Wackee Skrevet 28. november 2013 Rapporter Del Skrevet 28. november 2013 Phillips X1 har bra med trøkk! Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 28. november 2013 Rapporter Del Skrevet 28. november 2013 Skal du bytte ut LCD-2'ene, eller skal du kjøpe et par ekstra hodetelefoner for å komplimentere dem? Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 28. november 2013 Rapporter Del Skrevet 28. november 2013 Skal kjøpe noen for å komplimentere, men om det blir veldig godt likt og derved blir brukt mest blir LCD-2 selvsagt solgt. Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 28. november 2013 Rapporter Del Skrevet 28. november 2013 Ah, vurderer å kjøpe HD650 brukt for 1,8k.. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 28. november 2013 Rapporter Del Skrevet 28. november 2013 Jeg tror kanskje du vil bli mest fornøyd om du selger LCD-2, og går for en av de dyrere modellene til Audeze. Personlig ville jeg sett på T1 eller om jeg hadde hatt enda mer penger, HD800. Begge disse blir nok for lyse for deg, men kan jo være fint å ha sammen med LCD-2. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 28. november 2013 Rapporter Del Skrevet 28. november 2013 Tror det kan være lurt å prøve litt forskjellig før du bestemmer deg. Er ikke bare-bare å treffe rett uten videre når man skal videre fra noe man er greit fornøyd med til noe litt annerledes. Har du egnelig forsterker både for å drive de rett, og med den signaturen du er ute etter, så er jo T1/HD800 aktuelle. Men T1 kan bli tynn med "feil" forsterker. Tar meg selv i å lengte etter rørene i LD Mk3-en, samtidig som jeg egentlig nyter det absolutt nøytrale og støyfrie resultatet fra Scarlett-en min... Kanskje kunne K812 være aktuell? Litt tidlig å si enda, men nok til at de absolutt kan virke interessante. Lenke til kommentar
kaninkoker Skrevet 28. november 2013 Rapporter Del Skrevet 28. november 2013 Hallois. Sliter litt med valg av hodetelefoner her. Valget står mellom Momentum eller philips fidelio X1(eller andre så klart). Er ute etter et par lekne og dynamiske hodetelefoner i prisklassen 2-3000 kr. for referanselytting bruker jeg q701 m dacmagic og en liten hodetelefonforsterker, men enkelte sjangere kan føles litt "flate" Noen tips?? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 28. november 2013 Rapporter Del Skrevet 28. november 2013 Jeg hadde sett i retning dt880/dt990. De ligger pent priset nå i forhold til før, og de er fremdeles knallgode. Lenke til kommentar
kaninkoker Skrevet 28. november 2013 Rapporter Del Skrevet 28. november 2013 ikke dumt. Har eid et par 770 pro, men solgte de etter et år. Flott hodetelefon, men syns personlig at bassen ble en smule overkill. Greia er at jeg eier oxo hd25 som er en slags crossover til DJ bruk og trening. mulig kjøp av momentum da blir litt mye, selv om de er større og gir et bedre lydbilde. Men må si X1 frister, hørt mye bra om de. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 28. november 2013 Rapporter Del Skrevet 28. november 2013 Eg har X1 sjølv. Stod og mellom dei og Momentum. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 28. november 2013 Rapporter Del Skrevet 28. november 2013 X1 er interessant! Åpne "basshead" hodetelefoner? Man får vel ikke den samme rene lyden i lukkede hodetelefoner Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 28. november 2013 Rapporter Del Skrevet 28. november 2013 grei å se gjennom for litt info om X1 Lenke til kommentar
Pescado Skrevet 28. november 2013 Rapporter Del Skrevet 28. november 2013 Jeg lurer svært på hvor mye bedre lyden til X1 er enn Momentum sånn rent lydmessig. Veier det opp for det faktum at man trenger DAC/amp og mister portabilitet? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 29. november 2013 Rapporter Del Skrevet 29. november 2013 Fidelio X1 er desktop headphones og blir såklart bedre med en bedre DAC og AMP. Har man lyst på portabilitet i samme pakke så går man ikke for Fidelio X1. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 29. november 2013 Rapporter Del Skrevet 29. november 2013 Soundgarden selger Senneheiser Momentum til ca. 1200 kroner. Virkelig ikke dårlig! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 29. november 2013 Rapporter Del Skrevet 29. november 2013 ^ On-Ear utgaven vel og merke. Fortsatt ikke ille pris. Lenke til kommentar
kaninkoker Skrevet 29. november 2013 Rapporter Del Skrevet 29. november 2013 Ser at Nad er ute med Hodetelefoner. Virker som at tyll fra innerfidelity har en greie for de, Noen som har testet? Btw, hvis det er noen som virkelig er keen på å slå på stortromma så ligger Sennheiser Orpheus ute på finn til 226k. Grovt. Lenke til kommentar
Ekinorak Skrevet 29. november 2013 Rapporter Del Skrevet 29. november 2013 http://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-bilde/hodetelefoner/DNNAHNCW500BL/denon-hodetelefoner-ah-ncw500-sort Er dem noe bra? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 29. november 2013 Rapporter Del Skrevet 29. november 2013 De så maks ukomfortable ut. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 29. november 2013 Rapporter Del Skrevet 29. november 2013 Ser at Nad er ute med Hodetelefoner. Virker som at tyll fra innerfidelity har en greie for de, Noen som har testet? Btw, hvis det er noen som virkelig er keen på å slå på stortromma så ligger Sennheiser Orpheus ute på finn til 226k. Grovt. Jeg har så vidt testet dem. Da kun i noen minutter i butikken. Altså ikke nok til å kunne si så veldig mye, men det var uansett en positiv opplevelse. Dette sammen med alle positive anmeldelsene/erfaringene jeg har lest vil jeg ikke ha problemer med å anbefale dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå