Andeby Skrevet 26. november 2013 Rapporter Del Skrevet 26. november 2013 Ganske sikker på de ikke sender V-Moda til Norge på Amazon? Lenke til kommentar
Pescado Skrevet 26. november 2013 Rapporter Del Skrevet 26. november 2013 Sorry for at jeg plager dere, men er det stor forskjell på Philips X1 og Sennheiser Momentum om en ser bort fra lekkasje og portabilitet? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 26. november 2013 Rapporter Del Skrevet 26. november 2013 Ganske sikker på de ikke sender V-Moda til Norge på Amazon? De sender til norge jo. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 26. november 2013 Rapporter Del Skrevet 26. november 2013 Er du på amazon.com? Some of the items in your order cannot be shipped to the selected address. Please select a new address to see your estimated order total. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 26. november 2013 Rapporter Del Skrevet 26. november 2013 ja, de sender til min adresse. Gjøvik, Norway Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 26. november 2013 Rapporter Del Skrevet 26. november 2013 Sitter med fingeren på "avtrekkeren" nå oglurer på og bestille meg en slik hodetelefon forsterker, men har nok kommet til at jeg vil ha en portabel en i tillfelle og da blir det vel kanskje Fiio E17 eller E07. Usikker hvilke av disse jeg bør satse på. Er klar over at det dyreste er det beste, men å betale 500,- ekstra for morroskyld har jeg ikke veldig lyst til Lenke til kommentar
Netforce Skrevet 27. november 2013 Rapporter Del Skrevet 27. november 2013 Sitter med fingeren på "avtrekkeren" nå oglurer på og bestille meg en slik hodetelefon forsterker, men har nok kommet til at jeg vil ha en portabel en i tillfelle og da blir det vel kanskje Fiio E17 eller E07. Usikker hvilke av disse jeg bør satse på. Er klar over at det dyreste er det beste, men å betale 500,- ekstra for morroskyld har jeg ikke veldig lyst til Koster vesentlig mer om du skal "oppgradere" senere, så skyt inn de ekstra 500 Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 27. november 2013 Rapporter Del Skrevet 27. november 2013 Koster vesentlig mer om du skal "oppgradere" senere, så skyt inn de ekstra 500 I see... Får gå i tenkeboksen så får vi se i løpet av dagen Lenke til kommentar
Pop Skrevet 27. november 2013 Rapporter Del Skrevet 27. november 2013 Sitter med fingeren på "avtrekkeren" nå oglurer på og bestille meg en slik hodetelefon forsterker, men har nok kommet til at jeg vil ha en portabel en i tillfelle og da blir det vel kanskje Fiio E17 eller E07. Usikker hvilke av disse jeg bør satse på. Er klar over at det dyreste er det beste, men å betale 500,- ekstra for morroskyld har jeg ikke veldig lyst til Siden du vil ha portabel, hva blir lydkilden din? Regner med det er mobiltelefon, men da hvilke formater og kvaliteter? Har du mp3 med 128kbps på mobilen vil ingen forsterker hjelpe deg. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 27. november 2013 Rapporter Del Skrevet 27. november 2013 Hører kun på Spotify (dog med høyeste kvalitet, om det hjelper noe). Jeg har en Samsung Galaxy SIII og min neste telefon blir en iPhone. uansett så er det kun Spotify jeg hører på. Lenke til kommentar
Pop Skrevet 27. november 2013 Rapporter Del Skrevet 27. november 2013 Spotify med max kvalitet er vel 320kbps? Da har du plenty rom for forbedring. Telefonens egen forsterker er ikke i nærheten av en ekstern forsterker. Innspillinger vil jo også begynne å telle da. En dårlig overkomprimert innspilling vil stort sett låte rævva uansett hva den spilles på. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 27. november 2013 Rapporter Del Skrevet 27. november 2013 Hovedpoenget er at jeg vil ha høyere lyd. Lyden jeg har nå er OK den, men savner liksom det siste lille for at det skal "trykke" litt i ørene. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. november 2013 Rapporter Del Skrevet 27. november 2013 Fikk min Schiit Asgard 2 fra Duet.no i går. Finn feilen (ganske åpenbart etter et bildesøk) Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 27. november 2013 Rapporter Del Skrevet 27. november 2013 Fikk min Schiit Asgard 2 fra Duet.no i går. Finn feilen (ganske åpenbart etter et bildesøk) IMAG0141.jpg Nice Skal du sende den tilbake eller beholder du den? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. november 2013 Rapporter Del Skrevet 27. november 2013 Har snakket med Schiit og fra det jeg forstod så "skjer ikke dette". Skal snakke med Duet også og kryssforhøre meg med begge sider. Hvis det ikke er noe annet enn manglende markering på fronten tar jeg være på den. Litt kult å ha en som ingen andre har Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 28. november 2013 Rapporter Del Skrevet 28. november 2013 (endret) Nå er det "Black Friday" hos Audeze, nå selges LCD2 med 20% rabatt. Var i kontakt med Duet.no og de har samme tilbud. (De hadde ikke oppdatert sidene enda) Jeg slår til! Endret 28. november 2013 av KoKo_ Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 28. november 2013 Rapporter Del Skrevet 28. november 2013 Tenkte jeg skulle kjøpe nye hodetelefoner! Begynner å bli lei LCD-2. Vil ha noe som låter rent & klart, men samtidig har bra punch i bassen! Tips? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 28. november 2013 Rapporter Del Skrevet 28. november 2013 Tenkte jeg skulle kjøpe nye hodetelefoner! Begynner å bli lei LCD-2. Vil ha noe som låter rent & klart, men samtidig har bra punch i bassen! Tips? Hvor langt synst du LCD2ene er fra den punchen du vil ha ? kansje LCD XC er noe for deg ? http://stereos.about.com/od/accessoriesheadphones/fl/Audeze-LCD-XC-Headphone-Review.htm "Tonally, the LCD-XC sounds close to flat -- but not quite flat. The bass has a subtly pumped-up quality, nowhere near as punchy as most closed-back headphones deliver, but not as dead-flat as bass of the LCD-X and HE-500. It's not that the LCD-XC's bass sounds louder, though -- it's just more resonant. I'd compare it to the difference between a good ported subwoofer and a good sealed sub. As with a ported sub, the LCD-XC's bass has a more resonant quality with more punch, while the open-back headphones have that more neutral quality often heard in sealed subs." Ellers er vel kansje Fostex TH-900 et alternativ for deg ? etter tester jeg har lest av disse og hva jeg selv har hørt av lignende Denon hodetelefoner er det nok relativt god punch i disse . Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 28. november 2013 Rapporter Del Skrevet 28. november 2013 Fostex TH-900 er for lyse. Denon D2000 er for gromsete i lyden (har dem selv), men punchen er relativt god ja. Hvordan D5000 & D7000 er vet jeg ikke. Kan vel importere D7100 til billig penge fortiden. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 28. november 2013 Rapporter Del Skrevet 28. november 2013 Audio Technica ATH-W1000X da ? har lest en del bra om dem , så kan jo kansje være verdt å sjekke ut. Audio-technica ATH-W5000 og forøvrig , de har jeg hørt for noen år siden og ble sliktsett mektig imponert av dem da , men er såpass lenge siden med middelmådig utstyr at jeg ikke helt klarer å sette de opp mot andre hodetelefoner . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå