Gå til innhold

Tråden for de hodetelefonofile


miCro

Anbefalte innlegg

Har vært borti noe ala det samme selv på et billigkort fra Abit. Forsvant når jeg bygget ny maskin uten å endre noe av det elektriske. Det som var symptomet var at det kom ulyd hver gang jeg beveget på muspekeren. Det kan rett og slett være maskinen. Du kan forsøke å sørge for bedre kontakt mellom hovedkort og kasse. Det kan være lurt å også prøve å jorde maskinen og evt sjekke annen elektronikk som står i huset. En enkel måte er å ta ut alle sikringene uten om den kursen maskinen din står på så kan du forsøke å finne hva som lager problemet og om det er i huset. Håper du ikke har neonlys i maskinen din.

du beskriver akkurat det problemet jeg har, og ja jeg har en LED sleeve fra NZXT, er dette et stort problem?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Har vært borti noe ala det samme selv på et billigkort fra Abit. Forsvant når jeg bygget ny maskin uten å endre noe av det elektriske. Det som var symptomet var at det kom ulyd hver gang jeg beveget på muspekeren. Det kan rett og slett være maskinen. Du kan forsøke å sørge for bedre kontakt mellom hovedkort og kasse. Det kan være lurt å også prøve å jorde maskinen og evt sjekke annen elektronikk som står i huset. En enkel måte er å ta ut alle sikringene uten om den kursen maskinen din står på så kan du forsøke å finne hva som lager problemet og om det er i huset. Håper du ikke har neonlys i maskinen din.

du beskriver akkurat det problemet jeg har, og ja jeg har en LED sleeve fra NZXT, er dette et stort problem?

 

 

Jeg har vært borti lignende og det har hjulpet meg å bytte strømforsyning.

Lenke til kommentar

Ser også ut som Corsair sine strømforsyninger er de mest mest problemer, men det er vell kanskje siden majoriteten har Corsair :p Uansett så har jeg nok å bry meg om med en sykt irreterende add som har kommet i google chrome, klarer ikke få den vekk heller

 

362168ce2c3c313ed634e62cd38de6e9.png

f.eks...

Har slitt med å fikse det på andre... Gå inn på programfiler (x86) og se etter en mappe som eter HP-et eller annet som du ikke kjenner igjen. Om du får slettet denne så tror ejg addsene forsvinner, men har ikek fått avinstallert den ennå fordi at den har bakgrunnsprossesser som jeg ikke finner som kjører...

Lenke til kommentar

Jeg skal nå begynne å trene/jogge uti naturen, og skal dermed ha meg et headsett jeg kan bruke å høre på musikk mens jeg gjør dette. Støydemping er viktig, da det ikke er så kos å høre alle bilene jeg jogger forbi.

Har aldri prøvd aktiv støydemping i praksis. Jeg ser dermed etter et headsett som kan brukes ute, og inne om jeg skulle få lyst til det. Mine dt770 pro tørr jeg ikke ta med ut, da jeg er redd for å ødelegge dem elns, da de har litt størrelse.

Har i den forbindelse sett på Bose QC25, men er relativt grønn på dette området.

Lydkvaliteten må også være god, spesielt om jeg skal bevege meg opp i tusenlapper.

 

Hva foreslår dere? :)

Lenke til kommentar

Jeg skal nå begynne å trene/jogge uti naturen, og skal dermed ha meg et headsett jeg kan bruke å høre på musikk mens jeg gjør dette. Støydemping er viktig, da det ikke er så kos å høre alle bilene jeg jogger forbi.

Har aldri prøvd aktiv støydemping i praksis. Jeg ser dermed etter et headsett som kan brukes ute, og inne om jeg skulle få lyst til det. Mine dt770 pro tørr jeg ikke ta med ut, da jeg er redd for å ødelegge dem elns, da de har litt størrelse.

Har i den forbindelse sett på Bose QC25, men er relativt grønn på dette området.

Lydkvaliteten må også være god, spesielt om jeg skal bevege meg opp i tusenlapper.

 

Hva foreslår dere? :)

bose er bra for støykansellering, ikke lyd, period. Hva med støyisolerende in-ears? da du ikek vil bruke dt770 pga størrelsen? Finnes noice cancelling in ears også ;)

Lenke til kommentar

 

 

Jeg skal nå begynne å trene/jogge uti naturen, og skal dermed ha meg et headsett jeg kan bruke å høre på musikk mens jeg gjør dette. Støydemping er viktig, da det ikke er så kos å høre alle bilene jeg jogger forbi.

Har aldri prøvd aktiv støydemping i praksis. Jeg ser dermed etter et headsett som kan brukes ute, og inne om jeg skulle få lyst til det. Mine dt770 pro tørr jeg ikke ta med ut, da jeg er redd for å ødelegge dem elns, da de har litt størrelse.

Har i den forbindelse sett på Bose QC25, men er relativt grønn på dette området.

Lydkvaliteten må også være god, spesielt om jeg skal bevege meg opp i tusenlapper.

 

Hva foreslår dere? :)

bose er bra for støykansellering, ikke lyd, period. Hva med støyisolerende in-ears? da du ikek vil bruke dt770 pga størrelsen? Finnes noice cancelling in ears også ;)

Dt770 er udødlige! Mine er fra 2005 og er brukt mye :)

Lenke til kommentar

DT770 har en byggekvalitet som er top notch. Veldig fornøyd med mine, men jeg har begynt så smått å sysle med tanken på et par åpne hodetelefoner i høyere prisleie.

Ikke vanskelig å finne alternativer, men svært vanskelig å velge. Det er nesten for mye bra der ute nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...