Gå til innhold

Tråden for de hodetelefonofile

miCro

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mange har sikkert lurt på hva det var som førte til denne Beats Solo opplevelsen til Tyll Hertsens som endte med teknisk feil under review, men ønsker ikke å kjøpe dem for teste dette selv. Derfor har en hel lab med trente aper hjulpet til under en akutt trang til å skape en simulering av denne merksnodige effekten som kan videreformidles ved hjelp av gode hodetelefoner på en ikkedestruktiv måte (for hodetelefonen, ikke så mye for brukeren). Her er resultatet av ca 3 måneders arbeid med blod, svette og tårer for å få en mest mulig realistisk gjengivelse  :scared: . Det anbefales å roe nervene etter eksponering med spille litt Dead Space, Resident Evil eller Silent Hill  :p

beats_simulator.wav

Lenke til kommentar

Og Custom one pro :p

Virgo 5 takla det no worries :devil:

Hadde ikke subben på, men tror jeg har noen sine naboer atm :p

Edit: er jo 90% forvrengt gjennom hele sporet det der, men men. Teste for hår gjør jeg heller med noe som ikke vrenger no matter what :p

Endret av AveMORphine
Lenke til kommentar

Hvilken av disse fra Bose: http://www.prisjakt.no/product.php?p=3212677eller disse fra Denon: http://www.prisjakt.no/product.php?p=3067634 tror dere leverer mest?

Med tanke på lyd og komfor og lydkvalitet, via da kabel på de trådløse.

Hva er det du egentlig er ute etter? Trådløse, støydemping, bass, ?

Det er jo greit at den ene har trådløs funksjonalitet, men ikke hovedpri. Jeg er ute etter et allaround headset som er konfotabelt, støydemping er fint og jeg ønsker at den skal representere lyd på best mulig måte slik det spilt inn, men heller litt mer bass, enn litt for lite.

Denon har langt bedre lyd, er billigere og er i tillegg trådløse. Bose kjøper du kun hvis du skal ha den beste støydempingen.

Da ble det denon på meg, var innom og prøve passformen, var veldig fornøyd der og da, passet fint over øret.

De var litt tunge siden det er bygd i stål fremfor alu eller plast samt batteriene, + at det var slik stoff på hodebøylen som er utrolig ekkelt å ta på når du har tørre flisete negler å fingre. Men nå ble det disse!

Får de dessverre ikke før 20. Januar men satser på at jeg ikke kommer til å angre! :D

Lenke til kommentar

Eneste negative å si er at medfølgende kabler er en vits sett opp mot prisen på hodetelefonene.

Hva er det du synes er dårlig med dem ?
Det følger med to kabler, en til stasjonær bruk og en til bruk på i-dingser. Først og fremst er de begge alt for korte. Fjernkontrollen er skranglete, utført i plast og det hele virker skrøpelig. Ellers veldig tynne ledninger.

Jeg tenker nok at det blir investert i en ny lydkabel etter hvert.

Endret av ostenxx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...