TheExcalibur Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Jeg har også Dali Concept 6. Låter fett det da. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Jeg? Joda låter fint de. Fint å kunne bytte etter ørene er blitt våte av svette. Endret 4. mars 2008 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Jeg har også ett par Behringer høytalere. Lenke til kommentar
tommmy Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Da var de kommet Har du en link til themet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Da var de kommet Har du en link til themet? er flash skin, for 3.54. diger album art link: http://iaudiophile.net/forums/showpost.php...mp;postcount=36 Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Hva er hodetelefon forsterker for noe? Lenke til kommentar
tommmy Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 er flash skin, for 3.54. diger album art link: http://iaudiophile.net/forums/showpost.php...mp;postcount=36 Takk takk, funker flash skin for DAB versjonen forresten? Merker du mye forskjell i batteritiden i forhold til vanlig skin? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2008 Hva er hodetelefon forsterker for noe? Akkurat hva det høres ut som. En forsterker laget spesielt for hodetelefoner. Ligger litt i navnet... Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Søker man bare på hodetelefonforsterker på amazon da så kommer det opp utstyr? Hvordan funker det. Tilkobling til CD-spilleren? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2008 Amazon har noe ja. Men du kan ikke bare kjøpe en random hodetelefonforsterker, det handler like mye om matching her som det gjør med høytalere. Hvilke hodetelefoner har du i dag og hvor mye har du eventuelt tenkt til å bruke på en forsterker? Du kan koble den til en cd-spiller ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 er flash skin, for 3.54. diger album art link: http://iaudiophile.net/forums/showpost.php...mp;postcount=36 Takk takk, funker flash skin for DAB versjonen forresten? Merker du mye forskjell i batteritiden i forhold til vanlig skin? vet ikke, sjekk 4.54 release trpden på iaudiophile. har ikke merket noe på batteriet men er sikkert en forskjell, dog med 52 timer har man en del å gå på Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Finn en bra forsterker til disse: Disse Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Synes det måtte en hodetelefonstand til nå som jeg har noe å henge opp... laget samtidig en stand til D2'en med en liten minijack som settes i D2en og dt770 jacken settes så i en jack i selve docken. Docken sitter fast med plakatgummi så da er det slutt på å nappe spilleren 20 meter pga tyngden på ledningen Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Fekk AKGene i dag , og må si meg mektig imponert over lyden som var i dem , lang over alle forventninger et par bilder Jeg likte av alle ting innpakningen , synst den så litt apple ut faktisk Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Imponerende arbeid Captain Ødegård. En hodetelefonstand kunne jeg også likt å ha. Føler det er feil å la flotte hodetelefoner ligge i stede for å henge. Gratulerer med flotte hodetelefoner Evil-Duck. Endret 5. mars 2008 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
tommmy Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Fekk AKGene i dag , og må si meg mektig imponert over lyden som var i dem , lang over alle forventninger et par bilder Jeg likte av alle ting innpakningen , synst den så litt apple ut faktisk Jeg å fikk mine i dag, nå ligger de i en skuff å spilles inn til batteriet på D2'en går ut Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 noen som vet noe mer om ankomsten til akgs k272? de har vært ute på nettsia til akg i noen uker, men er ikke nevnt i prisguiden til hw.. Lenke til kommentar
Kake24 Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Noen som har et forslag til en hodetelefonforsterker til DT770 PRO 80 ohm? Hvor mye penger bør jeg bruke for å få noe litt bra? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Noen som har et forslag til en hodetelefonforsterker til DT770 PRO 80 ohm? Hvor mye penger bør jeg bruke for å få noe litt bra? Spørs på hva slags spiller du har. Folk med cowon D2 har f.eks testet direkte driving av 770-80 mot å bruke en billig forsterker, og det er ikke noe poeng da lyden faktisk blir dårligere. har du en svak spiller som ipod etc så kan du ha nytte av selv en billig forsterker. Ellers må du nok en del opp i pris, du kan jo ta en titt på eks corda headsix (aka corda xxs), eller du kan gå enda høyere opp. Kort sagt så starter prisene på ca 300/800 avhengig om du har en svak eller sterk spiller, og prisene går så høyt du vil Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Du hjelper han men ikke meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå