BMWCoupeFtw Skrevet 3. august 2016 Del Skrevet 3. august 2016 Prut! Kan sikkert få de for 9-10k. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 3. august 2016 Del Skrevet 3. august 2016 Tviler veldig på at eg får prutet ned prisen. Og det er ikke det at eg ikke har råd. Men det å spare er schiitvannskelig. Er så mye annet morro man også kunne brukt penger på xD Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 3. august 2016 Del Skrevet 3. august 2016 (endret) Pruter alltid på hifi. 10% kan de alltid gi, og da er man jo på 9900kr. Det er egentlig en fair pris, syntes jeg da. Nå vet jeg ikke innkjøpsprisen men... Det er nok ikke 8473kr. Du har jo Schiit, men det er vel ikke kjøpt fra norsk forhandler? At man allerede har brukt noen tusen der hjelper jo selvfølgelig også Endret 3. august 2016 av BMWcoupeftw Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 3. august 2016 Del Skrevet 3. august 2016 Forsterkeren er kjøpt fra duet, dac'en rett fra schiit i california. Ja det har gått en del penger den veien. Men fortsatt en relativt billig hobby da. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 3. august 2016 Del Skrevet 3. august 2016 (endret) Da ble det vist plutselig bestilt en Focal Elear . Så da ser det ut som det blir First Price nudler til middag ut denne månden. Endret 3. august 2016 av Evil-Duck 2 Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 3. august 2016 Del Skrevet 3. august 2016 Hvor bestilte du fra? Ingen av de norske forhandlerene har på lager enda? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 3. august 2016 Del Skrevet 3. august 2016 Bestilte fra http://studiolyd.no/focal-elear.html står vertfall på siden deres at de har på lager. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 3. august 2016 Del Skrevet 3. august 2016 Gratulerer! Du MÅ poste så fort du får de i hus Lenke til kommentar
vidor Skrevet 3. august 2016 Del Skrevet 3. august 2016 ... plutselig bestilt en Focal Elear ... Spent på hva du kommer til å synes om de i forhold til de andre. Tror de må ha gjort noe ganske spesielt for å få den lyden som disse omtales med ut av en enkel aluminiumdome. Noe sier meg at det er noe mer i denne miksen av coating, spesialbehandling eller annet lurt. Har aludome i monitorene mine, og det er ikke noe å si på oppløsning, volumtoleranse og renhet. Materiale er velegnet for lettheten og stivheten, men spennende å se dette brukt for fullspekter hodetelefon. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 3. august 2016 Del Skrevet 3. august 2016 (endret) Bestilte fra http://studiolyd.no/focal-elear.html står vertfall på siden deres at de har på lager. Quote meg visst du får beskjed om at "pakken er sent" eller noe! Jeg vil og bestille, men ikke visst dem ikke har på lager! Endret 3. august 2016 av BMWcoupeftw Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 3. august 2016 Del Skrevet 3. august 2016 ... plutselig bestilt en Focal Elear ... Spent på hva du kommer til å synes om de i forhold til de andre. Tror de må ha gjort noe ganske spesielt for å få den lyden som disse omtales med ut av en enkel aluminiumdome. Noe sier meg at det er noe mer i denne miksen av coating, spesialbehandling eller annet lurt. Har aludome i monitorene mine, og det er ikke noe å si på oppløsning, volumtoleranse og renhet. Materiale er velegnet for lettheten og stivheten, men spennende å se dette brukt for fullspekter hodetelefon. Men det er jo en aluminium og magnesium blanding Lenke til kommentar
vidor Skrevet 3. august 2016 Del Skrevet 3. august 2016 Men det er jo en aluminium og magnesium blanding Jepp, ser det er det Focal selv går ut med. I tillegg til at formen er M-shaped. Magnesium er jo et lettere og mer fleksibelt metall enn aluminium, så antar de har brukt det for å få mer bass og dynamikk på konstruksjonen, og det virker logisk at de egenskapene de går ut med stemmer mer med alu+mag enn ren alu. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 3. august 2016 Del Skrevet 3. august 2016 Spent på hva du kommer til å synes om de i forhold til de andre. Tror de må ha gjort noe ganske spesielt for å få den lyden som disse omtales med ut av en enkel aluminiumdome. Noe sier meg at det er noe mer i denne miksen av coating, spesialbehandling eller annet lurt. Har aludome i monitorene mine, og det er ikke noe å si på oppløsning, volumtoleranse og renhet. Materiale er velegnet for lettheten og stivheten, men spennende å se dette brukt for fullspekter hodetelefon. Så ekstatisk Tyll virker til å være for disse hodetelefonene er det nok få som er mer spent på disse enn meg Måten de blir beskrevet av de anmelderne jeg har lest så virker det som focal har produsert min absolutte perfekte drømme hodetelefon, så for håpe jeg ikke blir skuffet! Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Quote meg visst du får beskjed om at "pakken er sent" eller noe! Jeg vil og bestille, men ikke visst dem ikke har på lager! Da fikk jeg en kjedlig mail etter en del masing.. Hei, Jan-Ove. Er tilbake etter ferie i dag. Har ingen Elear inne nå, og i følge fabrikken er det nå levering i September/Oktober. Har Focal Classic på lager, men den kan ikke måle seg med Elear... Hilsen Svenna M. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Ja det var det jeg tenkte... Får se positivt på det da! Da får man spart opp litt mer cash! Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Duet, Oslo hificenter osv, mao ingen problem å få tak i. Det er på tide at vi får noen skikkelig dynamiske hodetelefoner på markedet. Ikke bare sånn hvor du hører lyden! Man må da føle det også! Tydeligvis ikkje... Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Og da har jeg enda dårligere nyheter, dette er hva den norske importøren av Focal sa Vi purret Focal hele juli i håp om å få dem nå rundt første forespeilede leveringsdato, dessverre ser det ut til at de er langt på etterskudd og vi er forespeilet første batch i september (ikke bekreftet) så det er det vi må forholde oss til. (De har sålangt mye større etterspørsel enn forventet). Med de store forsinkelsene vi så på Sopra så tenker vi fort at det kan bli oktober før første leveranse, men vi vet at vi er langt fremme i køen og blir servert produkter samtidig med andre markeder så vi er ikke redd for parallell import fra andre land. Beklager forsinkelsen! Lenke til kommentar
vidor Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Luksusproblem å ikke klare og lage nok enheter til markedsetterspørselen. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Philips fidelio s2 iem's er forresten på tilbud hos; lef/elkjøp/xpert til 359 nå. Jeg kjøpte meg ett par til i reserve http://www.prisjakt.no/product.php?p=1719592 2 Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 (endret) Er de gode? Min bror stjal mine iphone iem's... Har ikke hørt på HD600 på laaang tid og ikke prøvd dem med min Valhalla 2, før i dag. Må nesten si jeg liker HD600 bedre altså! EDIT: Bedre enn HD650 Endret 5. august 2016 av BMWcoupeftw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå