Kiruk Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Så ikke dumme ut, kom gjerne med flere forslag. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) http://www.hifiklubben.no/produkter/tilbeh...ert_mahogni.htm Liten opdatering siden sist. Har visst kommet en ny version av denne. Den skal jeg ha. Vet noen om sider hvor dere finner hodetelefonforsterkere? Endret 30. januar 2009 av SxTxRxIxFxExR Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Her blant annet. Lenke til kommentar
Molotovcocktail Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 http://www.hifiklubben.no/produkter/tilbeh...ert_mahogni.htmLiten opdatering siden sist. Har visst kommet en ny version av denne. Den skal jeg ha. Vet noen om sider hvor dere finner hodetelefonforsterkere? Meier Corda Symphony pluss Benchmark DAC1 ville nok vært et godt valg. Skal man først ha seriøse hodetelefoner trenger man seriøst utstyr. Å kjøpe hodetelefoner til 10k og drive dem med budsjettforsterkere o.l. er bare tull. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Skal ha meg et opphold på sykehus en periode nå og kunne trenge meg et greit portabelt oppsett. trenger altså en Mp3 spiller , gjerne HD basert med en del plass og noen gode behagelige klokker som ikke gir fra seg så mye lyd til omgivelsene siden jeg blir regner med jeg nok må dele rom med noen andre. Eneste kravet til Mp3 spilleren er at den har plass til en god del musikk og grei lyd , noe annet trenger jeg ikke . prisen på dette kan ikke overstige 3000 ,- noen som har noe tips ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 16GB cowon D2 + 32GB SDHC kort Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Nå venter jeg spent på en xm4 forsterker og en akg k701. Sistnevnte fra cdon, som tydeligvis er trege til å sende ting Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ojsann. Kom plutselig på at det ikke er store jobben å legge til hodetelefonutgang på rørforsterkeren min Ren klasse A SET rørforsterker, perfekt match til K701, right? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Forsterker != hodetelefonforsterker Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Vet da det. Men får til en hodetelefonutgang tunet til 62ohms uten noe problem. Forskjellen på en tradisjonell forsterker med rør til høyttalere eller hodetelefoner er jo stort sett bare effekt og last presentert til røret. Lenke til kommentar
kaninkoker Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 kjøpte meg akkuratt ny portabel amp. en CMOY fosterker fra ebay. fungerer faktisk ganske bra siden den er så liten + fin lyd. kjører denne sammen med beyerdynamic DT770 pro og Sennheiser HD25. noen som har noen erfaringer og dele med denne amp'n ? bilder kommer snart. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Finnes en haug forskjellige utgaver av cmoy, å si du har en sier ingenting om hva du faktisk har av forsterker Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hvilken modell er best da Ødegård (eller hvilken vil du anbefale)? Sennheiser HD25 Har du prøvd dem med noe annet enn de medfølgende stål-kablene? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Cmoys og forsterkere generelt interesserer meg mildt sagt midt i ræva, men det er fortsatt forskjell på dem, avhengig av hvilken opamp de bruker etc etc. Endret 3. februar 2009 av Slettet+89234341 Lenke til kommentar
kaninkoker Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Finnes en haug forskjellige utgaver av cmoy, å si du har en sier ingenting om hva du faktisk har av forsterker Denne : http://cgi.ebay.com/Headphone-Amplifier-CM...%3A1%7C294%3A50 Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 :wallbash: K701-ene mine blir sendt fra sverige. Faen altså, jeg som hadde forventet å få de opp hit innen rimelig tid. (Tre dager) Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Meget interessant tråd. Eier et par Sennheiser HD595 og AKG K271 Studio. Kobler dem direkte til integrert lydkort på laptop, og her er det nok bra forbedringspotensiale i oppsettet. Vet dog ikke helt hva jeg trenger. Nytt lydkort? DAC? Hodetelefonforsterker? Føler meg ganske blank her. Vet ikke helt hva de ulike tingene gjør. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Skal ikke mye til for å slå et integrert lydkort, kjøpte et USB lydkort til 180 kr på komplett og det forbedret lyden merkbart Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Fins det Hodetelefoner som demper all lyd utenfor selve hodetelefonene? skall ut og fly om en stund og der hører eg bare flyduren, vanskelig og høre musikk. Noen som kan anbefales? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Finnes mange. Bose quietcomfort er visst høyt aktet, men bose produkter pleier å være...lettere overpriset. Har du prøvd plugger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå