Gå til innhold

Tråden for de hodetelefonofile

miCro

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, bare hvis begge inngangene er mono. ;) Hvis du ser på den hos audiospares står det "6.3mm stereo Jack plug to 2 x 6.3mm stereo Jack sockets." Da skal begge være stereo. Men de finnes i mono-versjon også. Ser for meg at mono er mye brukt der du f.eks. skal koble headsetet til uloike kanaler på miksebord eller annet, der du skal ha forskjellig lydkilde på hvert øre eller liknende - eller har utstyr der hver kanal kommer i egen plugg, og du skal ha det inn på utstyr som bare har stereoinngang.

Endret av NgZ
Lenke til kommentar

Om du får tak i Sennheiser PX100 første edition, er disse fine.

Om ikke ville jeg nesten bare kjøpt et par til med K450 på ebay, får de til en veldig fin pris der.

Kjøpte mine på ebay for noen måneder siden, og sluttet helt å bruke mine ATH-M50.

Må vel vurdere å selge dem, i stedet for at de støver ned.

Lenke til kommentar

Har hatt k450 ett års tid nå og er i grunn godt fornøyd. Fikk dem til helgetilbud på soundgarden til 595,- Har sett litt på Beyerdynamic dt1350, noen som vet hvordan de er i fysisk størrelse i forhold til k450? Kunne tenkt meg å høre disse, men vet ikke om det finnes noen forhandlere av dem i Stavanger?

Lenke til kommentar

Har sett litt på Beyerdynamic dt1350, noen som vet hvordan de er i fysisk størrelse i forhold til k450? Kunne tenkt meg å høre disse, men vet ikke om det finnes noen forhandlere av dem i Stavanger?

Soundgarden i Oslo selger dem, men jeg finner dem ikke på nettsiden, hør med butikken.. Den er i Sandnes, men det går vel greit?

Endret av the_last_nick_left
Lenke til kommentar

Har sett litt på Beyerdynamic dt1350, noen som vet hvordan de er i fysisk størrelse i forhold til k450? Kunne tenkt meg å høre disse, men vet ikke om det finnes noen forhandlere av dem i Stavanger?

Soundgarden i Oslo selger dem, men jeg finner dem ikke på nettsiden, hør med butikken.. Den er i Sandnes, men det går vel greit?

Var innom på tirsdag der og så ingenting til Beyerdynamic der? trodde dem kun hadde akg og bose.

Lenke til kommentar

Har forhåndsbestillt Brainwavs HM3 til 40 dollar, nedsatt frå 70 dollar hos mp4nation.net, var ute etter noen rimelige hodetelefoner til bruk til og frå skulen. Forventer bra lyd til prisen, og har gode erfaringer med produktene til mp4nation, pluss greie reviews har den og fått.

Damn you! DAMN YOU!

Klarte ikke å la være, selv om jeg har 2 flotte hodesett fra før :/ Bra tilbud, nysgjerrig på lyden fra dem!

Lenke til kommentar

Nå har jeg hatt bestilling inne på Sennheiser RS-220 siden november, men det ser ut som de ikke kommer på markedet i 2012 ihvertfall. Så i dag bestilte jeg med ett vente par med Sony MDR-DS6500 så jeg har noe trådløst frem til 220 kommer. Har ikke all verden av forhåpninger om lyden, men regner med det er bra nok til film/TV ihvertfall.

Lenke til kommentar

Ja, litt bummer det der med RS220. Sennheiser vil ikke komme med noe info om når de faktisk klarer å levere dem heller.

Jeg har til slutt fått rotet meg til å bestille Yulong D100 MKII ASRC D/A Converter.

Planen er å drive et par HD700 i løpet av høsten, men enn så lenge, skal HD650 få litt mer kos.

Ellers planer om å selge unna litt av utstyret jeg har liggende, er det f.eks avforum sitt bruktmarked som er mest egnet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...