Pop Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Haha! Jeg lovet meg selv å ikke bruke mer enn 30k på hifi, og det er har så langt gått fint Håper bare jeg blir frelst av Schiit Mjolniren og ikke får lyst på ny forsterker med det første. Herlig, tror jeg hadde satt grensa på omtrent det samme siden vi akkurat hadde bygget hus. Endte vel på omtrent det dobbelte før behovet var noenlunde tilfredsstilt. Inntil videre.... Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Bah posten er treg.. Har Asgard 2'en på fredag kanskje. Og har sendt forespørsel om de har en Modi på lager også. Om ja så blir en bestilt hehe. Hvor bestilte du din Asgard 2? Venter spent på ditt inntrykk, lønna ramler inn straks så det skal ikke mye til før jeg ender opp med én selv. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Bestilte fra duet.no Kan trygt anbefale de :-) 1 Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 (endret) Bestilte fra duet.no Kan trygt anbefale de :-) Er det bare meg eller er dem meget treige til å sende varene? Skulle få en fin pris på Mjolniren siden jeg var "god" kunde. Men jaggu bruker dem 3-4 dager før dem sender varen i det hele tatt... Endret 10. oktober 2013 av BMWcoupeftw Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Joda de er treige, men klager ikke. Tid har eg nok av :-) Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Der var Schiit Modi betalt og har den en gang i neste uke. Åhh dette blir så bra! Og i morgen tidlig har eg en stykk Asgard 2 framfor meg. Da blir det lytting i et par timer før eg poster inntrykket her. Tenkte også å ta et par bilder av oppsettet mitt. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 (endret) Joda de er treige, men klager ikke. Tid har eg nok av :-) Jeg syntes det blir for galt når man betaler mange tusen kr også tar dem seg såpass god tid. Eneste grunnen til at jeg benytter dem er pga dem er eneste leverandøren av produktene jeg vil ha. Jeg tviler at dem er så opptatt at dem ikke kan ta seg 10 min til å sende en vare dagen den blir betalt. Men det er nå min mening. Endret 10. oktober 2013 av BMWcoupeftw Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Vel det virker på meg som at det er bare en person som tar seg av nettbutikken. Så eg forventer ikke samme hastighet som komplett feks. Men ja eg ser hva du mener. Dessverre lite vi kan gjøre med det. Hvis da ikke du starter eget firma da. Importere Schiit feks. Da hadde du fått meg som kunde med en gang. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Audio Norge & Duet samarbeider jo elns. De holder hvertfalt til i samme lokale. Det er noe vi kan gjøre med det, nemmelig klage! 1 Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Er det annen forskjell på Rosewood og Bamboo versjonene av LCD2 enn utseende? Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 (endret) Det er bare utseende ja. Kan vel få LCD-2 Vegan også, som ser ganske behagelig ute! De har dem i sverige hvertfalt! Endret 10. oktober 2013 av BMWcoupeftw Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Var på duet.no og så at prisforskjellen er på 1200,- mellom de, synes det er ganske mye hvis det kun er finnishen...? Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Jepp det er det. Men det er pga rosewood er mye vanskeligere å få tak i Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Det er vel ingen av dere som holder til i nordnorge? Sliter med å finne noen andre med samme hobby her. Hadde vært kult å diskutere headfi med likesinnende. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Da har jeg vært på tur og hentet meg noe spennende noe! Legger inn et par bilde før den blir pakket ned og sendt avgårde til chicago Har desverre ikke speilrefleksen for hånd akkurat nå så da blir d hallkjipe mobilbilder 1 Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Nam! Virkelig en av de mer sexy forsterkene på markede! Headamp GS-X Mk2, Cavalli Liquid Gold, Ray Samuels Apache & Darkstar også Bakoon HPA er de mest sexy og drømme forsterkerne mine Lenke til kommentar
grungewhore Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Tromsø her, Nord-Norge er ett vidt begrep... Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Der var Schiit Asgard 2'en hentet. Pakker opp nå. Dokumenterer hele prosessen med bilder. Kan laste de opp til et album om noen er interessert. 1 Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Der var Schiit Asgard 2'en hentet. Pakker opp nå. Dokumenterer hele prosessen med bilder. Kan laste de opp til et album om noen er interessert. Mest interessert i å høre hva du synes, var det verdt det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå