Rudde Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 Dt770 demper lyd passivt, og har god lyd med ekstra bass. Veldig gode å ha på i veldig mange timer også Men ikke så plasseffektivt? Tenker allaround, ha det med i sekken, ut på reise og slike ting. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 Dt770 demper lyd passivt, og har god lyd med ekstra bass. Veldig gode å ha på i veldig mange timer også Men ikke så plasseffektivt? Tenker allaround, ha det med i sekken, ut på reise og slike ting. Kanskje ørepropper er tingen for deg? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 Jeg har ørepropper, men alt som lener seg på øret mitt og sepsielt inni, blir fort ukonfotabelt for meg, derfor jeg ser etter et headset jeg kan bruke rundt omkring. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 Hvilken av disse fra Bose: http://www.prisjakt.no/product.php?p=3212677eller disse fra Denon: http://www.prisjakt.no/product.php?p=3067634 tror dere leverer mest? Med tanke på lyd og komfor og lydkvalitet, via da kabel på de trådløse. Hva er det du egentlig er ute etter? Trådløse, støydemping, bass, ? Det er jo greit at den ene har trådløs funksjonalitet, men ikke hovedpri. Jeg er ute etter et allaround headset som er konfotabelt, støydemping er fint og jeg ønsker at den skal representere lyd på best mulig måte slik det spilt inn, men heller litt mer bass, enn litt for lite. Denon har langt bedre lyd, er billigere og er i tillegg trådløse. Bose kjøper du kun hvis du skal ha den beste støydempingen. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 Fikk HD650 idag! Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 Fikk HD650 idag! Hvordan er bassen i disse? Regner med at det er mere enn HD700? Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 (endret) Jeg har ikke hørt HD700. Men det er mer enn HD600. Foreløpig syntes jeg HD600 låter bedre i den forstand at den låter klarere. Spørs om ikke de blir byttet i HD600. Istedet får å modifisere HD650. Og bassen har selvfølgelig ingen sjangs mot Audeze, Hifiman, planar magnetiske hodetelefoner. Men det er jo kjent Endret 21. desember 2015 av BMWcoupeftw Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 Hvor mye bass er det egentlig i slike typer hodetelefoner? Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 Det som er "vanskelig" og dyrt er jo å få den klarheten, men samtidig ha bass. Og dette er planar magnetiske hodetelefoner overlegne på. De går dypere og slår hardere uten at det går utover resten. Men de er jo ikke de billigste. Nå kom jo just Hifiman HE-400S, men dem har ikke like mye bass har jeg hørt. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 Lurer på hvordan slike ville vært til gaming og film egentlig også, kunne vært moro å prøvd et par til allround bruk. ☺ Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 Funker fjell det. Sennheiser er ikke planar magnetiske, bare sånn at det ikke blir noen misforståelser. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 Kjenner til de, har kikket på hifiman og audeze før. Siden de er magnetiske, vil magneten til modmic krølle til dette? Veit jeg banner i kirken her nå, men la gå, hehe Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 Det vet jeg ikke! Må huske at får å få mest ut av planar magnetiske hodetelefoner bør du ha en litt kraftig forsterker. Ellers kan du miste litt av det trøkket de potensielt kan gi Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 Tenkte i såfall en Magni/modi kombo, det skal vel være guffe nok? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 Hvilke Audio Technica? Finner han frem ved ca 22 min: ? Lenke til kommentar
lain Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 Fikk HD650 idag! Hvordan er bassen i disse? Regner med at det er mere enn HD700? Jeg har hatt begge, og HD650 er en mer "gøy" hodetelefon enn HD700. Inkl mer bass. Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 LD Systems HP800PRO bruker jeg. Meget fornøyd. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 LD Systems HP800PRO bruker jeg. Meget fornøyd.De er sikkert bra for å koste ca 900kr Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 (endret) Nye hodetelefoner i hus. Nærmere bestemt Denons AH-MM400. Jeg har ikke fått hørt så veldig mye på dem til nå, men kan i alle fall konkludere med et flott lydbilde og ekstremt bra byggekvalitet. Etter min mening vesentlig bedre lyd og komfort enn på mine Momentum over ear (gen.1). Eneste negative å si er at medfølgende kabler er en vits sett opp mot prisen på hodetelefonene. Endret 21. desember 2015 av ostenxx Lenke til kommentar
vidor Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 Hvilke Audio Technica? Finner han frem ved ca 22 min: ? Minner mistenkelig om ATH-AD900X. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå