Gå til innhold

Tråden for de hodetelefonofile


miCro

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har noen erfaringer med Philips O'Neill The Stretch SHO9561?

Ser at de kommer godt ut av tester til bruk i bevegelse.

 

Lurer på om de støyer mye for omgivelsene eller om de holder lyden inne.

..Og om de gir en detaljrik opplevelse av lydbildet.

Endret av Prologue
Lenke til kommentar

Pokker ta, nå har det blitt dårlig kobling til høyre øre på mine a-JAYS three også :-(

Jeg har fått det problemet for andre eller tredje gang på under 1 år nå, bare bullshit hele greia..

 

helt i "rota" det har kutta ut hos deg også eller?

Er vel det som har skjedd hos meg også uten at det er noen tydelige fysiske skader på de.

Lenke til kommentar

Tror ikke eg kan kale meg audiofil (iallfall ikkje helt endå) men forøyeblikket bruker eg koss iporta pro, mens eg venter på AKG Q701 og mine AKG k518 er ødelagt. AKGene skal eg for det meste bruke med mobilen og vil for maks uttelling bruke ein dac. Er det noen som erfaring med små dacer? Har sett litt på fiio E6 og e11 er det stor forskjell mellom disse? Vel å merke hører eg ikkje på så høy musikk som mine gjevnaldrene og på pcen liger volumet rundt 10% så dacer treng ikkje å gi meg veldig høy lyd

Lenke til kommentar

Tror ikke eg kan kale meg audiofil (iallfall ikkje helt endå) men forøyeblikket bruker eg koss iporta pro, mens eg venter på AKG Q701 og mine AKG k518 er ødelagt. AKGene skal eg for det meste bruke med mobilen og vil for maks uttelling bruke ein dac. Er det noen som erfaring med små dacer? Har sett litt på fiio E6 og e11 er det stor forskjell mellom disse? Vel å merke hører eg ikkje på så høy musikk som mine gjevnaldrene og på pcen liger volumet rundt 10% så dacer treng ikkje å gi meg veldig høy lyd

 

Hvis du skal bruke AKG Q701 med mobiletelefon eller PC anbefaler jeg deg en forsterker, da disse ikke kan drives på noen god måte uten. Du kan ikke få noe høy lyd, og det vil høres ganske kjipt ut uten en amp.

Lenke til kommentar

Jeg har kun testet E11 så kan kun gi innstrykk av denne.

Jeg bruker den på min telefon (Samsung note) og får en mye rundere lyd, også på lavt volum.

 

Hvordan høres rund lyd ut?

Bearbeided. Mindre skarp. Tenk god produksjon fremfor garage-rock.

 

What he said.

å forklare forandring i lydbildet over en bok når man kan si det kort og enkelt i en setning slik som her eller med et ord som jeg brukte ser jeg på som ikke nødvendig.

 

Du hadde vel ikke trengt å legge til mye godvilje for å skjønne at musikken blir mer fortreffelig å høre på.

Lenke til kommentar

Et produkt kan via målinger vise hva som helst for min del.

Fordi att et scorer mye bedre enn et annet ved å se på f.eks forvregninger behøver ikke bety at det produserer fin lyd.

Siden hvilke type lydbilde du, jeg og hvermansen liker er forskjellig så velger jeg å beskrive lyden som rundere.

Hvis du kun var ute etter tekniske stats som du helt klart klarer å finne selv via google så skjønner jeg ikke hvorfor du spør hva andre mener.

 

Hvis du mener att rundere lyd er en dårlig beskrivelse /ikke den beskrivelsen du ville ha så får du beklage att jeg svarte på posten din.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nå knakk feste til øreklokken på mine AH-D2000...

Så da er det får meg god nok grunn til handle nytt!

Hva kan dere anbefale rundt 3000-6000ish?

Har Argon HA2 hodetelefonforsterker

 

EDIT:

Tenkte jeg skulle handle brukt denne gangen!

 

Reklamasjonsrett er jo aktuell gitt at ikke tiden er gått ut ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...