Gå til innhold

Tråden for de hodetelefonofile


miCro

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil også ha tips om fine hyllesystemer.

 

Må ha plass til platespiller på topp, etterfulgt av en høy hylle med plass til LD Mk8Se, en mellomhøy hylle til lydkort/dac + riaa, og en høy hylle under der med plass til en FirstWatt J2.

Det er mye fine hyllesystemer, men fy fan og dyre...

Jeg var på Ikea idag, og dem har igrunn ingen spesielt attraktive systemer

Lenke til kommentar

 

De beste julegavene ordner man selv :)

 

Som nevnt over, vi må ha full beskrivelse. Hva skal du drive dem med?

Ser MusikMagasinet i Bergen er begynt med HifiMan nå. Får klare en lytting snart.

 

 

Akkurat nå står de på burn-in, 150 timer sier Dr. Fang. Ikke at jeg tror så altfor mye på innspilling, men har ikke amp for øyeblikket. Har en Schiit Fulla på vei i posten. Vet at dette ikke akkurat driver hodetelefonene til sitt ytterste potensial, men er en midlertidig løsning inntil jeg finner en bedre forsterker/dac. HE-400i skal uansett være en forholdsvis lettdrevet hodetelefon. Sikler litt på den nye Project Polaris til amp.

 

Ble kjøpt hos Audio Norge / Duet Audio for 4490. Prisen vil stige med 500 veldig snart pga dollarkursen. Førsteinntrykket er at de ser svært pene ut, putene er myke og gode (FocusPad), og selve hodetelefonene er svært lette og komfortable å ha på seg takket være det nye hodebåndet. Har hatt de på hodet noen timer nå og tenker ikke over de. Blir ikke varmt og klamt. Lyden vil jeg si er svært åpen og detaljert, lydbildet er større enn forventet. Nøytalt med en liten dose varme.

Gleder meg til å høre mer og koble på en bedre forsterker.

 

Mer detaljert review får komme senere. Vurderte veldig HE-560, men kom til at det ble litt mye penger i denne omgang.

Endret av StaBBer
Lenke til kommentar

Jeg har et lite håp om å fikse skikkelig forsterker innen rimelig tid, men ellers vet jeg ikke helt hvor jeg skulle gått videre. Noen tips? Liker nøytral lyd.

 

T1 :love:

 

Det er mulig at elektrostater kunne vært noe for meg, men det vil jeg ikke finne ut av enda. Først vil jeg prioritere høyttalere.

Endret av Jann - Ove
Lenke til kommentar

 

Massdrop is shipping you a package!‏

Special Delivery! spacer.pngpostage_stamp.png Massdrop is shipping you a package and it should be arriving soon!

If you have any questions, please contact [email protected]

 

ITS CAMING! (1,101st participant in the drop)

Status: Shipped via UPS MI on December 17th, 2014

 

Soon.....ish..

 

Hva er på vei? :))))

 

MD-4505_20141121090404_430bd2c8721b15a2.

 

Kjøpte Wood Stand walnut på aliexpress, hadde tilbud 26 dollar før 1. +gratis 7 dagers DHL shipping. Kjøpte 2 stykk med 26 dollar verdi på pakken og den kom på døra innen 7 dager.

Ser ikke værst ut. føles solid og ser ut som the real deal.

http://www.aliexpress.com/wholesale?initiative_id=RS_20141219091542&SearchText=wooden+headphone+stand

post-115800-0-65213700-1419009542_thumb.jpg

Endret av nipton
Lenke til kommentar

 

Kjøpte Wood Stand walnut på aliexpress, hadde tilbud 26 dollar før 1. +gratis 7 dagers DHL shipping. Kjøpte 2 stykk med 26 dollar verdi på pakken og den kom på døra innen 7 dager.

Ser ikke værst ut. føles solid og ser ut som the real deal.

http://www.aliexpress.com/wholesale?initiative_id=RS_20141219091542&SearchText=wooden+headphone+stand

 

Det er svært bra pris; ser riktig ut også (har et par slike selv; som jeg betalte langt mer for).

 

Mistenker det er uoriginale, men et fett det så lenge de gjør jobben.

Endret av TGB
Lenke til kommentar

Sitter og ser på videoer og anmeldelser av Sennheiser HD800. Jeg tenkte i et lite, sinnsvakt øyeblikk å kjøpe et par. Dette kommer ikke til å ende bra for pengeboka mi en eller annen gang er jeg redd for. Også så massiv overkill som det er å kjøpe noe såpass når jeg ikke har noe kildemateriale eller forsterker som kan yte det rettferdighet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...