Dr. Brodsky Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 (endret) Hvor mye tror dere jeg kan få for Beyerdynamic DT770 80 ohm i perfekt stand, men uten eske? Kjøpt i Mai i år. Ser de billigste går for 1 300 kr ny. Endret 11. august 2013 av Phileas Fogg Lenke til kommentar
YoYotama Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Er det mic på Shure se535? Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Nei, men de selger en kabel med mikrofon. Sjekk sidene til Shure for produktnavn. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Noen anbefalinger til ht-plugger til mobilbruk? Gode men billige. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Har ikkje hørt dei sjølv, men testvinner i Lyd og Bilde bør jo gi ein god indikasjon på kvaliteten. a-Jays Three http://www.netonnet.no/art/lyd-og-hjemmekino/hodetelefoner/in-ear/jays-a-jaysthree/147178.3196/ Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Jeg har hatt Sennheiser CX-300II i noen år nå og de har vært super. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 (endret) Fikk en pakke i dag! Beyerdynamic DT880 600 ohm. Ja, jeg bommet totalt på lyssettingen... Har DAC og forsterker på vei i posten, får ikke testet så mye før det ankommer...dessverre. Endret 14. august 2013 av Phileas Fogg 1 Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Ser bra ut! Du kan jo vurdere sorte puter fra BD sin nettbutikk, syns ihvertfall mine 990 så mye bedre ut med det. Fikk du solgt 770'ene? Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 (endret) Takk for tipset. Nei,de er ikke solgt ennå. Mange interesserte, men det er enten svindelforsøk eller folk som ikke lar høre fra seg etter jeg har godtatt tildudet de kom med. Litt merkelig egentlig da jeg har solgt et par dt770 tidligere, og de ble revet vekk minutter etter jeg la ut annonsen. Endret 15. august 2013 av Phileas Fogg Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 (endret) Noen som har et godt triks for å bli kvitt problemet med klirringen i DT-770 pro for godt? Begynner å bli litt lei av å pirke det opp og rense det heletiden. Endret 16. august 2013 av Mr. A Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Klippe håret? Lenke til kommentar
ErikLøvaas Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Noen her som har noen erfaringer med V-Moda Crossfade M-100? Lenke til kommentar
Ekinorak Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 (endret) Noen her som har noen erfaringer med V-Moda Crossfade M-100? Jeg har dem, veldig fornøyd, litt bass tunge, men jeg hører mye på dubsteb/techno etc. Kvaliteten og muligheten til å ha egne sideplater er genialt, dem er "On-ear", og klemmer relativt hardt på ørene, så selv om putene er veldig behagelige merker jeg det godt etter et par timer. Endret 16. august 2013 av Ekinorak Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 M-100 er da ikke on-ear. Lenke til kommentar
ErikLøvaas Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Ekinorak: Vet at de er basstunge, hører på rap og EDM. Har hørt at de er ganske komfortable og at de er over-ear. PS: Hvor kjøpte du dem fra og hvor mye kostet frakten? Lenke til kommentar
Ekinorak Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 (endret) Ok, kanskje V-moda klassifiserer dem som Over-ear, kan ikke se at det står noe annet en Over-ear/on-ear på katogorien dem ligger i. Men jeg har flere over-ear hodetelefoner men disse er ikke mer en 3cm i bredden, og du skal ha små ører for at dem da ikke hviler litt oppå ørene. Her er et bilde jeg tok med et normal sd-kort som illustrasjon: Ikke forstå meg feil, jeg virkelig digger dem, greit å bruke på reise, bussen etc, men orker ikke å ha dem på foran pcen f.eks i 5-6 timer. Jeg var å hentet dem på kontoret i til v-moda, så jeg betalte ingen moms/frakt etc, ble billige for meg. Til sammenligning mine Sennheiser pc350 over-ear: Endret 16. august 2013 av Ekinorak Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 En stund siden jeg har prøvd dem, men mener da å huske at de passet fint rundt ørene mine. Lenke til kommentar
Ekinorak Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 (endret) Jeg vil anbefale dem ihvertfall, utrolig digg bass i dem, beats sin bass høres ut som en radio fra 1920 tallet til sammenligning. Hos meg har dem veldig god bass uten forsterker, men med en forsterker blir det helt absurd. Jeg har også kjøpt mikrofon til dem, faktisk grei kvalitet på den(med hendhold til prisen på 30 dollar), la ved et lydklipp som jeg tok opp. Også er det digg å lage bestille egent design til forskjellige anledninger: lydklipp.zip Endret 16. august 2013 av Ekinorak Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 (endret) Jeg har dem, veldig fornøyd, litt bass tunge, men jeg hører mye på dubsteb/techno etc. Kvaliteten og muligheten til å ha egne sideplater er genialt, dem er "On-ear", og klemmer relativt hardt på ørene, så selv om putene er veldig behagelige merker jeg det godt etter et par timer. En kollega av meg kjøpte disse i USA i sommer. Har testet dem littegrann, og førsteintrykket er veldig bra. Skikkelig god byggekvalitet, og dem var veldig gode å ha på. Slettes ikke on-ear på mine ører ihvertfall. Bassen var tight og egentlig veldig passende i mine ører, ikke så grautete bass ala Beats. Følte samtidig at vokalen kom godt frem i disse, bassen overskygget ihvertfall ikke i nevneverdig grad. Men har kun hørt 10 sanger fra forskjellige sjangrer sånn ca. da. Kunne tenkt meg ett par selv for å være ærlig. Endret 16. august 2013 av Mala Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Klippe håret? Nja, det er ikke akkurat et valg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå