Meh. Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Er Creative Zen (16GB flash) eller Sansa Fuze nok til å drive Beyerdynamic DT-770-80 som har 80ohm? Jeg prøvde DT770 80Ohm med Sansa Clip uten noen merkbare problemer, så jeg regner med det vil gå helt fint. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Veldig gode nyheter Håper det stemmer for nå har jeg allerede bestilt DT770! Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Skal si DT770-ene er populære. Har selv M. Men vet noen om noen bra bluetooth-hodetelefoner? Er lei av å hukke kabelen til 770-ene fast i alt mulig på jobben. Var redd det var slutten da kabelen hang seg fast i et transportband. Heldigvis er 770-ene solide nok til å tåle et par kilo C4. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Skal ikke brukes til noen av de jeg har men planen var og slå til med et par Hi-end hodetelefoner... tenker på type Denon ah D5000 Har tenkt på D5000 selv. Har lest at både de og D2000 er lette å drive. Jeg skal derimot gå for den (Head-Fi) populære "Mark ML" modden. Her kan du lese mer om hva og hvorfor D2000/5000 bør moddes/oppgraderes. Men lurer på bare går for D2000, og ev oppgradere senere. Tenkte å drive de bare med en liten iBasso D10 amp/dac, og se hvordan det går. Endret 1. september 2009 av StaBBer Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Noen som har AKG 414 her? Har tenkt å kjøpe de så jeg trenger litt pros cons. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Hadde igrunnen solgt unda mesteparten av headphone utstyret mitt til fordel for en skikkeli sterio, men klarte ikke å holde meg så lenge unna , fikk igår et par Koss ESP 950 med E90 Energizeren. DAC for dette er da Keces DA-151 DACen min . Og må virkeli si at dette var morsomme klokker ! Utrolig kjappe , med overaskende mye dypbass . Det som overasket meg mest når jeg først satte klokkene på hodet var at lyden hørtest ut som kom ifra rommet og ikke fra klokkene jeg hadde på hodet , dette likte jeg virkelig ! er rett og slett utrolig positivt overasket ! Lenke til kommentar
Molotovcocktail Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Har hørt masse lovord om Koss-elektrostatene. Det skal visstnok også gå an å oppgradere ampen på dem. Uansett, grattis med en veldig fin rigg! Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Skal ha nye hodetelefoner. Mest til ipod, musikk på laptopen etc. Har før brukt Koss Porta Pro, men de er veldig slitt etter mye bruk. Bør jeg fortsette med Koss Porta Pro, eller anbefaler dere noe annet innenfor prisen 500 kr og ned? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 En av AKG sine moddeller f.eks 518 Dj eller Sennheiser (px100 eller px200) er bedre etter min mening. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Før jeg drar til Elkjøp; noen som kan kjapt fortelle meg hvordan livstidsgarantien til Koss Porta Pro fungerer? Mitt problem er at festene for selve øretelefonene ikke sitter godt nok fast. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Du må såvidt jeg vet bare ha kvitteringa, så kan du levere det inn, og få nytt. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Kvitteringen ja. Da er det over og ut her i gården. Forøvrig, noen som vet om de fører AKG-headset i "vanlige" butikker? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Da har jeg fått testet ut Kossene litt mer , og kan ikke si annet en at disse likte jeg virkelig ! synst virkeli de fungerer utrolig strålende til alt fra symfoni til pop/rock , men der etter min mening brilierer er på beinhard metall ! hadde nesten sluttet å høre på den typen musikk når jeg hadde grado/rør oppsettet mitt. men kjappheten og den utrolig presis lyden i disse klokkene gjør at det igjen er utrolig morsomt å høre på den beintøffe metallen igjen ! Eneste konkrete minuset til disse klokkene er at de krever ganske mye av innspillingen , er det et dårlig opptak hører du dette utrolig godt . Føler og at de stiller et vist krav til Bitfrekvensen sangene er rippet på. Personlig har jeg hele bibloteket i apple loss less , så ikke noe kjempe problem for min del . Er rett og slett helt ekstatisk over disse klokkene , Hadde ikke så veldig store forhåpninger egentlig siden det tross alt er koss , men du og du som de leverte ! edit , synst det er litt feil å diskutere hvilken headphone en skal kjøpe seg i klasse med portapro i denne tråden. Endret 8. september 2009 av Evil-Duck Lenke til kommentar
miCro Skrevet 8. september 2009 Forfatter Del Skrevet 8. september 2009 Flott oppsett, Evil-Duck! Jeg har selv hatt lyst på elektrostatklokker en stund, godt å høre varianten fra Koss holder mål. Det dukker opp litt ymse varianter fra Stax en gang i blant på bruktmarkedet, jeg vurderer sterkt å hoppe på neste gang. Jeg får se. Jeg prioriterer i grunn også stereoanlegget mitt nå om dagen, men det er mest fordi jeg er veldig fornøyd med det nåværende hodetelefon oppsettet mitt. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Da har jeg sendt Koss-headsetet på reparasjon. Så får jeg se hva de mener om dem. Om ikke sliteskade på festet holder til garantien, gjør vel neppe andre ting det heller. Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Kvitteringen ja. Da er det over og ut her i gården. Forøvrig, noen som vet om de fører AKG-headset i "vanlige" butikker? Soundgarden (aka. hifi centerkjeden) blir vel det nærmeste du kommer "vanlig" butikk. Ellers så har du jo andre butikker som driver med lyd. Oslo hifi-center var plassen hvor jeg kjøpte mine AKG K272 Lenke til kommentar
Molotovcocktail Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Da har jeg fått testet ut Kossene litt mer , og kan ikke si annet en at disse likte jeg virkelig ! synst virkeli de fungerer utrolig strålende til alt fra symfoni til pop/rock , men der etter min mening brilierer er på beinhard metall ! hadde nesten sluttet å høre på den typen musikk når jeg hadde grado/rør oppsettet mitt. men kjappheten og den utrolig presis lyden i disse klokkene gjør at det igjen er utrolig morsomt å høre på den beintøffe metallen igjen ! Eneste konkrete minuset til disse klokkene er at de krever ganske mye av innspillingen , er det et dårlig opptak hører du dette utrolig godt . Føler og at de stiller et vist krav til Bitfrekvensen sangene er rippet på. Personlig har jeg hele bibloteket i apple loss less , så ikke noe kjempe problem for min del . Er rett og slett helt ekstatisk over disse klokkene , Hadde ikke så veldig store forhåpninger egentlig siden det tross alt er koss , men du og du som de leverte ! edit , synst det er litt feil å diskutere hvilken headphone en skal kjøpe seg i klasse med portapro i denne tråden. Nice, hvor var det egentlig du kjøpte dem? Har ikke funnet noen norske butikker som selger disse, og over Ebay blir det bare med amerikansk spenningsstandard. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Disse, disse eller disse? Har selv ikke peiling, så dere hodetelefonofile kan vel kanskje svare? Har lest en del bra om disse her på forumet, så kanskje jeg går for en av de. Lenke til kommentar
Cruzative Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Disse, disse eller disse? Har selv ikke peiling, så dere hodetelefonofile kan vel kanskje svare? Har lest en del bra om disse her på forumet, så kanskje jeg går for en av de. Ta dei siste (AKG K518 DJ) sist eg såg (i sommar) so var dei i salg på fleire Spaceworld-butikka.. prisen låg då på 500,- Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Disse, disse eller disse? Har selv ikke peiling, så dere hodetelefonofile kan vel kanskje svare? Har lest en del bra om disse her på forumet, så kanskje jeg går for en av de. Ta dei siste (AKG K518 DJ) sist eg såg (i sommar) so var dei i salg på fleire Spaceworld-butikka.. prisen låg då på 500,- Tror jeg ville valgt de jeg også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå