslohificenter.no/ , utrolig greide og hjelpsomme folk, og såvidt jeg vet så fører de B&O. Ellers er nok B&O sin egen butikk det du bør satse på ja 1 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 6. august 2016 Del Skrevet 6. august 2016 Jeg har S1 i skuffen etter at jeg impulskjøpte Sony MDR-EX450 Bruker selv MDR-EX70 når flesket skal ristes og den er bra på lavt og middels volum, men den er noen år nå. De er en smule mindre enn MDR-EX450, så dine er nok mer futt i. Lydbildet er ganske bra for propper. Liker størrelsen på dem, og at ledningen er supertynn. Plages ikke med kabelstøy på disse som jeg har lagt merke til i det hele tatt. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 6. august 2016 Del Skrevet 6. august 2016 Ja ledningsstøy er ikke noe greit med IEMs. Har sett endel reviews nå, enkelte mener dem er litt siblante/harde i diskanten ja. Aner jeg en smule lik lyd som X2? Da er det no go for min del. Jeg synes og de var noe skarpe i toppen i begynnelsen, men om det er at jeg har blitt vant til det, eller om de har sluppet litt etter inspilling veit jeg ikke, men nå merker jeg ikke noe til det hvertfall. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-405938 Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 Hvilke hodetelefoner bruker dere til punk og rock? Lenke til kommentar
oOF Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 HD 700 og Fostex T50RP mk III. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Noen som har headset stand?Ser i norske butikker koster det fort 1000,-++, det syns jeg blir litt dyrt, men har funnet billige alternativer på ebay, feks - http://www.ebay.com/itm/Solid-Wooden-Gaming-Headset-Earphone-Headphone-Stand-Hanger-Holder-Display-Rack-/221972046790?hash=item33ae90a3c6:g:OjYAAOSw1KxXNXJ6 Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Eg har sett forskjellige holdere på massdrop.com Vurderer å kjøpe en når de legger ut en eg liker. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 (endret) Noen som har headset stand? Ser i norske butikker koster det fort 1000,-++, det syns jeg blir litt dyrt, men har funnet billige alternativer på ebay, feks - http://www.ebay.com/itm/Solid-Wooden-Gaming-Headset-Earphone-Headphone-Stand-Hanger-Holder-Display-Rack-/221972046790?hash=item33ae90a3c6:g:OjYAAOSw1KxXNXJ6 Jeg har laget en dobbel selv, og kjøpt 2 stk sorte fra netonnet.no F.eks https://www.netonnet.no/art/lyd-og-bilde/hodetelefoner/tilbehor/headsup-hodetelefonstativ-svart/231640.11400/ Og https://www.netonnet.no/Search?query=Hama+Hodetelefonstativ+til+bord Endret 9. august 2016 av Nizzen Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 (endret) Takk for linker. Har aldri vært bort i massdrop før, men lagde meg konto der nå. Mye spennende! Noen som har erfaring med å handle via den siden? Endret 9. august 2016 av PatSharpX Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Handlet AKG K7xx fra massdrop for noe over et år siden, gikk helt greit det, de hadde en del problemer med produksjon da det var langt flere som var interesserte i disse enn de hadde forutsett så det ble noe rot der. Men det er noe jeg tipper var et engangstilfelle da pågangen var såpass stor. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 Takk for linker. Har aldri vært bort i massdrop før, men lagde meg konto der nå. Mye spennende! Noen som har erfaring med å handle via den siden? Har handlet masse der. Ikke noe lydutstyr da, men en del andre ting. Kun positive opplevelser. 2 Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 12. august 2016 Del Skrevet 12. august 2016 Da ligger det et par Sony MDR-1A på postkontoret. Skal hente de snart og dra hjem med de. Håper de er gode nok for skole og mobilt bruk. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 12. august 2016 Del Skrevet 12. august 2016 Ja nei Sony mdr-1a er som forventet. Ikke i nærheten av fidelio x2. Lyden er typisk lukkede hodetelefoner. Veldig boomy. Og putene er så små og trange :S Like klaustrofobisk som Momentum 2... Men eg orker ikke lete lengre så eg beholder de. De er uansett uendelig mye bedre enn deltaco hodetelefonene vi har på skolen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå