Gjest Slettet+45613274 Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Kanskje litt seint svar, men Note II kan drive DT770 Pro uten problem. Det er ei lita hake, då. Om du har litt teknisk innsikt, og kan roote telefonen, kan du øke output-volumet ganske mykje, og det er ekstremt stor forskjell på det kontra ikkje-roota mobil. Så det er mulig, men kanskje litt tungvindt for nokon Takk for svar. Rooting er desverre ikke aktuelt akkurat nå, men det kan bli. Anyhow, fant denne http://www.ebay.com/itm/Beyerdynamic-DT-770-PRO-32-32-Ohm-Studio-Headphones-/330900569073?pt=US_DJ_Monitoring_Headphones&hash=item4d0b35fbf1 på ebay så prisforskjellen er ikke så stor. Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Då ville eg heller kjøpt i Norge. Lettare å sende i retur om noko skulle vere gale, 5 års reklamasjonsrett, og ikkje mykje dyrare http://www.netshop.no/WebPages/Produkt/ProduktInfo.aspx?plid=189752&ref=prisjakt Lenke til kommentar
nipton Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 http://www.prisjakt.no/product.php?p=164505 Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 er det fortsatt Bose QuietComfort® 15 som er standarden innen Noise Cancelling ? Har B&W P5 som jeg er ekstremt fornøyd med fra før men må ha noe som låser ut alt av bråk samt ikke lekker masse lyd.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 (endret) Selve NC-ytelsen er det fortsatt Bose som er på toppen, men hva gjelder lyd og funksjoner finnest det andre alternativer. Også nevnt noen sider bakover i tråden Ingen av settene låser ut alt av bråk dog, da NC er effektiv mot jevn bakgrunnsstøy. Plutselige lyder vil du uansett høre greit. Dersom du har en Soundgarden butikk i nærheten anbefaler jeg deg å ta turen ditt og teste ut litt de forskjellige modellene der. Sjekk ut http://www.innerfidelity.com/ og les litt om de forskjellige settene med NC, og selvfølgeig mange andre headsett. Fin side med mye bra stoff, fyren har også en egen youtubekanal Endret 9. mai 2013 av Mala 1 Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 skal sjekke det ut, har en soundgarden 10-20min unna så får ta en tur.. Takker. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 "The Sennheiser Momentum is going up on the "Wall of Fame" as the best sealed headphone for general purpose uses." - Jepp, da blir det et par Momentum på meg snart nok. 1 Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Hør på AKG K551 først! Personlig likte jeg lyden i K551 bedre enn Momentum. Momentum ser imidlertid bedre ut og er en del mindre... Vanskelig valg, men la ørene dine bestemme! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Hva vil du si er hovedforskjellene? Lenke til kommentar
hsvendse Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Hvordan kan en koble på med lenger kabel på AKG K551? når jeg kobler på lenger kabel, virker lyden ordentlig bare hvis jeg trykker på og holder inne pause knappen på ledninga....? Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Hva vil du si er hovedforskjellene? Jeg hører mye på elektronisk musikk, så det var den stålsolide kontrollen over bassen som gav K551 seieren for min det. Momentum har godt med punch, men klarer ikke levere det detaljrike lydbildet i det lave spekteret som K551 gjør. Momentum prøver veldig, men klarer ikke få "tightheten" som K551 gjør imo. Tror det er for mye å be om når elementene er såpass mye mindre i Momentum, men igjen så er det spørsmålet om portabilitet. Om du skal bruke de på farten blir K551 rimelig store. I mer tradisjonell musikk føler jeg at K551 hadde bedre detaljer og hørtes luftigere ut enn Momentum, og igjen tror jeg det er de fysiske aspektene ved hodetelefonene som spiller inn. K551 er i en klasse over hva gjelder lyd etter min mening. @hsvendse: Det skjer ikke når jeg kobler på en lenger kabel på mine. Rare greier! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Jeg hører mye på elektronisk musikk, så det var den stålsolide kontrollen over bassen som gav K551 seieren for min det. Momentum har godt med punch, men klarer ikke levere det detaljrike lydbildet i det lave spekteret som K551 gjør. Momentum prøver veldig, men klarer ikke få "tightheten" som K551 gjør imo. Tror det er for mye å be om når elementene er såpass mye mindre i Momentum, men igjen så er det spørsmålet om portabilitet. Om du skal bruke de på farten blir K551 rimelig store. I mer tradisjonell musikk føler jeg at K551 hadde bedre detaljer og hørtes luftigere ut enn Momentum, og igjen tror jeg det er de fysiske aspektene ved hodetelefonene som spiller inn. K551 er i en klasse over hva gjelder lyd etter min mening. @hsvendse: Det skjer ikke når jeg kobler på en lenger kabel på mine. Rare greier! Ble momentum gitt. Blir brukt en del på farten, og da er momentum en finfin størrelse. Slengte også med et par Shure SE215. Har prøvd momentum litt, og de skuffer ikke. Sitter som støpt også. Lenke til kommentar
xtyfoonx Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Ble momentum gitt. Blir brukt en del på farten, og da er momentum en finfin størrelse. Slengte også med et par Shure SE215. Har prøvd momentum litt, og de skuffer ikke. Sitter som støpt også. Noen som vet om en bra dside for å kjøpe Astro A40? Lenke til kommentar
SD88 Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 PM Audio kjører kampanje nå. Her får man blant annet HD650 til så lavt som 1490kr, et rene kupp for dem som ønsker veldig god lyd til en rimelig pris Lenke til kommentar
lain Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Er enda godt de har lagertømming, for de førprisene var det ikke mye å skryte over. Men bra pris på HD650 er det, ingen tvil om det. Lenke til kommentar
samco Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Impoterte sonys losless 7.1tråløse surround headphones system fra japan.. Utrolig formøyd helt herlig på film fatter ikke hvorfor sony ikke selge kittet i eu eller i usa.. Dts master HD er helt fantastisk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Kanskje litt longshot men: Hvor lenge synes dere det er akseptabelt å vente på å få igjen pengene etter at du har kansellert kjøpet? Har ventet i 13 dager på 2000 kr fra proshop. Har allerede sendt to purringer. Tar dette virkelig så lang tid? Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Har jo vært en del helligdager i det siste da, så syntes ikke det har tatt så vakent lang tid nei. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Tre virkedager er normalt akseptabelt tid. Pengene er tross alt på din konto senest virkedagen etter at de går ut fra deres konto, og mer enn to dager tar det ikke å legge noe til utbetaling. Etter en uke ville ihvertfall jeg purret. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Takk for svar. Skal iallefall ikke handle der noe mer. Først så lurer de meg med å si at de er de eneste som har headsette på lager, men i virkeligheten har de det ikke. Så tar det over to uker å få tilbake pengene etter avbestilling. Virker som en useriøs bedrift. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå