BMWCoupeFtw Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 (endret) Det er en god ting ja! Kunne tenke meg å høre de nyeste produserte Audeze selv da jeg liker dem, men tidligere revisjoner låter så innelukket. http://www.head-fi.org/t/804186/audezes-2016-revamp-re-voiced-and-re-engineered-headphones-the-entire-line-except-sine-and-el8-ti-these-have-updates-as-standard/225#post_12673742 Endret 25. juni 2016 av BMWcoupeftw 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Bor du i nærheten da? I såfall så kan du jo få høre på mine Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Jeg bor i Vest-Agder. Det tror jeg ikke du gjør? Men takk for tilbudet! Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Jeg bor i Vest-Agder. Det tror jeg ikke du gjør? Men takk for tilbudet! Det var et stykke unna ja, jeg bor utenfor Drammen Lenke til kommentar
vidor Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 (endret) EEPROM og OP Amp swap på Asus Essence One DACen. Hva er det mine uskylds blå skuer. En DSD-oppgradering ? Testet det og evt merket noe forskjell ? DSD er vel det nærmeste man kommer konseptet bak klasse D i originalencodingen, men usikker på hvordan de har implementert dette i boksen. JRC har gjort bra med research på de opampene du har plukket ut og de går ut med en svært detaljert spec på dem. Hvordan er disse i forhold til det som følger med som standard ? Endret 3. juli 2016 av vidor Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 (endret) Eg fikk plutselig 14k som ikke var forventet. Kunne kjøpt meg Audeze LCD-2 for de pengene. Men har mere lyst på noe fra hifiman. Edit: Nighthawk så spennende ut da! Fan dette blir vannskelig. har virkelig lyst på en oppgradering av lyd systemet. Endret 30. juni 2016 av Netrum Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 14k er du jo nærmest på HD800S nivå, kanskje den beste hodetelefonen på markedet. Vel, ikke visst du vil ha bass da. Uansett, 12k for LCD-2 er ikke bra. Man må drite penger dersom man kjøper dem til den prisen. HE-560 kan være noe, de krever litt modifisering for å låte best og er ikke bra for store ører. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 Skal teste Nighthawk om de har dem på hifiklubben hjemme i norge. For eg har andre ting eg skal bruke penger på 1 Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 Det å kunne prøve overstyrer det å bestille. Men ja lukkede hadde vært morro. Har ikke hatt lukkede hodetelefoner siden DT770Pro Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 Hva med 1770Pro da? Det skal visst vært ganske så bra om du er ute etter lukket Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 (endret) Vel egentlig har eg ikke tenkt å bruke en krone på hodetelefoner. Men ekstra penger og det faktum at hifiklubben kanskje har nighthawk gjør det vannskelig for meg. Fan ta deg bshagen. Liker ikke deg akkurat nå. Har nemlig utrolig lyst på 1770pro nå... Om det blir så blir det de tror eg. Endret 1. juli 2016 av Netrum Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 2. juli 2016 Del Skrevet 2. juli 2016 http://www.hifisentralen.no/forumet/torget.php?do=viewitem&itemid=134343&predata=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&displaytype=gallery&PagePosition=500 Legger inn denne her jeg, ettersom det var noen som kanskje ville ha noe slikt? Ikke jeg som selger! Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 2. juli 2016 Del Skrevet 2. juli 2016 De der er jo veldig gamle! 6k ikke verdt... Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 9. juli 2016 Del Skrevet 9. juli 2016 Dro innom HiFi klubben og hørte på audioquest nighthawk med en audioquest dragonfly red som forsterker dac. Fy faen for en lyd! Helt klart en stor forbedring fra fidelio X2. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 13. juli 2016 Del Skrevet 13. juli 2016 (endret) Stille det ble her inne Testet B&W P7 før helgen. Putene var ubehagelig stive men lyden var fin. Men største problemet var at de ikke lå behagelig rundt ørene mine. Så eg kjøpte meg et par Sennheiser momentum 2. De har eg testet før så var ikke noen overaskelser der. De sitter bedre rundt øret, men ikke perfekt. Så nå har eg fikset meg en use otg kabel til telefonen. Og vurderer en auidoquest dragonfly black. Red hadde ulyder når kabeln ble beveget på :S Eller burde eg se på en løsning der dac/forsterker er batteri drevet? Fiio eller denon sin kanskje? Endret 13. juli 2016 av Netrum Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 13. juli 2016 Del Skrevet 13. juli 2016 Mange som har prøvd Bose QC35? Kan lydkvaliteten forsvare prisen på 4000, eller er det støydemping, trådløs og portabiliteten som styrer den prisen? I hvilket "prissegment" ligger lydkvaliteten hvis man fjerner alt annet? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 13. juli 2016 Del Skrevet 13. juli 2016 Ikke kjøp den som headphones med mindre du flyr mye, tar tog, buss osv. Forrige versjon hadde lydkvalitet tilsvarende halve prisen, så du betaler nok i stor grad for støydemping ja. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-405938 Skrevet 13. juli 2016 Del Skrevet 13. juli 2016 Stille det ble her inne Testet B&W P7 før helgen. Putene var ubehagelig stive men lyden var fin. Men største problemet var at de ikke lå behagelig rundt ørene mine. Så eg kjøpte meg et par Sennheiser momentum 2. De har eg testet før så var ikke noen overaskelser der. De sitter bedre rundt øret, men ikke perfekt. Så nå har eg fikset meg en use otg kabel til telefonen. Og vurderer en auidoquest dragonfly black. Red hadde ulyder når kabeln ble beveget på :S Eller burde eg se på en løsning der dac/forsterker er batteri drevet? Fiio eller denon sin kanskje? Spent på strømforbruk og lydforbedring om du kjøper en :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå