Strato Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 Hei Jeg har et DT770 80ohm som jeg er kjempefornøyd med. Brukes på PC. Det trenger dog litt mer juice for å yte fullt ut. Kan noen anbefale en hodetelefonforsterker? Har sett litt på disse billige rørforsterkerne på ebay bare fordi det hadde sett pent ut på skrivebordet. Er dette noe å ha på? Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 Eg plages med at drivern ikke vil innstalere. Fikk til med en nødløsning der eg brukte en driver for win 8. Da ble det liv i den. Min Modi 2 fungerer utmerket. Så lurer fælt på va som er feil :S Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 Må du ha driver i det hele tatt da? Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 Ja pga windows støtter ikke usb audio 2.0. Og uten den støtten så fungerer ikke dacen i det hele tatt. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 Vannskelig å si om eg hører forskjell. Hører ulyder eg ikke hørte før iallefall. Tror bifrost multibiten gjør det veldig tydelig hvor dårlig kvalitet mp3 er. Haha. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 Ja pga windows støtter ikke usb audio 2.0. Og uten den støtten så fungerer ikke dacen i det hele tatt. Hvilken windows? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 Windows 10. Jeg bruker Audio-GD 27 DAC og bruker usb tilkobling i Windows 10. Om det er det samme vet jeg ikkje Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 (endret) Om du ikke innstalerte en driver så kjører den i usb 1.1 modus. Noe min bifrost multibit tydeligvis ikke støtter. Skal få tak i en større forgrener sånn at eg kan koble på en usb hub. Se om det fikser problemet mitt. Gikk tom for stikkontakter xD Nærmeste er på soverommet. Endret 27. juli 2016 av Netrum Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 Om du ikke innstalerte en driver så kjører den i usb 1.1 modus. Noe min bifrost multibit tydeligvis ikke støtter. Skal få tak i en større forgrener sånn at eg kan koble på en usb hub. Se om det fikser problemet mitt. Gikk tom for stikkontakter xD Nærmeste er på soverommet. har installert driver ja. Amanero chip har jeg. 32bit et eller annet. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 Vel mitt problem er at drivern vil ikke innstalere uansett fan va eg gjør. Og ja enhets behandling ser dac'en. Den fungerer fint om eg innstalerer en win 8 driver. Men ikke fan om maskinen vil la meg innstalere win 10 driveren... Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 (endret) Her er bilde av Schiit stacken min. Med min gamle Modi 2 på siden for å illustrere størrelses forskjellen. Endret 27. juli 2016 av Netrum 2 Lenke til kommentar
Hakonnn Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 (endret) Må si meg svært fornøyd med mitt siste kjøp, V-Moda Crossfade Wireless. Er du glad i bass, på utkikk etter noe portabelt og lettdrevet samt mulighet for trådløs overføring er disse absolutt noe å anbefale. Var veldig skeptisk da de reklameres som en trådløs hodetelefon men med mulighet for å sette de i analog modus så låter de minst like bra om ikke bedre en originalen M100. Er også veldig imponert over hvordan de leverer over Bluetooth, både kvalitet og rekkevidde(testet mot iPhone 5 og iPad Air 2). Tommel opp fra meg. Endret 27. juli 2016 av Hakonnn Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 Må si meg svært fornøyd med mitt siste kjøp, V-Moda Crossfade Wireless. Er du glad i bass, på utkikk etter noe portabelt og lettdrevet samt mulighet for trådløs overføring er disse absolutt noe å anbefale. Var veldig skeptisk da de reklameres som en trådløs hodetelefon men med mulighet for å sette de i analog modus så låter de minst like bra om ikke bedre en originalen M100. Er også veldig imponert over hvordan de leverer over Bluetooth, både kvalitet og rekkevidde(testet mot iPhone 5 og iPad Air 2). Tommel opp fra meg. Ohh spennende. Godt å høre at du er fornøyd Har aldri testet trådløse hodetelefoner. Hadde vært praktisk med et par for å bruke mot telefonen. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 Hei Jeg har et DT770 80ohm som jeg er kjempefornøyd med. Brukes på PC. Det trenger dog litt mer juice for å yte fullt ut. Kan noen anbefale en hodetelefonforsterker? Har sett litt på disse billige rørforsterkerne på ebay bare fordi det hadde sett pent ut på skrivebordet. Er dette noe å ha på? Strato: Hvor mye vil du legge i forsterkeren? En del av de billigste jallaforsterkerne med rør på ebay er litt håpløse - samtidig som man faktisk kan få helt grei lyd i samme prisklasse om man går for noe litt mindre jålete. En enkel og billig Fiio er ikke det peneste du kan kjøpe - men lyden er grei. Jeg ville ikke gått for noe hvilken som helst billig rørforsterker. Schiit Vali eller noe tilsvarende fra et "greit" merke der man vet hva man får. Ebay-merker kan være greit om det faktisk er snakk om et merke der du vet hva du får. Billigste jeg hadde giddet av rørforsterkere er vel en Little Dot Mk2. (Får den til en liten tusenlapp med frakt... 1300-ish etter moms.) Under det så bør det være bedre å gå for kjedelig solid state. http://www.head-fi.org/t/284835/review-of-the-little-dot-mkii-tube-headphone-amp-pre-amp Lenke til kommentar
Strato Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 Det er faktisk Little Dot Mk2 jeg har sett på. Eller det vil si, det er den dyreste jeg har sett på. Den er pen og forhåpentligvis bra. Har du personlig erfaring med denne Jann Ove? Er det denne jeg bør gå for dersom jeg skal ha fiio som er like bra Little Dot Mk2? https://www.komplett.no/product/830580/tv-lyd-bilde/hodetelefoner/forsterkere/fiio-e10k-olympus-2#productinfo Lenke til kommentar
vidor Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 Tenker du billig tubeamp kan du sjekke denne: Neppe noe vits å kjøpe med mindre du legger litt i det, men det kommer jo helt an på hva du forventer. Solidstate er mye mer trygt og forutsigbart. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 28. juli 2016 Del Skrevet 28. juli 2016 Det er faktisk Little Dot Mk2 jeg har sett på. Eller det vil si, det er den dyreste jeg har sett på. Den er pen og forhåpentligvis bra. Har du personlig erfaring med denne Jann Ove? Er det denne jeg bør gå for dersom jeg skal ha fiio som er like bra Little Dot Mk2? https://www.komplett.no/product/830580/tv-lyd-bilde/hodetelefoner/forsterkere/fiio-e10k-olympus-2#productinfo Jeg var i lang tid veldig fornøyd med Little Dot Mk3. Mk2 må jo være god, når den kommer fra samme seriøse firma - som har holdt på i årevis med et bredt spenn av prisklasser for sine rørforsterkere (+ andre lydprodukter.) Når det gjelder Fiio, så sikter jeg mer til billigutgavene i prisklassen <500 fra Ebay / Amazon. (Dyrere Fiio er sikkert også fine greier...) Lenke til kommentar
Gjest Bruker-405938 Skrevet 28. juli 2016 Del Skrevet 28. juli 2016 Tenker du billig tubeamp kan du sjekke denne: https://www.youtube.com/watch?v=22kx0q5j-JA Hva koster noe slikt? Neppe noe vits å kjøpe med mindre du legger litt i det, men det kommer jo helt an på hva du forventer. Solidstate er mye mer trygt og forutsigbart. Hva koster noe slikt? Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 28. juli 2016 Del Skrevet 28. juli 2016 Oi oi! Disse skal jeg ha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå