Gå til innhold

Tråden for de hodetelefonofile


miCro

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ebay kan sikkert ha en grei pris, men enkelte ting kan være greit å kjøpe i Norge selv om man betaler litt mer, da tenker jeg spesielt på reklamasjon når selgeren har en kvittering.

 

Kjøper du noe av det mer populære så kan du jo også selge for tilnærmet lik pris om produktet ikke skulle falle i smak.

Lenke til kommentar

Ifølge B&W sine sider fungerer de med følgende modeller:

 

The remote and mic are supported only by iPod Nano (4th generation and later), iPod classic (120GB,

160GB), iPod touch (2nd generation and later), iPhone 3GS and later, iPad, and iPad 2. The remote

is supported by iPod shuffle (3rd generation and later). Audio is supported by all iPod models

Lenke til kommentar

Gjorde et litt spennende kjøp igår, nesten "impuls", men har vært å titta litt en stund etter et portabelt sett som jeg kan ta med og som demper støy, uten å være aktiv. Mine AKG 518DJ var begynt å bli slitt.

 

Etter en liten titt falt valget på V-Moda Crossfade LP2 i matt svart finish.

 

lp2_accessories_square_web__36311_zoom.jpg

 

Forsåvidt et ukjent merke for oss Europeere, tror dette hovedsaklig er å finne i USA.

 

Har ikke så mye å rapportere foreløbig utenom at dette er helt klart for elektronica/drum and bass fans. Mellomtone er flott og distinkt, høye toner ligger litt etter, men ingenting en innstilling av EQ/innspilling fikser.

 

Skiller seg veldig ut fra mine Beyerdynamic DT-990 og mitt tidligere Sennheiser HD 515.

 

Nå ligger de å spilles inn så om noe er interessert kan jeg sikkert følge opp med min subjektive uproffe mening etterhvert :) Betalte 169$ noe som tilsvarer rundt 900kr.

 

Flott oppgradering fra 518DJ, og disse tåler en støyt! "Tank-like quality"

 

Hører på nyeste Infected Mushroom albumet, nærmere bestemt "The Messenger" og selv med mp3 blir jeg sittende og glise. Lover bra :thumbup:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

B&W P3 virker å gi mye for pengene. Kommer med to sett ledninger hhv med og uten volumkontroll

 

En liten test her http://www.whathifi.com/review/bw-p3 :)

 

Blir nok ett par på meg :)

 

Tror nok det blir et par på meg også, virker som perfekte hodetelefoner på reise. Trenger også en ny mp3 spiller, noen anbefalinger? Er en Ipod classic god nok, eller finnes det mye bedre alternativer?

Lenke til kommentar

Gjorde et litt spennende kjøp igår, nesten "impuls", men har vært å titta litt en stund etter et portabelt sett som jeg kan ta med og som demper støy, uten å være aktiv. Mine AKG 518DJ var begynt å bli slitt.

 

Etter en liten titt falt valget på V-Moda Crossfade LP2 i matt svart finish.

 

lp2_accessories_square_web__36311_zoom.jpg

 

Forsåvidt et ukjent merke for oss Europeere, tror dette hovedsaklig er å finne i USA.

 

Har ikke så mye å rapportere foreløbig utenom at dette er helt klart for elektronica/drum and bass fans. Mellomtone er flott og distinkt, høye toner ligger litt etter, men ingenting en innstilling av EQ/innspilling fikser.

 

Skiller seg veldig ut fra mine Beyerdynamic DT-990 og mitt tidligere Sennheiser HD 515.

 

Nå ligger de å spilles inn så om noe er interessert kan jeg sikkert følge opp med min subjektive uproffe mening etterhvert :) Betalte 169$ noe som tilsvarer rundt 900kr.

 

Flott oppgradering fra 518DJ, og disse tåler en støyt! "Tank-like quality"

 

Hører på nyeste Infected Mushroom albumet, nærmere bestemt "The Messenger" og selv med mp3 blir jeg sittende og glise. Lover bra :thumbup:

intresant, var like før eg kjøpte dei selv :) men ska gå for noen dyrere med AKG k550 gleder meg :)akg_k550_hodetelefon-3.jpg

Lenke til kommentar

Jeg har et par beats-øreplugger som jeg har hatt i litt over to måneder. For en uke siden sluttet plutselig lyden i venstre øret å fungere. Ingen tegn til slitasje på ledning eller lignende. Kan jeg klage på dette og få nytt, da jeg bør kunne forvente bedre kvalitet av et headset i 1000-kronersklassen.

Endret av B-Rabbit
Lenke til kommentar

Jeg har et par beats-øreplugger som jeg har hatt i litt over to måneder. For en uke siden sluttet plutselig lyden i venstre øret å fungere. Ingen tegn til slitasje på ledning eller lignende. Kan jeg klage på dette og få nytt, da jeg bør kunne forvente bedre kvalitet av et headset i 1000-kronersklassen.

 

Selvfølgelig kan du klage, men jeg vil regne med at de kan få prøve å fikse det før du eventuelt har krav på nytt.

Lenke til kommentar

Gjorde et litt spennende kjøp igår, nesten "impuls", men har vært å titta litt en stund etter et portabelt sett som jeg kan ta med og som demper støy, uten å være aktiv. Mine AKG 518DJ var begynt å bli slitt.

 

Etter en liten titt falt valget på V-Moda Crossfade LP2 i matt svart finish.

 

 

 

Forsåvidt et ukjent merke for oss Europeere, tror dette hovedsaklig er å finne i USA.

 

Har ikke så mye å rapportere foreløbig utenom at dette er helt klart for elektronica/drum and bass fans. Mellomtone er flott og distinkt, høye toner ligger litt etter, men ingenting en innstilling av EQ/innspilling fikser.

 

Skiller seg veldig ut fra mine Beyerdynamic DT-990 og mitt tidligere Sennheiser HD 515.

 

Nå ligger de å spilles inn så om noe er interessert kan jeg sikkert følge opp med min subjektive uproffe mening etterhvert :) Betalte 169$ noe som tilsvarer rundt 900kr.

 

Flott oppgradering fra 518DJ, og disse tåler en støyt! "Tank-like quality"

 

Hører på nyeste Infected Mushroom albumet, nærmere bestemt "The Messenger" og selv med mp3 blir jeg sittende og glise. Lover bra :thumbup:

intresant, var like før eg kjøpte dei selv :) men ska gå for noen dyrere med AKG k550 gleder meg :)

 

Det som solgte meg på V-Moda var den påståtte byggekvaliteten. På eska skryter de av følgende:

  • 1+ million cable bends
  • 70+ 6 foot drops ( de kaster headsettet rundt på gulvet vilkårlig i en video jeg så :p )
  • 10+ flat headband bends, altså brette de ut på langs uten å miste form.
  • Kabelen har vistnok kevlar
  • Mye stål og noe de kaller "Military-Level Quality".

 

Samt et "skrått" design på minijackpluggen jeg ikke har sett før, tror de minsker sjansen for knekt plugg om man er uheldig.

 

Tror de kommer til å vare lenge hvertfall :)

Lenke til kommentar

Jeg har et par beats-øreplugger som jeg har hatt i litt over to måneder. For en uke siden sluttet plutselig lyden i venstre øret å fungere. Ingen tegn til slitasje på ledning eller lignende. Kan jeg klage på dette og få nytt, da jeg bør kunne forvente bedre kvalitet av et headset i 1000-kronersklassen.

 

Er dette ekte vare?

 

Du har gjort et godt kjøp da du har handlet fra Monster. Disse er suverene fordi de leverer med livstid-garanti :)

 

Så ta kontakt med butikken du kjøpte de fra så får du nok nytt eller blir reparert! :thumbup:

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Gjorde et litt spennende kjøp igår, nesten "impuls", men har vært å titta litt en stund etter et portabelt sett som jeg kan ta med og som demper støy, uten å være aktiv. Mine AKG 518DJ var begynt å bli slitt.

 

Etter en liten titt falt valget på V-Moda Crossfade LP2 i matt svart finish.

 

 

 

Forsåvidt et ukjent merke for oss Europeere, tror dette hovedsaklig er å finne i USA.

 

Har ikke så mye å rapportere foreløbig utenom at dette er helt klart for elektronica/drum and bass fans. Mellomtone er flott og distinkt, høye toner ligger litt etter, men ingenting en innstilling av EQ/innspilling fikser.

 

Skiller seg veldig ut fra mine Beyerdynamic DT-990 og mitt tidligere Sennheiser HD 515.

 

Nå ligger de å spilles inn så om noe er interessert kan jeg sikkert følge opp med min subjektive uproffe mening etterhvert :) Betalte 169$ noe som tilsvarer rundt 900kr.

 

Flott oppgradering fra 518DJ, og disse tåler en støyt! "Tank-like quality"

 

Hører på nyeste Infected Mushroom albumet, nærmere bestemt "The Messenger" og selv med mp3 blir jeg sittende og glise. Lover bra :thumbup:

intresant, var like før eg kjøpte dei selv :) men ska gå for noen dyrere med AKG k550 gleder meg :)

 

Det som solgte meg på V-Moda var den påståtte byggekvaliteten. På eska skryter de av følgende:

  • 1+ million cable bends
  • 70+ 6 foot drops ( de kaster headsettet rundt på gulvet vilkårlig i en video jeg så :p )
  • 10+ flat headband bends, altså brette de ut på langs uten å miste form.
  • Kabelen har vistnok kevlar
  • Mye stål og noe de kaller "Military-Level Quality".

Samt et "skrått" design på minijackpluggen jeg ikke har sett før, tror de minsker sjansen for knekt plugg om man er uheldig.

 

Tror de kommer til å vare lenge hvertfall :)

ja tåler nok mye :) men er nok ikkje heilt det eg trengte :) men er nok eit godt kjøp uansett ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...