Nizzen Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Timesalg på Komplett. Satser på at X2 kommer! Du mener Titan X x2 Lenke til kommentar
Ooooj Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Må skuffe deg, bare Bose Q25 på tilbud på komplett. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Dessverre... Ingen Titan X heller... RIP 1 Lenke til kommentar
Ooooj Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Mens jeg venter på at Asgard 2 skal komme har noen prøvd Asgard 2 med DT880 eller lignende meninger? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Noen andre som har merket at kabelen til dt770 blir hard? Merker at den delen av kabelen jeg har vært mest borti med fingrene har begynt å bli skikkelig stiv og blank. Regner nesten med det har noe med fett fra huden å gjøre. Mitt dt770 fra 2006! har like fin kabel, og de virker ikkje hard. Helt lik som mitt en del nyere 1339 headsett. Eneste jeg har gjort med dt770 er å bytte puter. Armlenet på stolen min er litt i veien, så hender flere ganger at jeg flytter på kabelen, så det er mye mulig at det er grunnen. Det er kun delen av kabelen nærmest klokken som er hard, resten av kabelen er like myk som den alltid har vært. Har prøvd å vaske den med sprit uten at det hjalp, så regner med det er fett fra huden som har trengt inn i plasten. Øverst er kabelen slik den skal være og nederst er slik den er blitt Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Noen andre som har merket at kabelen til dt770 blir hard? Merker at den delen av kabelen jeg har vært mest borti med fingrene har begynt å bli skikkelig stiv og blank. Regner nesten med det har noe med fett fra huden å gjøre. Mitt dt770 fra 2006! har like fin kabel, og de virker ikkje hard. Helt lik som mitt en del nyere 1339 headsett. Eneste jeg har gjort med dt770 er å bytte puter. Armlenet på stolen min er litt i veien, så hender flere ganger at jeg flytter på kabelen, så det er mye mulig at det er grunnen. Det er kun delen av kabelen nærmest klokken som er hard, resten av kabelen er like myk som den alltid har vært. Har prøvd å vaske den med sprit uten at det hjalp, så regner med det er fett fra huden som har trengt inn i plasten. Øverst er kabelen slik den skal være og nederst er slik den er blitt 20150325_210819.jpg Det er nok håndkremen du bruker ved dataen som gjør det 2 Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Tror jaggu jeg selger min Schiit Mjolnir. Må ha en mer allsidig forsterker rett og slett. Kjipt å være "låst" til balansert. Så pro tips: Bruk heller litt mer penger på forsterker som er mer allsidig, slik at du slipper å handle ny forsterker senere! Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 (endret) Pokker, nå fikk jeg lyst på Hifiman HE-400i nå. Litt annen pris kan man si, blir jo bare dyrere og dyrere detta Endret 25. mars 2015 av bshagen Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Eg har så lyst på en Lyr 2... Får råd til en i juni. Men skal eg.. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Jeg veit rett og slett ikke hva jeg skal kjøpe meg jeg. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Du har da en svindyr PC. Kanskje bare peise på med Audeze? Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Jeg veit rett og slett ikke hva jeg skal kjøpe meg jeg. Kjøp deg Audeze EL-8 Open eller closed. Alt etter som va du vil ha ^^ Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Ja jøss, 7 000,- ekke lagd av penger heller Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Ja jøss, 7 000,- ekke lagd av penger heller Selg unna litt pcdeler så har du råd. 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Ja jøss, 7 000,- ekke lagd av penger heller Selg unna litt pcdeler så har du råd. Har brukt enda mer penger på datautstyr nå, Titan X osv, så derfor jeg ikke kan slenge 10 000,- i hodetelefoner. Lenke til kommentar
edge Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Momentum M2 Over Ear i hus i dag! Plz si at det ikke var på timessalget til komplett Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 (endret) Tror jaggu jeg selger min Schiit Mjolnir. Må ha en mer allsidig forsterker rett og slett. Kjipt å være "låst" til balansert. Så pro tips: Bruk heller litt mer penger på forsterker som er mer allsidig, slik at du slipper å handle ny forsterker senere! ygpm. Mr. A - dette er jo noe du kan og bør ta tak i selv. Kjøp ny kabel og bytt den. Kabler er slitedeler. (Om man ikke har overkill mikrofonkabel ala det T1 kommer med. Men da blir kabelen også mer til bry.) Selv er jeg spent på bytte av hodebånd. Bestillte deler idag. Det er visst litt strevsomt på T1, må ta gaflene helt løs. På Dt770 så var det (alt for) enkelt. Er jeg for snill når jeg velger å reparere slikt selv, når det skjer innenfor garantiden? Limingen i skjøyten mellom stoffet og skinnet på toppen av hodebøylen har løsnet. Det er sånt som ikke "burde" skje, og jeg har vært forsiktig med de. (Hvis ikke hadde jeg vel klart å sprekke gaffelfeste slik som mange andre har fått til.) Endret 26. mars 2015 av Jann - Ove Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 (endret) Jann - Ove: Ja blir nok byttet et par ting. Blandt annet kabel, puter, og plastdelen mellom gaffelen og bøylen som har begynt å sprekke. Enten det eller så blir det kjøpt et nytt par om det blir vanskelig/tidkrevende å finne deler. Ser nå at dt770 har gått noe voldsomt opp i pris. Betalte 1200,- for mine i 2011, og nå er de oppe i 1800,- Endret 26. mars 2015 av Mr. A 1 Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 Det ble det LCD-X på meg alikevel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå