Kurio Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Skal forhøre meg med Audio Norge i morgen, så får vi se hva en eventuell pris hadde havnet på. Ser jævelig nice ut med 2 bokser oppå hverandre ihvertfall. Hvilken versjon av DT770 burde vurderes? 32 eller 80? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 PYST XLR koster det dobbelte. Altså 40USD. Hos duet.no koster det 990NOK for Magni og 990NOK for Modi. Frakt kommer i tillegg. Med kabel og frakt blir vel prisen rundt 2400 kroner kan jeg tenke meg. Noe som er 5-600 kroner dyrere enn om man kjøper direkte fra Schiit. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 250 Ohm om du skal kun bruke den hjemme med en eventuell Schiit-forsterker. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Tror nesten jeg blir å selge continental V1 igjen.Føler ikke det er den beste komboen med Mad Dog. Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 (endret) 250 Ohm om du skal kun bruke den hjemme med en eventuell Schiit-forsterker. Finner ingen som selger denne dessverre. 80 blir det eneste da? PYST XLR koster det dobbelte. Altså 40USD. Hos duet.no koster det 990NOK for Magni og 990NOK for Modi. Frakt kommer i tillegg. Med kabel og frakt blir vel prisen rundt 2400 kroner kan jeg tenke meg. Noe som er 5-600 kroner dyrere enn om man kjøper direkte fra Schiit. Jeg klarer faen ikke å finne det på hjemmesiden, har du link? http://www.duet.no/?module=Shop;action=ProductGroup.viewProductGroup;id=994 Finner bare alle andre. Endret 6. november 2013 av Kurio Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 (endret) ... Endret 6. november 2013 av Sentenza Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Du må ta kontakt med Duet da dem ikke har dem ute i nettbutikken. Spørr om han har noen som har stått til demo så du kan få litt finere pris. Duet/Audio Norge er ikke prutbare med mindre du er god kunde xD Jeg ville valgt 80ohm. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Finner ingen som selger denne dessverre. 80 blir det eneste da? http://www.prisjakt.no/product.php?p=164504 Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Du må ta kontakt med Duet da dem ikke har dem ute i nettbutikken. Spørr om han har noen som har stått til demo så du kan få litt finere pris. Duet/Audio Norge er ikke prutbare med mindre du er god kunde xD Jeg ville valgt 80ohm. Helvete. Jeg ser at Duet ikke har en fysisk butikk, men har ulike forhandlere, er det slik å forstå? Mens Audio Norge har en fysisk butikk? Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Duet/Audio Norge holder til i samme lokale i Oslo. Som nevnt, bare å ta kontakt, anbefaler å ta kontakt med Duet. Lenke til kommentar
Gloria Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Vil jeg få mye ut av å oppgradere fra ATH-M50? Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Vil jeg få mye ut av å oppgradere fra ATH-M50? Det kommer an på hva du er ute etter og hva du oppgraderer til... Lenke til kommentar
Gloria Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Det kommer an på hva du er ute etter og hva du oppgraderer til... Bare god musikkvalitet. Hvis jeg hopper opp 1000 kroner for eksempel Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Du vil kunne få bedre lydkvalitet, men samtidig så er lyd såpass subjektivt at det er ikke sikkert at du nødvendigvis vil føle at det er verdt pengene. Har du forsterker med litt futt i kan du imidlertid gjøre et ganske stort hopp i lydkvalitet. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Jeg har en Argon HA2 liggende. Den er i og for seg helt ok, utenom tre ting: RCA-kontaktene bak er av laber kvalitet og blir dratt ut av Argons egne kabler. Når du skrur den på så går strømmen rett til hodetelefonutgangen og om røret ikke er varmt så får du en *pop* i hodetelefonene, samme når du skrur av. Løsningen på dette er å skru på forsterkeren med hodetelefonene utkoblet, vente 20 min, plugge inn hodetelefonene, samtidig som man drar ut hodetelefonene før man skrur av. Siste punktet er prisen Hifiklubben skal (skulle?) ha for den, det er rundt det dobbelte av en identisk enhet fra Kina som mangler Argon sine logoer. Det er forøvrig ikke en "ekte" rørforsterker heller. Forsterkningen skjer av en solid state enhet og røret er satt opp til å være en slags equalizer. Det er jo samme prosedyren jeg må igjennom på min NAD C326BEE. Bare at jeg slipper å vente 20min, jeg bare venter til jeg hører relèet klikker. Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Yey, fikk ringt Duet, og forhørt meg. Koster 999 per stykk, som ikke var så ille, så blir vell å hente det i morgen. Bestilte DT770 80 Ohm og, så dette blir aldeles spennende. Likte spesielt bra at det ikke var noe drivertull av noe slag, plug & play. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Ganske villt at DT770 pro 80 er populært enda! Mener på at jeg kjøpte mine i 2005! Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Fått fiksa avataren og. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Kjente deg nesten ikkje igjen Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 (endret) Ganske villt at DT770 pro 80 er populært enda! Mener på at jeg kjøpte mine i 2005! De har vært populær siden lanseringen...i 1985. Endret 7. november 2013 av Sentenza Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå