Gå til innhold

Tråden for de hodetelefonofile


miCro

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

High-end lyd vil alltid ha en stiv prislapp, dessverre. De første lytteintrykkene på head-fi.org virker meget lovende:

 

So let me say this: I have no doubt in my mind that the Sennheiser HD 800 is, beyond any shadow of a doubt (even this early on) one of the finest dynamic headphones I've ever heard. And I am quite confident in saying that Sennheiser's new HD800 is (yes, again, even this early on) one of the best headphones I've heard of any type, period.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Takker, er furu-hobbyplate med oljelakk. Ikke veldig eksklusivt men. Forsterkeren er nok bare en fiio E3, så ikke verdens beste, men bruker den nå sammen med DT770'ene uansett. Tok 5 forsøk før jeg klarte å frese ut hulrom uten at det gikk til helvete, 18mm tjukt treverk.

 

Hodetelefonene er KSC75, bøylen fra gamle UR40.

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar

Da har jeg bestilt min første hodetelefonforsterker. Siden dette er min første, så valgte jeg å gå for en med en fornuftig prislapp.

 

Little Dot MKIII:

 

MK3%20Iso.jpg

 

Hva hodetelefoner angår, så er jeg ikke helt sikker på hva jeg ender opp med. Alternativene er AKG K701 og Sennheiser HD650. Vanskelig å velge. :shrug:

Lenke til kommentar

Har lurt på å kjøpe eit sett til innebruk i det siste. Ute på farten har eg pluggar, men sidan eg bur i blokk er det ikkje alltid det høver seg å ha full guff på stereoanlegget ved filmsjåing. Har berre eit par Koss Pro3AA i dag som eg har hatt i fleire år, men sjeldan brukt. Eit skikkeleg sett hadde vore knall.

 

Treng heller ikkje noko forsterkar på det då, laptopen, TV-en og anlegget klarer fint å yte nok.

 

Kor mykje lyd kjem det ut av eit åpe sett som f.eks. HD 650? Ser du får HD 650 på Procom no til ein overkommeleg pris. Har riktignok brukt mykje cash på AV-utstyr i det siste. :hmm:

 

Det er dyrt å ha både golf og audio/video som hobby, skulle hatt meg nytt golfsett og. :p

 

Edit: Mykje betalte du for MKIII-en forresten?

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...