Chris93 Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Da var HD800 komt i hus! Hentet dem i morges, og jeg må si jeg allerede er forelsket i den. Den er komfortabel, ser bra ut og låter konge. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Prolyd har de vertfall inne i nettbutikken , så du kan jo alltids prøve der. Takk, de har visstnok et demorom av et eller annet slag ja. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Da var HD800 komt i hus! Hentet dem i morges, og jeg må si jeg allerede er forelsket i den. Den er komfortabel, ser bra ut og låter konge. Gratulerer Fantastisk gode hodetelefoner dette ja, ingenting å si på det! Hvilket utstyr har du de koblet til? Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Jeg kjøpte den 6,3mm til 3,5mm overgang, så jeg bruker en gammel walkman. Phonitor 2 og Dacmagic plus. Crossfeed er deilig <4Jeg ble overrasket hvordan de på en måte "klikket" på plass i det jeg tok dem på. De sitter mye bedre på enn Q701 og DT770 pro 80ohm som jeg allerede har. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Noen som har tips til en grei, gjerne ikke for stor usb-lydkort/DAC som også har mikrofon-inngang? Noe jeg kan bruke headsettet mitt på som har adekvat kvalitet? AtW Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Eksternt xonar eller annet tilsvarende lydkort er vel et greit utgangspunkt. Alternativt de minste profflydkortene om det er ønskelig med "skikkelig" mic-inngang. Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Har litt lyst til å prøve HD800 på Magni/modi komboen min.. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 (endret) Har heller lyst på et par Stax SR-009 gitt ...men det kommer nok aldri til å bli noe av Endret 20. juni 2014 av Occi Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Eksternt xonar eller annet tilsvarende lydkort er vel et greit utgangspunkt. Alternativt de minste profflydkortene om det er ønskelig med "skikkelig" mic-inngang. Takk for tips, men såvidt jeg kunne se var det kun Xonar Essence 3 som hadde inngang, og den er nok litt over budsjettet. AtW Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Eksternt xonar eller annet tilsvarende lydkort er vel et greit utgangspunkt. Alternativt de minste profflydkortene om det er ønskelig med "skikkelig" mic-inngang. Takk for tips, men såvidt jeg kunne se var det kun Xonar Essence 3 som hadde inngang, og den er nok litt over budsjettet. AtW U1, U3 og U7 har alle inngang. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Fikk prøve et par HE-500 på forsterkern min i dag. De er alt for lyse. Plagsomt faktisk. Likte ikke lyden i det hele tatt :S Synes lyden i denon klokkene mine var langt bedre. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 (endret) Visst det er en ting jeg har lært er det at det nytter ikke å bare prøve en forsterker Jeg syntes ikke LCD-2 var big oppgradering fra Denon AH-D2000 før jeg fikk Schiit Mjolnir. Schiit er godt egnet Audeze fordi Schiit nettopp har en lysere tone. Man får ikke det mer "fysiske" punchet med Audeze eller Hifiman heller, noe som kan gjøre opplevelsen negativ visst man kommer fra feks Denon Endret 20. juni 2014 av BMWcoupeftw Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Vel problemet var at de er så lyse at det skjærer i ørene mine. Det var rett og slett forferdelig å høre på :S Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 Det irriterer meg at jeg ikke har en forsterker som er mer allsidig... Philips Fidelio X1 selges på Elkjop, så hadde vært gøy å høre dem! Men jeg har jo ingen forsterker... Begynner å bli lei LCD-2, trenger noe nytt! Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 Er mektig imponert over budsjetta/oppsetta enkelte har her inne. Blir så eg ser fram til å bli ferdig utdanna, så eg kan få meg en skikkelig jobb Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 Jeg tar tilbake alt eg har sagt om Hifiman HE-500. De er awesome Tydelig forbedring fra mine Denon klokker. Så nå vurderer eg faktisk å oppgradere Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 22. juni 2014 Del Skrevet 22. juni 2014 Kva fekk deg til å endre meining? Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 22. juni 2014 Del Skrevet 22. juni 2014 Eg satte meg ned med de i dag. Og de var noe helt annet enn i går. Kan kanskje ha noe med at eg er forkjølet å gjøre. Men de er fantastiske. Ganske litt skarpe. Men en veldig annerledes lydsignatur fra det eg er vant med. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 22. juni 2014 Del Skrevet 22. juni 2014 Fidelio X1 til 1500,- bare i dag. i tilleg kjører komplett fri frakt hele sommeren, et skikkelig røverkjøp! https://www.komplett.no/philips-fidelio-x1/773297 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå