BMWCoupeFtw Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Det blir ett dyrt år innen hifi... Spesielt nå som kronen er svekket... Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Hvilken pris landet du på? Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Ikke spesielt mye lavere... Ga først bud på 11.5k, men det var ikke aktuelt, så endte midt i mellom. Fair pris, den er jo ikke mange måndene gammel... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Gratulerer! Ser frem til å høre dine tanker om produktet. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 (endret) Jeg er meget spent selv. Enten blir jeg meget happy eller meget skuffet Må si jeg ikke har veldig høye forventninger, da DAC regnes som det som gjør minst forskjell. Endret 4. januar 2015 av BMWcoupeftw Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Fordelen med å kjøpe brukt, er at man kan selge videre til ca samme pris ;-) Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Er det noen her som har peiling på XLR kabler? Finner ingen til under typ 2k... Må nesten kjøpe brukt her og? Lenke til kommentar
vidor Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Nydelig; ingen problem med å høre hvor lyden kommer fra. Ble faktisk litt skremt første gang jeg testet. Det ble veldig realistisk! Har lurt en del på hvorfor det er så vanskelig å skille foran og bak. Alle slike opptak har alltid hørt ut som det er bak. Må vel være noe i konstruksjonen i hodetelefonene. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Er det noen her som har peiling på XLR kabler? Du trenger vel Mini XLR til M7'en men hva skal du ha i andre enden ? Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Mini XLR? Det kan da ikke stemme? Det er vanelig XLR i Schiit Mjolnir'en min hvertfalt, regner med at det er det i M7'en og? Lenke til kommentar
vidor Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Vurderte det fra bilde av baksiden av M7'en og den så liten ut i forhold til phonoen ved siden av. http://www.audio-gd.com/Master/Master-7/M72.JPG Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 (endret) Ser ut som vanlig XLR for meg vertfall. Mini XLR er vel typ det som en plugger i Audeze klokkene å er ganske så knøttsmå. Edit : Her er baksiden på Electrocompaniet ECD-1 som jeg vet har full size XLR kontakter, å i forhold til phono så er de ganske like. Endret 4. januar 2015 av Evil-Duck Lenke til kommentar
vidor Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 (endret) Ser egentlig litt ut som en mellomting mellom Mini XLR og vanlig XLR sammenlignet med power-inntaket. Spec'en til den sier XLR i alle fall. Hun-kontakten er jo en del mindre også, så da må det vel være XLR. Det du leter etter er en XLR til Mini XLR ? Edit: Ble vel litt optisk forledet av sekskanten og ringen rundt phonoen ved siden av. Proposjonene stemte bedre når jeg sammenligner XLR out med Dig 3-connectoren på ECD-1. Endret 4. januar 2015 av vidor Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Jeg leter etter vanlig XLR signalkabler Men det var vanskelig å finne noen til under 2k Lenke til kommentar
vidor Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Hun til han fullsize XLR ? Kan du legge ut link til noe av det du har sett på ? Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Han til hun ja Har egentlig bare sett de på soundgarden & hifiklubben, og dem er jo svindyre. Hadde noen MIT XLR kabler før som jeg solgte sammen med Hegel HD20, og de ga jeg 800kr for... Men dem er ikke på lager Lenke til kommentar
vidor Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 En sånn ? http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/15/Xlr-connectors.jpg Lenke til kommentar
vidor Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 (endret) https://www.deal.no/deal/default.asp?page=vare&ProdusentID=XLR-1030 30 kr blir du vel ikke ruinert av ? Deltaco er etter min erfaring helt kurante kabler. Endret 4. januar 2015 av vidor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå