Dr. Brodsky Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 (endret) Du kan jo sjekke ut V-MODA sine modeller, men skal du høre det som skjer rundt deg må du nesten ha åpne hodetelefoner, men da vil de rundt deg høre mye av hva du hører, også. Er det noen som har erfaring med HIFIMAN RE-262? Endret 19. november 2012 av Phileas Fogg Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Ikkje noko fan av utseende til V-moda. Virkar veldig barnslig på ein måte. Men takk for tipset! Er forresten viktig at det lekker minimalt med lyd. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Jeg er heller ikke noe fan av V-MODA sitt utseende, men vet veldig mange andre er det. Lyden er det derimot ikke noe å si på. Blir vanskelig å finne noe som lekker minimalt med lyd ut, men som samtidig slipper inn lyd fra omgivelsene. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Du har nok eit godt poeng der dessverre... V-mode er ikkje i salg i Norge heller? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Noen som vet om relativt rimelige modeller med aktiv støydemping? Blir en del reising fremover så kan tenke meg å nyte litt godlyd i de ellers støyende omgivelsene. Kan tenke meg å bruke rundt 1000-1200 kr, og går for det meste i musikk. Eventuelt kan passiv støydemping være et alternativ. Sett litt på Audio Technica ATH-M50, samt Beyerdynamic DT770, men er usikker på om de er særlig aktuelle på flyreiser. Anbefalinger? Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Hei! Noen tips til gode hodetelefoner til maks 500,-? Min mor ønsker seg hodetelefoner til jul. Lydkvalitet er det som er fokus. Har sett på Creative Aurvana Live (ser ut som denne er vanskelig å få tak i) og Sennheiser 429, men er meget usikker. Lenke til kommentar
lain Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 (endret) Ville nok anbefalt Creative sine. Deal 1 på lager Gjerne de billigste av de butikkene som er å stole på i denne listen. http://www.prisjakt....ct.php?p=214635 Ser supersmart har flere på lager, til en liten ekstra penge. http://www.supersmart.no/PartDetail.aspx?q=p:1678826;c:36134 Endret 20. november 2012 av lain Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Mine Shure 840 opplever jeg som mye bedre enn DT770 og de koster vel nå også bare 1200-1300 kr. Veldig solide hodetelefoner med utskiftbar ledning, selv om plast knirkingen gir ett litt dårligere inntrykk. Sitter selv å koser meg med Shure, srh940 er utrolige til prisen. Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Ville nok anbefalt Creative sine. Deal 1 på lager Gjerne de billigste av de butikkene som er å stole på i denne listen. http://www.prisjakt....ct.php?p=214635 Ser supersmart har flere på lager, til en liten ekstra penge. http://www.supersmar...1678826;c:36134 Tenker jeg bestiller de da. Totalprisen inkl. frakt blir noen kroner lavere hos supersmart enn hos Deal, i tillegg til at de har flere på lager, så da bestiller jeg nok der. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 (endret) Har sett på Creative Aurvana Live (ser ut som denne er vanskelig å få tak i) og Sennheiser 429, men er meget usikker. Nå har jeg ikke hørt 429, men jeg vet Aurvana er blant det absolutt beste i sin prisklasse. Så selv om det Sennheiser lager stort sett er av høy kvalitet så ville jeg gått for Aurvana. V-mode er ikkje i salg i Norge heller? Ikke som jeg vet om, men verden blir mindre og mindre, så det skulle ikke være så alt for mye styr å få tak i. Jeg bestilte meg nettopp et par JVC HA-FXD80-Z. Vet egentlig veldig lite om de, annet enn at de stort sett kun selges i Japan og at de utseendemessing treffer min smak veldig bra. Lyden skal visst nok være bra, men jeg har egentlig ikke funnet noen troverdige tester. Byggekvaliteten ser i hvert fall bra ut: Jeg er uansett ikke så veldig bevandret innenfor proppeverden, så med et smalt sammenligningsgrunnlag skal det ikke så mye til for å tilfredsstille meg. Endret 21. november 2012 av Phileas Fogg Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Har bestillt Focal sine, får dei på Fredag, så blir spennande å teste dei. Kjem tilbake med ein kommentar når eg har fått prøvd dei litt. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Fekk dei faktisk i dag. Veldig pene å sjå på, og lyden er upåklagelig. Veldig lydisolerende, og lekker svært lite. Korleis er det å spille inn hodetelefoner? Nokon framgangsmåte? Og lyden vil bli endå bedre? Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 De spiller seg inn av seg selv, bare å bruke de vanlig. Ja, lyden blir gjerne bedre, men ikke forvent de store forandringene. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Men det er vell ikkje fordelaktig å køyre full pupp frå starten av, eller er ikkje det farlig? Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Ikke noe farlig, annet enn for ørene dine. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Var kanskje redd for at ein kunne sprenge elementa? Som anlegget i ein bil f.eks.? Du har iallfall rett når det kjem til øra, er nok ikkje heldig å køyre for høgt over lenger tid Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Tror nok heller ikke elementene i et bilanlegg blir verken mer eller mindre ødelagt om de er innspilt eller ikke, men dette er det så mange forskjellige meninger om at jeg orker ikke den diskusjonen. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 (endret) AKG Q701 (1999,-) og Bose QC3(1999,-) på salg hos Soundgarden i dag. http://www.soundgard...friday.html?p=1 Og QC15 hos Komplett (2290,-) http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=638844 Endret 23. november 2012 av Sovehest Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Er de AKG Q701 et godt kjøp? Voldsom priskutt, men gir de mye bang for the buck? Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Kommer an på hva du liker og hva du skal bruke de til, men generelt sett vil jeg si det er et godt kjøp. Priskuttet er ikke like dramatisk som det kan virke som, jeg har sett de til 2 500 kr flere steder, men 500 kr mindre er jo ikke dumt, det heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå